Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

FrkLovely

(Den nye) April 2014 Termins-og mødregruppetråd

Recommended Posts

avenzio

Tak lovely. Min eksamen gik fint jeg bestod med et 10 tal så fint tilfreds med det. Nu har jeg så været arbejdsløs en måneds tid nu og jeg veksler mellem at være ved at gå i panik over at jeg ingen arbejde har til at være lettere stresset over alt det jeg skal nå for hold op hvor har jeg nået på programmet hele tiden. Det er lige før jeg bliver stresset ha ha. Det er nu også rart at have noget at tage sig ril for ellers tror jeg at jeg ville blive skør og så nyder jeg at kunne være meget mere sammen med mine børn  end det er muligt at være med et arbejde... ja prøver jo at se det positive i at være arbejdsløs;-) og så er det stadig det sammme med nætterne medmilla. Hun vågner stadig 5-10 gange om natten og vil have bryst og trøst og ørene driller stadig er snart ved ørelæge hver uge for tiden fordi de bare løber og løber det er bare så øv og synd for hende. 

Nu er det snart juletid min absolutte favorit tid på året og jeg glæder mig vildt til at starte på at pynte op. Hvad med jer er i klar til julen? Jeg er næsten færdig med julegaver men mangler min store datter på 9 hun mangler ingenting og ønsker sig ingenting hvad skal jeg dog finde på? Hvad giver i jeres børn? Milla får et trækøkken og en træ kage opsats med kager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mittemis

Uha ja det er længe siden jeg har skrevet herinde.

Tillykke med den flotte eksamen avenzio. Selvom det lyder lidt træls at gå direkte ud i arbejdsløshed bagefter.

Her går det godt. Med det meste. Eskild er simpelthen en lille drøm af en dreng. Total gang i ham hele tiden. Sproget udvikler sig hele tiden og han kan en helt masse ord synes jeg. Mor, far, traktor, hej, hov, varm, kiks, is, ballon, bold, farfar, mormor, baby, snegl osv osv.. Han prøver stort set at gentage alt hvad man siger. Han har fået temperament og vil gerne bestemme hvad der skal ske hvornår. Men han er heldigvis nem at få til at falde ned når han bliver lidt hidsig.

Han er rigtig god til at gå hjemme og lege med sig selv og vil nu pludselig gerne sidde og putte/hygge lidt i sofaen når han er træt om eftermiddagen/aften. Så kan vi enten læse lidt bog eller se lidt tegnefilm.

Jeg glæder mig også rigtig meget til julen i år. Glæder mig til at se hvor meget af det Eskild forstår. Vil også snart i gang med at pynte op osv. Ved ikke hvad vi skal give ham til jul. Et eller andet legetøj tror jeg. Han har stort set kun hans traktorer han gider lige nu, det meste andet er han så småt vokset fra. Og han gider ikke rigtig duplo endnu. Kunne måske også godt finde på at give ham et legekøkken. Tror han ville synes det var lidt sjovt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
missgilda

Hej piger. 

Hold da op hvor tiden løber stærkt. 

Øv Avenzio at i stadig bøvler sådan med nætterne :boo:  Det må være så frustrende :ae: Som jeg har skrevet så mange gange før, så håber jeg virkelig at det snart vender for jer :kys: 

Lovely jeg håber også at det snart vender for jer og pas nu på dig selv :ae: 

Mitte, hvor skønt at Eskild trives så godt :gogo:

Her er der gang i den, Laurits er jo snart en stor babyfis :shock: Hvor blev min lille baby af :gruble: Han siger efterhånden en hel del og er begyndt at sige sætninger, omend man nok skal kende ham for at for at forstå hvad han mener :lol: 

For 14 dage siden fik han lagt dræn og hold nu op hvor er han blevet en helt anden dreng at være sammen med :banan: Pludselig sover han om natten og han er ikke nær så sur i sine vågne timer, jeg er fan :love: 

Arbejdsmæssigt går det om muligt endnu dårligere nu end i sommers, jeg er SÅ træt af mit job og jeg synes det voldsomt hårdt at ikke have noget nyt at se frem til. Jeg har besluttet at hvis jeg ikke finder noget andet inden, så stopper jeg senest til sommer og så må jeg tage den derfra. Lige pt er der dog ALT for lang tid til sommerferien :boo: 

Pas på jer selv og jeres kære derude :kys: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites