Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

FrkLovely

(Den nye) April 2014 Termins-og mødregruppetråd

Recommended Posts

FrkLovely

Øv med bonus, Herut:(

Hvor gammel er han?

Jeg er lige blevet færdig med denne

[ATTACH]1252086[/ATTACH]

post-66595-13940130864089_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Lovely - han er 7,5 år.

Øøøj den er fin :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely
Lovely - han er 7,5 år.

Øøøj den er fin :love:

Tak:kys:

Jeg har intet at sammenligne med, men det kan da heller ikke være nemt, hvis du intet har at skulle have sagt ift hans opførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vega

Lovely, sikke et fint hjerte :love:

Herut, det må være svært. Og øv for en lørdag aften, så kan i morgen da kun blive bedre.

Her forstår trolden ikke rigtig at der er en lille en inde i maven, ikke sådan rigtigt i hvert fald og han er 2,9 år. Men det er da også svært at forholde sig til når man ikke er større. Så er meget imponeret af jeres små der allerede forstår det :) Jeg tror det er lidt for udefinerbart for min dreng. Det kommer nok ;)

Og godnat til jer :bored:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtygranny

Herut: Øv, at det skal være sådan.. især at kæresten så glatter ud og giver slik, når du har skældt ud, så kan du jo kun blive den onde :(

Håber i dag er bedre, når alle har sovet lidt på det :)

Lovely: Hvor er den fin! :) (igen, misundelig over at jeg ikke kan den slags)

Det med forståelse for baby i maven, så glemmer F også at hun ikke må hoppe, sparke osv til maven.

Men tror faktisk det har hjulpet på hendes forståelse, at hun har været med til scanning, hvor hun kunne se den.

Orw, kunne mærke baby sparke, udenpå, i går aftes. Lå bare med hånden på maven, og da den så sparkede der hvor hånden lå, kunne jeg mærke det på hånden. Ja, man må nyde det selv, når kæresten nok aldrig bliver fan af at røre ved maven når jeg er gravid :)

Nogen gode ideer til hvad F og jeg kan lave i dag? Er ved at være lidt idéforladt, når vi er så meget alene. Og laver helst noget med hende når vi er, for ellers spørger hun konstant efter sin far.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Ih jeg bliver lidt misundelig på alle jer der mærker meget liv og mærker det tydeligt og sådan. Lillesøster sparker virkelig ikke særlig hårdt og højst kun et par gange om dagen. Fisen var meget aktiv inde i maven på det her tidspunkt. Kan ikke lade være med at blive bekymret når jeg tidligere har blødt :rulle:

Dirty-g - i kan tage en tur i skoven eller bage boller og se tegnefilm? I dag skal fisen og jeg i babysam med min mor for at købe julegave til fisen og hente babypakke. Tror også vi kører forbi Lidl og henter babypakke og så hygger vi nok også lidt hjemme hos mind forældre inden vi tager hjem. Skal også have bagt boller og måske pakket advendts og julegaver ind :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtygranny

Herut: Et par gange om dagen er da også meget allerede nu.. jeg kan stadig have dage hvor jeg kun mærker baby en enkelt gang, og så er det sjældent ret hårdt. Og så er det i det hele taget ikke særlig tit den sparker særlig hårdt. Den er mere en vælte-rundt-type :-P

Har sat boller over til hævning nu.. Jeg vågnede da kæresten kørte 5.30, og kunne ikke falde i søvn igen, så jeg har ordnet køkken og alt muligt her til morgen. F sover stadig.. Hun må trænge til det..

En ting jeg kan fortryde ved at vi er flyttet på landet er, at hvis vi skal noget udover en tur i Fakta, så kræver det næsten en bil(og den har kæresten når han er på arbejde). Især fordi vi bor 3 km fra stationen, så skal vi med toget, skal det passe med en bus derind til og de kører kun hver anden time om søndagen (jep, så er man på landet!)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Dirty-g - er liv et par gange om dagen meget? Jeg tænker at det er lidt :genert: især når baby ikke sparker hårdt overhovedet :gruble:

Årh hvor træls at det er så besværligt for jer at komme ud :ae: bor i på en gård siden det er så langt ude på landet?

Har lige opdaget, at babysam har lukket i dag. Grr det passer mig ikke for nu ville jeg derhen. :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely
Dirty-g - er liv et par gange om dagen meget? Jeg tænker at det er lidt :genert: især når baby ikke sparker hårdt overhovedet :gruble:

Årh hvor træls at det er så besværligt for jer at komme ud :ae: bor i på en gård siden det er så langt ude på landet?

Har lige opdaget, at babysam har lukket i dag. Grr det passer mig ikke for nu ville jeg derhen. :sur:

Hvis man tænker på at der er nogen der slet ikke mærker liv endnu synes jeg et par gange om dagen er godt. Tror også det er deromkring hos mig:)

Træls med babysam:sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nillemusen85

Altså jeg mærker jo slet ikke rigtig liv endnu. Tror jeg mærkede det igår, men er ikke sikker og er 19+0 imorgen. Så det at andre mærker det et par gange om dagen synes jeg også er meget :). Men min moderkage ligger jo også mellem babyen og maveskindet så ved slet ikke hvornår det er normalt at mærke meget liv. Men du er ikke den eneste der ikke rigtig mærker noget endnu, det var egentlig bare det jeg ville frem til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites