Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

FrkLovely

(Den nye) April 2014 Termins-og mødregruppetråd

Recommended Posts

Herut

Jeg er trææææt! Fisen er meget plaget af mareridt om natten hvilket resulterer i skrig og gråd, som vækker mig. Derudover sover han stadig ikke igennem så jeg er oppe mangegange om natten og han er også selv død-træt, stakkels lille mand :(

Ny bil: vi har kigget på lidt forskelligt men intet vi er faldet for. Vi vil ikke have en stor bil da den er for dyr at have når vi bruger den så lidt, men der skal samtidig kunne sidde 3 børn på bagsædet og være plads til en barnevognskasse. Ih et puslespil :rulle::genert:

Lovely - jeg har sendt dig en pb med ny forside Info :)

Hukommelsen - jeg husker også vanvittig dårligt, det er ret irriterende :rulle:

Weekenden - havde egentligt lovet kæresten at lave boller og varm kakao til i eftermiddag (børnene ved det ikke) men vi har nogle problemer med min bonussøn som ikke opfører sig særlig pænt, så nu har jeg ikke lyst til at stå og slide og slæbe for dem og skulle familie-hygge. Må se om dagen går efter i morgen og går i stedet en tur med fisen om et kvarters tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vega

Herut - jeg kan godt forstå du ikke gider familiehyggen hvis der ikke ligefrem er stemning til det. Håber I får jer en hyggelig lørdag alligevel. Og så ville jeg heller ikke være nervøs mht. maven.

Mittemis - det lyder som den hyggeligste weekend :love:

Abc - god bedring med din pige :kys:

Nillemusen - jubiii til liv i maven :banan:

Frk.lovely - det lyder også som en hyggelig weekend. Hvad hækler du på? :)

Og så kan jeg ikke huske mere :blush:

....

Hej piger.

Sikke en fin ny tråd :) Jeg er i sommerhus med manden og trolden og det er dejligt. Æv at vi skal hjem i morgen. Vi har sådan nydt det med lange gåture ved strand og i skov og en masse lækker mad.

God weekend til jer alle :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtygranny

Lyder som nogle gode weekender I har rundt omkring.

Her har vi bare hygget, F og jeg. I formiddags gik vi en tur på legepladsen, og da vi kom hjem, bagte vi småkager. Så sov vi (begge) til middag og her til eftermiddag har vi lavet havregrynskugler og trylledej med fod- og håndtryk af F.

I morgen ved jeg endnu ikke hvad vi skal :)

-----

Spørgsmål: Fra hvornår er det baby begynder at kunne høre lyde fra "udenfor"? Mener først det er om en måneds tid (fra 5 mdr henne ish), men baby er begyndt at reagere ret meget når F snakker med den.. Kan selvfølgelig også bare være den reagerer på, at hun får puffet lidt til maven, når hun skal tæt på maven for at snakke ind i navlen :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Vega - jo tak, lørdagen har været fin alligevel. Gider bare ikke yde noget ekstra for hyggens skyld :)

Ih det lyder skønt med sommerhustur!

Dirty-g - sikke aktive i har været i dag!

hvor er det herligt, at F snakker gennem navlen :lol::lun: hvor gammel er hun egentligt?

Ved desværre ikke rigtig hvornår baby kan høre lydende :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FrkLovely

Fedt med alle tilmeldingerne:)

Jeg har lige sat dem på forsiden fra mobilen, så skal nok lige gå det igennem igen fra en computer snarest:)

Jeg har været til julehyggedag med en flok tøser. Total hygge. Jeg har gang i mange hækleprojekter:) Jeg hækler en vest til Marie, juletræer og hjerter. Jeg har planer om at hækle rangler til lillesøster, my little pony og måske nogle flere giraffer:)

Og så kan jeg ikke huske mere:genert: Der er vidst flere der døjer med hukommelsen:lol:

Jo, Granny, synes det er vildt F forstår så meget og at I kan bage småkager:). Marie er jo næsten samme alder, men det kan hun ikke endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
abc123

Åh. Havregryns kugler!!! Nu har jeg total lyst til det !! Jeg overvejer om vi skal lave cornflakes toppe i morgen .. Jeg tænker på det hvert år til jul men får det aldrig lavet .. Så hvis man nu startede ekstra tidligt med at lave dem ... :genert:

AL har været okay idag det er kun når hun har sovet at hun åbenbart har en rigtig træls hoste .. Også er hun lidt forkølet men ikke så slemt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Lovely - uh flah endelig dine hækle-resultater :klap:

Jeg er også i tvivl om hvor og meget fisen forstår selvom han er ret kvik og er 2 år og 2 måneder :gruble: han forstår hvertfald ikke helt hvorfor han skal passe på maven og ikke kan hoppe ind over mig når jeg ligger ned, hvis han lige skal have noget ved siden af. Han render og kalder sin gamle suttekæde for lillesøster :lol::stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Abc - hvad er cornflakestoppe?

Godt, at AL er i bedring!! :ae::kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtygranny

Herut: Fik I styr på bonus? :) Men kan godt forstå, at du så ikke gider sørge for ekstra hygge..

Hun er 21 mdr.. hun har også prøvet at give baby sut gennem navlen.. med resultatet at hun blev lidt sur over, at den ikke kumme komme igennem.

Lovely: Ih, ville ønske jeg kunne strikke eller hækle. Og at jeg havde tålmodigheden til at lære det. :genert:

Altså.. en foodprocessor er en god hjælper, når ting skal røres sammen. Så måler jeg ingredienserne af, og så kan F hælde dem i fra en kop eller lignende..

Trylledejen skulle hun dælme ikke hjælpe med at ælte, det synes hun var ulækkert :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Herut

Dirty-g - hm nææ det synes jeg ikke vi har. Jeg har 'skældt ud' og kæresten har prøvet at tale fornuftigt med ham men opførslen fortsætter med blandt andet løgne og så er han heller ikke sød ved fisen og jeg er løvemor, så ser i den grad rødt :sur: kæresten har så (i mine øjne) belønnet bonus med en pose slik. Det mener jeg slet ikke at han fortjener men nu har kæresten som altid dårlig samvittighed over at have sagt noget til sin lille pusse nusse, kors :rulle: nu ligger vi i sengen med hver sin Tlf uden at sige et ord til hinanden og her har vi ligget i 30 min. Jeg gider ham ikke rigtig lige nu, vi havde ellers aftalt at hygge lidt i aften men ja.. Gider bare ikke :genert: (sorry for galden der lige skulle ud :P)

Ah ja, smart måde at bage kage på! Haha fisen kan heller ikke lide at røre ved dej og få helt snaskede fingre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites