Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Blaesbjerg

Aprilmødrene 2010 og deres skønne vildbasser Vol. 5

Recommended Posts

Blaesbjerg
Jeg ved sgu ikke helt, om jeg skal grine eller græde... De har lige ringet fra Stines børnehave og fortalt, at barnet har klippet ALT sit hår af:shock:

Møgunge:D

:tie: håber ikke det er alt for slemt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKuk
Må jo også hellere huske at fortælle seneste nyt herinde - jeg er desværre ikke længere gravid, da jeg aborterede i fredags, så ingen sommerbaby til os i denne omgang :(

Åh nej søde Blaes:( Det er jeg vel nok ked af at høre:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKuk
:tie: håber ikke det er alt for slemt

Det er det vist - pædagogen udtrykte det således: "Hun er blevet meget, meget kort over det hele, måske en dygtig frisør kan lave en nogenlunde pæn korthårsfrisure..."

Er noget spændt på at se hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden

Åh blaes. Hvor er ærgeligt! Øv, og jeg krydser for I snart får held igen.

Frukuk, sikke noget! Men altså, så har I en god historie til senere i livet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua
Må jo også hellere huske at fortælle seneste nyt herinde - jeg er desværre ikke længere gravid, da jeg aborterede i fredags, så ingen sommerbaby til os i denne omgang :(

Åhh nej, søde Blaes :ae: Det er jeg sgu rigtig, rigtig ked af at høre :( Kæmpe stor krammer til dig :kys: :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua
Jeg ved sgu ikke helt, om jeg skal grine eller græde... De har lige ringet fra Stines børnehave og fortalt, at barnet har klippet ALT sit hår af:shock:

Møgunge:D

Pictures or it didn't happen!!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKuk

Det var så ikke hende selv, der havde klippet sig. Det var i følge de voksne en flok af de ældste piger, der havde bildt hende ind, at de "legede" frisør. Stine var helt ulykkelig, da jeg hentede hende, og i dag ville hun ikke af sted:(

Øv, at hun allerede i en alder af 3 år, skal føle sig drillet. Det gør lidt ondt i moderhjerte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mini-trolden
Det var så ikke hende selv, der havde klippet sig. Det var i følge de voksne en flok af de ældste piger, der havde bildt hende ind, at de "legede" frisør. Stine var helt ulykkelig, da jeg hentede hende, og i dag ville hun ikke af sted:(

Øv, at hun allerede i en alder af 3 år, skal føle sig drillet. Det gør lidt ondt i moderhjerte.

Ej, øv altså. Stakkels Stine. Håber virkelig børnehaven griber behørigt ind omkring det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKuk
Ej, øv altså. Stakkels Stine. Håber virkelig børnehaven griber behørigt ind omkring det.

Det er jeg overbevist om, at de gør. De har håndteret det rigtigt fint, og jeg er helt sikker på, at de fremadrettet er meget obs på de tøsers adfærd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mel2005

Kuk: Sikke en skøn mand :lun: og nej det er da løgn :( Jeg håber hun snart er ovre det :ae: Jeg bliver så forarget, når jeg ser hvordan nogle af de "store" piger opfører sig i BH :( Det er ALT for tidligt til at begynde at mobbe.. Det gør jo ondt helt ind i hjertet, når man hører fra Emma eller nogle af de andre "små" hvordan de har leget med de "store" og pludselig får at vide "at nu gider de ikke lege med dem mere". De forstår det jo ikke og tror de har gjort noget galt :(

Jeg håber virkelig at Stines BH gør noget ved denne sag, sådan noget må da ikke ske :(

Jeg er i dag gået ind i 13 uge og har NF på mandag. Har stadig ikke meldt noget ud.

Blaes: Åh nej søde det er jeg godt nok ked af at høre, jeg håber du trods alt er ok :ae::kys: jeg sender det største virtuelle kram :ae: :ae: :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites