Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Samaha

Kæreste betalte for at røre ved strippere

Recommended Posts

Samaha

Hej vil gerne lige høre jeres mening.

Min kæreste var på firmatur til Reebarbahn i Tyskland som er et strip/luder område. Han var på stripklub med de andre mænd og var ærlig omkring det. Han fortalte mig senere at han og de andre havde betalt penge for at røre ved stripperne. Det er et år siden, men må indrømme at det sårede mig meget og tænker stadig på det! Jeg fortalte det ham ikke, men fik det dårligt med min krop og følte mig i lang tid klam når vi havde sex og begyndte at fake. Har først fortalt ham det her et år efter hvor han mener at jeg burde have været ærlig om det og for at kende mine grænser. Men så gør han det vel igen næste gang i hemmelighed. I forvejen er han dårlig til at fortælle mig at han holder af mig og er smuk. Har mistet så meget selvtillid på det. What to do?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samaha

Spørgsmålet er om det er ok eller jeg reagerer for stærkt. Hvordan ville du/i have det hvis det var jeres kæreste?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Snif

Jamen du kan vel ikke bruge min reaktion til så meget, for vi er jo ikke ens, og følelser er svære at styre. Jeg ville ikke have et problem med det hvis det var min kæreste, hvor han omvendt nok ikke ville have synes det var fedt hvis det var mig der havde gjort det samme. Det handler om at i skal have forventningsafstemt, og så skal du lære at sige fra med det samme!

Den slags skal der ikke ruges over i et helt år inden det bliver sagt, det er nedbrydende for dig, og han kan jo ikke selv gætte hvordan du har det med det, når du ingenting siger.

Og hvorfor skulle han dog gøre det i hemmelighed? Han respekterer vel dig og dine følelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera
Spørgsmålet er om det er ok eller jeg reagerer for stærkt. Hvordan ville du/i have det hvis det var jeres kæreste?

Spørgsmålet er jo ikke kun om det er okay - for det synes du tydeligvis ikke at det er. Og det er jeg enig med din kæreste i, at du burde have fortalt ham. Ærlighed er den eneste måde, og det nytter ikke at være uærlig fordi han ellers nok er det (altså gør det i smug). Hvad er det i øvrigt for nogle motiver at tillægge en man elsker?

Spørgsmålet er da lige så meget, at du tydeligvis har det dårligt med dig selv. Hvorfor?

Jeg kan godt købe, at noget af det hænger sammen med, om man bliver set og bekræftet af sin partner. Men det handler altså også om selvværd, og med mindre du er i et sygt forhold, så er selvværd ikke noget andre mennesker alene skal give dig. Du er nødt til at kigge på, havde det er i dig der gør, at du ikke synes, at du er værd at elske. Og jeg tror ikke kun, at det handler om, at din kæreste har rørt en stripper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Tror i øvrigt at du vil få flere svar, hvis du placere tråden i sex og samliv :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Kan du forklare sammenhængen mellem at han rører ved strippere og din oplevelse af din egen krop? Jeg kan godt forstå isoleret vrede over at han gramser på andre kvinder. Det ville jeg ikke selv synes var i orden. Men jeg forstår ikke hvordan du vender det til, at din krop er klam? Det virker som om du straffer dig selv for noget din kæreste gjorde helt løsrevet fra dig?

Ellers er jeg enig i, at du burde have sagt fra da han fortalte det.

Og så synes jeg, at han skal være mere opmærksom på at give dig komplimenter og understøtte din positive selvfølelse. Og du har ovendt til opgave at arbejde med dit selvbillede, så du igen kan f¨ en god følelse af din krop og dig selv og igen blive venner med din egen seksualitet og sensualitet. Du kan til en start eventuelt bruge 5 minutter nøgen foran spejlet hver dag, hvor du siger til dig selv, at du er smuk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Personligt havde jeg ikke kunne klare hvis min mand ligefrem havde betalt for at røre en anden kvinde, så var han røget ud.

Men at han tager på stripklub og kigger, rør mig ikke overhovedet.

Men synes det er ret vigtigt at du fortæller ham hvordan du har med tingene, og synes også det er lidt tarveligt at du forventer at han så bare gør det i smug en anden gang, hvis han ved du ikke bryder dig om det.

For hvis han gør det er han jo ikke værd at samle på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chiliconkarma

Emnet her er ikke så meget hvad han gjorde i Tyskland, men meget mere hvor sårbar du har været over for det. Det er ude af proportioner i forhold til hvad der skete og fortæller formodentlig en historie om din fortid som vil være til stede uanset hvad manden gør.

En af de ting der skal gøre er at du skal til at blive enig med dig selv om hvad du mener om dig selv og finde ud af om du mener at det er fair og hvorfor det skal være sådan, du skal i gang med at undersøge dig selv og dit fundament for selvtillid og selvværd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samaha

Tak for jeres svar:)

Har nu lyttet til lidt af hvert nu og har fået kortene lagt på bordet over for ham fordi at jeg mistede flere og flere følelser og selvværd. Forholdet har ikke gået så godt fordi at jeg ikke følte mig elsket og han aldrig viser det. Nu viser det sig(da han endelig ville tale om det), at han faktisk har mistet meget selvværd fordi at han synes at jeg virkede som om at jeg ikke havde lyst til at være i forholdet og det har han jo ret i. Er slet ikke faldet mig ind, da han ellers virker så stærk. Har gjordt det klart at det kræv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samaha

kræver at vi arbejder hårdt på at være ærlige overfor hinanden og vise hinanden følelser. Det underlige ved det er, at han ikke lige som jeg, har overvejet at droppe forholdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...