Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjernesamleren

Nogen der "spiller" minecraft ?

Recommended Posts

kriss3d

Ah ok. Jeg retter lige så.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gorrhysa
Du skal være velkommen til at få det :) Jeg kan ikke helt huske hvordan man gør, men det er noget med, at du skal have map-filen og loade den ind i din minecraft-mappe, og så skal de versioner du spiller med være kompatible med dem der er lavet til. Jeg kan finde ud af det, hvis du vil. Jeg havde faktisk planer om at lægge det op på Reddit til fri afbenyttelse, men kom bort fra det. Sig til hvis du er interesseret, så prøver jeg at finde ud af det.

Det kan godt tage nogle timer, dog, og er sikkert sjovest hvis man er flere om det. Det er udviklet til præcis 5 spillere :D (kan godt spilles af færre)

Jeg vil meget gerne prøve at spille det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gorrhysa

^Var det til mig? :genert: Jeg spiller allerede på Choicecraft og er godkendt på SMP-serveren (har faktisk også været recruiter på et tidspunkt), men lige for tiden spiller jeg mest på Skyblock. Tror dog snart jeg vender tilbage til SMP - jeg savner at mine :lun:

Men Scrooge, jeg vil gerne prøve det spil du har lavet til Minecraft :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Ahh ok Gorrhysa Jeg synes bare ikek jeg har set nogen med dit navn derinde før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gorrhysa
Ahh ok Gorrhysa Jeg synes bare ikek jeg har set nogen med dit navn derinde før.

Mit spillernavn er Pellegraapus :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Ahhhh Så har jeg set dig derinde.. Tit...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panton

må jeg lige høre om noget  :)  min søn spiller det rigtig meget og har også købt det der til ca 150kr og nu har de så reklameret for noget med nogle Riger, Realms tror jeg det hedder og det var noget nyt agtigt. Jeg har så købt adgang til det i 6 måneder til ham (eller han betaler det selv, jeg har så visa;) ) men det er med forskellige minispil, og alt muligt (for mig) hokus pokus. 

var der ikke noget med at der ville komme noget med lande, hvor man fx kunne spille i kbh? 

Jeg ved min søn både spiller creative og survival, men jeg fatter absolut intet af det! Udover at vi nu har købt det Realms halløj??

Som er hvad :P HELP 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Her i byen er de ved at være færdig med et plejehjem for pensionerede minecraft spillere.

post-36655-0-39728900-1402600923_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Amandaelsboel

Jeg har brug for hjælp.

jeg har spillet minecraft i over et år nu og jeg har fået det på PS3 (PlayStation 3) men inde i mit hus spowner (staves) der hele tiden monstre der springer det i luften Creeper og alt muligt hvorfor? Og kan det være fordi jeg bor i en jungle i et træ hus? Eller fordi jeg har sand og jord gulv? Fordi der er en Creeper der nu elsker og besøge mit hus når jeg ikke er hjemme og når jeg kommer hjem så siger det kapow... Håber at få svar have en god dag :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites