Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjernesamleren

Nogen der "spiller" minecraft ?

Recommended Posts

LaScrooge

Og hvis du vælge at spille på Krisss' server er jeg sikker på, at de kan vejlede dig i hvordan du kommer ind på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Vi skulle næsten have en Jubii-minecraftserver! Hvem kan hoste? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Den er faktisk ret stabil. Den har dog en nedetid hver morgen omkring 9-10 tiden. Men det er bare en alm reboot så den er hurtigt oppe igen. Der er ikke nogen krav til aktivitet sådan. Ikke for alm brugere. Alle derinde har jo familier og IRL ting der skal passes. Eller. De fleste har. Det er der skam fuld forståelse for. Jeg har haft en længere periode hvor jeg gik død og samtidigt ikke havde tiden. Jeg spiller nu en del igen når jeg sådan lige kan og har lyst.

Sig bare til hvis det er. Jeg er på lige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Cool! Jeg er vist ikke frisk på at spille lige nu, men jeg vil gerne have servernavn/adresse, så kan jeg tilføje den til senere brug.

Kigger lige ind, dog. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

smp.choicecraft.net

forum på siden choicecraft.net under SMP (Der er også andre typer minecraft på serveren så som skyblock, hungergames osv.

Du skal lige smide en application her: Apply to Join | ChoiceCraft.net

Det er for at undgå griefere og folk under 18. Du kan sige at du kender mig (samme brugernavn som herinde) så er der hurtigt en der vender tilbage for at svare og du bliver registreret der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
smp.choicecraft.net

forum på siden choicecraft.net under SMP (Der er også andre typer minecraft på serveren så som skyblock, hungergames osv.

Du skal lige smide en application her: Apply to Join | ChoiceCraft.net

Det er for at undgå griefere og folk under 18. Du kan sige at du kender mig (samme brugernavn som herinde) så er der hurtigt en der vender tilbage for at svare og du bliver registreret der.

Nu har jeg lavet en ansøgning og skrevet dig på som referee.

Er smp.choicecraft.net serveradressen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

ja det er serveradressen.

Jeg har lige tilføjet dig til trial listen (som alle skal igennem) Det er lidt forskelligt hvor mange der er online der om formiddagen. Det er mest om aftenen der er folk på. Sproget i kanalerne er engelsk men man kan whisper i dansk hvis det er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
ja det er serveradressen.

Jeg har lige tilføjet dig til trial listen (som alle skal igennem) Det er lidt forskelligt hvor mange der er online der om formiddagen. Det er mest om aftenen der er folk på. Sproget i kanalerne er engelsk men man kan whisper i dansk hvis det er.

Ehm, når jeg forsøger at komme til mature server gennem stargaten får jeg at vie, at jeg ikke er whitelisted, så jeg kan ikke komme ind på serveren. Jeg kan heller ikke komme på via smp.choicecraft.net.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kriss3d

Underligt. Jeg har lige prøvet at tilføje dig igen. Prøv nu og se om du kan komme igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Underligt. Jeg har lige prøvet at tilføje dig igen. Prøv nu og se om du kan komme igennem.

Det var mig der var en idiot, jeg havde undladt et ret vigtigt underscore i mit navn. Det er Scroogie_LaJohn, ikke ScroogieLaJohn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites