FrøkenL

Hvor finder man manden?

Recommended Posts

FrøkenL

Hejsa

Jeg er single og vil gerne have børn. Planen er insemination, men kunne egentlig godt tænke mig en mandlig medspiller, så barnet kan få en far.

Har i nogen ide om der findes forums, eller andet, hvor man kan finde mænd med samme problem?

Har forsøgt mig lidt på babyklar.nu, men det virker mere som en dating side, hvor begge parter ønsker at få børn, fremfor en "lad os få børn sammen uden at indgå i et parforhold-side"

Knus herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg har ikke prøvet den, men Regnbuebarn.dk?

De henvender sig i princippet til alle, der bare ikke ønsker at indgå i en traditionel kernefamilie (med mor/far til barnet), men jeg har indtryk af, mange, der kommer der, er homoseksuelle, der har brug for én (eller et par) af det andet køn til at lave børn med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kajkajdetermig
On ‎16‎-‎10‎-‎2013 at 16:50, FrøkenL skrev:

Hejsa

Jeg er single og vil gerne have børn. Planen er insemination, men kunne egentlig godt tænke mig en mandlig medspiller, så barnet kan få en far.

Har i nogen ide om der findes forums, eller andet, hvor man kan finde mænd med samme problem?

Har forsøgt mig lidt på babyklar.nu, men det virker mere som en dating side, hvor begge parter ønsker at få børn, fremfor en "lad os få børn sammen uden at indgå i et parforhold-side"

Knus herfra

Hej Tøser.

Hvis jeg må komme med et lille input, til dagens alt for mange enlige kvinder, hvor i ikke kan "finde" en mand.

Jeg er 53 år, og er naturligvis færdig med at rode med bleer og børnehavepædagoger og lign.

Jeg er nået til det næste skridt på familielivet. Det der hedder børnebørn.

Nu skal jeg ikke belærer jer hvordan man fandt sig en partner da jeg var ung. Men om i vil være ved det eller ej, så har internettet og især Facebook, gjort at flere og flere går rundt i "fællesskaber" som skole, uddannelsesinstitutioner og lign. og er ensomme.

Vi har nu hørt gennem nyhederne at der i mellem de unge, bliver der flere og flere ensomme.

Er man først blevet ensom som ung, så er det ufatteligt svært at komme ud af.

Det er det jo fordi, at ens omgangskreds højst sandsynligt er som en selv, enlige af eget køn.

Det gælder begge køn.

Og nu spørger du så her på debatten, hvor du finder en mand?

Du må ud og vrikke med røven, og dyrke en masse sex, med alle slags fyre. Som mange skriver, så skal man kysse mange frøer, inden at en af dem bliver til en prins.

Men stiller du krav, i stedet for at opretholde et sexliv, så kommer du til at sove alene, og spise morgenmad med en 40 cm lang batteridrevet sengekammerat.

Vi havde ikke internet, og mobiltelefon, så hvis vi ville tale med hinanden, så måtte vi lette rumpen, og gå ud i samfundet og opsøge hinanden.

Nutidens generationer som burde sætte børn til verden, er blevet så karrierebevidste, at i er begyndt at sætte så store krav til jeres partner, at i mange gange helt glemmer om i selv kan leve op til de samme krav som i stiller.

Hvis den eneste ene først skal have en lang uddannelse, en spækket bankbog, og det rigtige hus, bil og hvad der ellers står i kravlisten, ja så er han så langt i livet, at hans sædproduktion på tilbagegang.

Og lur mig om det ikke også er med til at folk går fra hinanden.

Jeg ved det ikke, men i gamle dage der var det selvfølgelig udseende som var førstehåndsindtrykket. Men mange gange var det ikke den smukkeste der var den sødeste og dejligste, det var noget man fandt ud af med tiden, når vi havde lært hinanden at kende. Fremtidens økonomi, var ikke relevant. Det var parforholdet, og man delte det hele.

Så var der selvfølgelig skilsmisser, men det er der jo også i dag.

Men hvis man ville stifte familie, så var man nød til at finde sig en mand. Man kunne ikke bare gå til lægen og få hjælp til at blive SOLOMOR.

Til solomødrene. Hvordan er det egentligt gået for dem af jer som først fik et barn, og senere mener at kunne finde en kæreste?

Fungerer det? Er der nogen af de 40 årige, som sælger sin PlayStation, og træder ind i de voksnes rækker, 25 år for sent?

Eller har i opgivet dem?

Facebook venner, er ikke engang bekendte, det er digitale venner, som faktisk ikke eksisterer i jeres rigtige liv.

Det kan ikke lade sig gøre, at have flere hundrede rigtige venner. Mange af jer har ikke engang 1.

Jeg skriver ikke det her indlæg, for at genere jer, men blot for at komme med mit syn på hvorfor de kommende generationer har så undt i kærligheden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind