Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Solvej

Det lyder rigtig godt, Arne. :) Vores hjemmetid med Thilde, bærer i høj grad præ af at vi har meget lidt plads og en hel masse ting hun ikke må rode ved. Glæder mig virkelig meget til at hun får sit eget værelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Ja, stort tillykke! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tak piger :kys: Vi havde en helt igennem fantastisk dag :lun: Har smidt et par billeder i min bryllupstråd, hvis I vil se - kan også lige lægge dem ind i FB gruppen.

Jeg satser på snart at få overskud til at komme helt tilbage herinde igen :) Men kan da lige opdatere med at Johan lige er begyndt at kravle rigtigt, det er bare så kært :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Pyha! Det er hårdt at flytte.... Nogen der har lyst til at komme og pakke kasser ud? :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Pyha! Det er hårdt at flytte.... Nogen der har lyst til at komme og pakke kasser ud? :deer:

Har desværre SÅÅÅÅÅ travlt :D Her tog det også et halvt år inden de sidste blev pakket ud :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Stjerne: Tillykke! Hvor dejligt I havde en god dag. Suser ind og kigger på billeder om lidt.

Thilde kravlede for første gang, igår. Så stort. :wub: (Og er ikke til at stoppe igen.)

post-69488-0-80962400-1404762744_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

En hurtig opdatering fra mig.. Har desværre været uden internet (udover mobilen) i næsten 2 uger og har flyttet hus alene samtidig med at jeg er ved at køre Klara ind i vuggestue, hvor hun starter på mandag.

Klara kravler også - selvom det mere er krybben. Hun vil allerhelst rejse sig op ALLE steder og så står/går hun nemt der i 1 time.  Gider ikke sidde ned når hun spiser - KUN stå op.. Det samme gælder i badet.. Arg.. Frustrerende.. Hun har også fået 2 tænder mere, så har nu 8.

Og så tillykke med brylluppet, Stjerne.. Hvor var du bare smuk.. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Hvor er hun god Solvej! :gogo:

Johan er også bare over det hele nu :lun: Det ser simpelthen så skægt ud, lige pludselig titter hans lille hoved med et kæmpesmil bare frem om et hjørne :D Men det var altså nemmere da han bare sad der hvor man satte ham - igår da jeg skulle støvsuge jagtede han støvsugeren og sad konstant i vejen eller hev i ledningen - bølle!

Håber I alle har en dejlig sommer (undtagen dig, selvfølgelig Nutella, du må nyde de køligere tider :D). Manden har været på arbejde i dag og igår, og så holder han lige nogle dages ferie igen, så vi smutter i sommerhus imorgen, op til mine forældre og lillesøster - det bliver superhyggeligt!

Igår var vi i MG, det er vist sidste gang, ihvertfald sådan rigtig MG, for nu starter to mere job her 1/8 og min barsel slutter 15/8 og så er der kun en enkelt tilbage, som har til 1/11. Men vi er enige om at vi skal blive ved med at ses, om det så bare lige er en hurtig kop kaffe en fredag eftermiddag, så det håber jeg vi kan holde ved. det er altså trist synes jeg, at den her babytid, hvor vi bare har gået hjemme og hygget os med forskellige barselsaktiviteter er ved at være slut :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

En hurtig opdatering fra mig.. Har desværre været uden internet (udover mobilen) i næsten 2 uger og har flyttet hus alene samtidig med at jeg er ved at køre Klara ind i vuggestue, hvor hun starter på mandag.

Klara kravler også - selvom det mere er krybben. Hun vil allerhelst rejse sig op ALLE steder og så står/går hun nemt der i 1 time.  Gider ikke sidde ned når hun spiser - KUN stå op.. Det samme gælder i badet.. Arg.. Frustrerende.. Hun har også fået 2 tænder mere, så har nu 8.

Og så tillykke med brylluppet, Stjerne.. Hvor var du bare smuk.. :-D

Håber I er ved at komme på plads - er det så bare tiptop igen huset? Øv med manglende internet - så opdager man hvor afhængig man er! Spændende med VS - håber det kommer til at gå godt :) Ih kender godt det der trælse vil stå op - den kører Johan også (han kan bare ikke rigtigt :lol:). Han er til gengæld stadig fætter tandløs, det er altså vildt så stor forskel der er.

Og tak :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Nutella: Det er godt nok vildt med alle hendes tænder! 8!!! Thilde har stadig kun 2. :) Synes det er imponerende at du kan klare flytning, vuggestueopstart og alt det andet alene. Ved godt du ikke har noget valg, men alligevel..... Hatten af for dig. :) Ja, man gider ikke sidde ned mere. Det er SOOO last week. Thilde møver sig stadig mest rundt, men kravler også. Og så er hun faktisk begyndt at gå lidt. Hun rejser sig op af alt og kan så gå rundt, mens hun holder fast - i bordkant f.eks. Det er lidt vildt. Kravlede første gang sidste søndag og 3 dage efter tog hun sit første skridt.

Stjerne: God sommerhus ferie. Håber vejret bliver bedre snart. Her vælter det ned i skrivende stund.

Vi var i vuggestue i fredags og hilse på. Det gik rigtig fint. De er enige med os i at Thilde er meget klar. De andre børn var ude og lege, men Thilde indtog stuen og alt legetøjet. Ikke noget der. Hun skal starte mandag 4. august, med et lille kort besøg. Det er hendes far der skal køre hende ind.

Vi er også begyndt at snakke 1 års fødselsdag, men mest fordi vi står og skal flytte lige der, så det passer ret dårligt. :) Så vi overvejer at flytte festen til 20. sep, hvor hun så bliver 13 mdr. Er det totalt no go?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...