Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Kattua

Der er i øvrigt flere som det er 100 år siden, vi har hørt fra.... Hvis I læser med, så spring gerne ind med en update på jer og jeres skønne unger :glad:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uglemortil2

Solvej: Dejligt at I har fundet noget I kunne lide :)

Stjerne: Lyder som en rigtig god dag I havde!

Det går fint med at køre Andreas ind i dagplejen. Jeg er helt tryg ved at han er deromme, så det skal nok blive godt. Han har reageret ved at holde lidt ekstra fat i mig, når jeg kommer og henter ham, og så sover han uroligt, men det har han gjort i flere måneder nu.. Han får ofte en flaske om natten, bare for at få ham til at falde i søvn igen, det er egentlig ikke fordi han behøver den. Han ligger bare ofte vågen 1-1½ time.. og så er han begyndt rigtig meget at stå på alle fire når han vågner op om natten. Han har længe kunne stå på alle 4 (siden påske), men har ikke helt fundet fidusen i hvordan han kravler rigtigt. Tror dog den er liige ved at være der, og det er derfor han også øver sådan om natten :)..

Men pyh hvor er jeg Træt, måtte også lige sove en lur efter jeg havde afleveret ungerne. Det bliver sq hårdt på tirsdag når jeg starter på arbejde, men glæder mig også rigtig meget.

Nu vil jeg tage løbeskoene på og så se om jeg ikke kan løbe noget af den træthed ud af kroppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Jeg kan ikke helt finde tid til at følge ordentligt med herinde i de her dage, men læser med om jer :kys: Johan sover bare fortsat kun 30-45 min af gangen, og så er der lige det der bryllup der skal planlægges færdigt, og vi smutter jo på ferie imorgen, så der er nok at se til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aurelia

Jeg læser også med fra sidelinjen. Der er bare ikke så meget tid, så jeg får ikke kommenteret. Det er også som om, at en tur i haven lokker meget mere end computertid lige for tiden :)

Men det går godt her. Jeg nyder friheden i at kunne svinge mig på cyklen om morgenen og tage på arbejde, og Julia trives herhjemme sammen med sin far. Hun er begyndt at sige nogle få ord: ja, nej, det og mæl (mælk), og som sædvanligt er det krudt i enden på hende; hun åbner selv skuffer og skabe, og vi har et hyr med at holde styr på hende.

Søvn går okay; en del nætter sover hun faktisk igennem, men hun står stadig tidligt op - mellem 5 og 6. Andre nætter vil hun stadig gerne have en flaske ved 3-4-tiden for at kunne sove videre. Om dagen sover hun vel knap tre timer i løbet af dagen fordelt på 2-3 lure, men hun er ikke specielt rytmefast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Jeg læser også med fra sidelinien.. Bom.. Har mega travlt og aner ikke hvor alle døgnets timer bliver af. 

Opstarten er af min min lille Facebook shop er gået over al forventning, og jeg har allerede fået 10 order på 3 dage.. :D  :blink: Dejligt, men den slags tager jo tid, og jeg vil gerne yde god og hurtig service - især er jeg obs på det her i starten, da omdømme jo betyder meget.. Så ja.. Håber at salget ikke går helt i stå nu, så må vist igang med at markedsføre mig selv lidt..  :) T er hjemme lige nu, men når han tager afsted og jeg starter på Uni næste måned, så bliver det muligvis lidt presset..

Lyder forresten som en skøn polterabend. Stjerne.. Den første af mine veninder blev gift i lørdags - ville ønske at jeg kunne have været der.. Er også totalt midundelig på jeres danske sommer - her er bare PISSE KOLDT!! :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Nutella: Alligevel lidt vildt at du har mod på at blive selvstændig oven i alt det andet. Dejligt det går godt, men håber ikke det vokser dig over hovedet. :)

Vi har simpetlhen haft så meget at se til at jeg slet ikke har tid til noget som helst. Vi er ved at skifte bank, købe hus, finde forsikring, følge med Thilde (*whaaaaaat* der er godt nok knald på hende!), finde vuggestueplads i den nye kommune, osv osv osv.... Har som regel 1-2 timer til mig selv (læs: ordne al papirarbejdet) om aftenen, så overskuddet er ikke lige så stort. Men vi har det godt og vi glæder os så meget til at skulle flytte i hus. Det var helt fantastisk at vi fandt det og at vi fik lov til at købe det. Det bliver bare dejligt at få have og nogle flere m2. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Neeej.... Stort tillykke med huskøbet, Solvej :banan: :banan: FEDT!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Nutella: Vil du linke til din side inde i vores facebook-gruppe? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Tillykke med hus-købet, Solvej. Fantastisk at det er gået så hurtigt og at I fandt det helt rigtige..

Det gør jeg lige, Kattua.. :-)

Vi har i dag fået at vide at vi kan flytte tilbage ind i vores hus d. 28. juni - T smutter d. 23... GREAT!! Stressed out much?? Så flytter jeg da bare lige selv igen.. No problemo.. :rulle:  :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Nutella: Jamen godt at det ikke er noget problem at du flytter alene. Igen. Med et lille barn. Fedest! ;) Ej, du er sej!

Tak for huskøb tillykker. Ja, vi kan slet ikke fatte vores held. Vi overtager huset 14 dage inden vi skal ud af lejligheden. Dog får vi nøglerne 14 dage før endnu, dvs. vi har 1 måned til at flytte. Det kunne simpelthen ikke passe bedre. :banan: 
Har dog lige fundet ud af at Thilde tidligst kan få en vs plads i den ny kommune 1. dec.... Så vi skal pendle fra nye hjem til tidligere kommune. Det bliver hårdt..... Stakkels lille T. Men hun er bare SÅ klar til at komme afsted og vi har heller ikke mulighed for at blive hjemme med hende så længe. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...