Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Uglemortil2

Solvej: Æv, med huset. Mon ikke drømmehuset dukker op ligepludseligt. Hvor er det nu henne af I leder efter hus?

Stjerne: Wauw en flot kjole!! Du bliver jo bare så smuk :). Dejligt med god polterabend, og ellers hyggelig pinse :)

Vi har også haft en god pinse hjemme ved mine forældre. Var bl.a. i Legoland med den store lørdag, og det var super hyggeligt. Glæder mig til at Andreas også bliver så stor han får noget ud af det :)

Så er det imorgen vi starter i dagpleje.. vi skal bare være der 1-2 timer imorgen formiddag, hvor jeg er der hele tiden, det det bliver jo ikke slemt, er mere spændt på når han skal være der alene..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Stjerne: Ihhh, du bliver bare så smuk!!! Og dejligt med polterabend. :)

Ugle: Vi leder så tæt på Kbh som vi har råd til. :D Ej, det er svært. Især fordi min mand går meget op i hvilket kvarter (og hvem der bor der) huset ligger i. Spændende med første dag i dp i morgen.

Vi droppede Åbent hus idag - gad virkelig ikke. Gik en god lang tur i det dejlige vejr. Desværre havde vi glemt parasollen til barnevognen, så vi måtte være efter Thilde og sørge for at hun beholdte solhat osv på. Det var lidt surt. Men dejlig dag ellers. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Tak piger :kys: glæder mig også helt vildt til at skal i den igen :lun:

Uglemor Håber det gik godt idag!

Her har vi været på besøg hos dagplejen igen, det gik helt fint, var der 1½ times tid, så det var bare rigtig fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Vi skal da have alle de slibrige detaljer fra polterabend, Stjerne :banan::klap::banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Vi skal da have alle de slibrige detaljer fra polterabend, Stjerne :banan::klap::banan:

Du kan få en kopi fra min bryllupstråd, kan du :D

Fredag aften var vi til Aerosmith koncert, og vi havde en flok til at overnatte her. I går morges ved 8-tiden skulle jeg lige ud og putte Johan og jeg registrerer godt, at der kommer nogen ind i stuen, men eftersom vi var 15 mand i huset, fangede jeg ikke lige hvad der var igang, så jeg fortsætter bare ud og undrer mig meget over hvorfor min søster skraldgriner af mig og hiver babyalarmen ud af hånden på mig, og skubber mig frem mod den flok der kommer frem. Først der går det op for mig at det er alle vennerne der kommer ind - og manden var ligeså overrasket. De har så morgenmad med (og en ølbong, som både manden og jeg bliver tvunget til at teste, godmorgen!), som vi spiser, hvorefter gutterne kørte afsted. Jeg fik lige en times tid til at få styr på mig selv og få min mor sat ind i Johans dagsrytme, og så bliver jeg ellers iklædt de yndigste meget store turkise satinshorts, en tanktop, hawaiikæde, lyserøde fluebriller og den GRIMMESTE hønehat :tie: Herefter begiver vi os på gåben afsted. Vi ender i et dansestudio, hvor vi i en time lærer 80er dancemoves :danse: Megasjovt. Bagefter går vi om til et grønt areal, hvor jeg får en stak gaver overrakt, og skal så gætte giveren og historien bag - det var lidt blandet succes :D Herefter får vi lidt at spise, og så skal vi hjem til os igen, hvor jeg lige kan sige hej til Johan-bassen, og vi sidder og hygger med muffins, slik og lidt at drikke. Herefter dukker så en croquis underviser og model op, som vi havde besøg af en time - det var vældig skægt :slem: Senere på eftermiddagen dukker mændene op igen med en brølfuld hr. mand, som har lavet forskellige ting som bueskydning, lassokast, forhindringsbane osv. Vi spiller ølbowling og hygger, mens grillen rigges an og så forløber aftenen stille og roligt, og ved 21-tiden begynder folk at bryde op. Jeg fik desværre ikke så meget ud af aftenen, da bassen var helt ulykkelig og mine forældre ikke kunne få ham til at sove, så jeg rendte en del til og fra, men havde alt i alt en supergod dag og det var rigtig hyggeligt, og var bare så glad for at folk har gidet bruge tid og penge på at give os sådan en dag, selvom vi jo allerede er gift :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Stjerne: Det lyder skide sjovt! Dejligt I havde en god dag begge to.

Smarott: Dejligt det går godt.

Vi har i dag skiftet bank og så tror jeg sgu vi ender med at byde på det hus vi så på i går. Vi skal dog lige have det gennemgået med en bygningssagkyndig. Men rigtig fint hus. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Hvilket hus er det Solvej?

Mjoeh, nu er jeg jo forholdsvis anonym herinde, så linket får I ikke. :) Men det er en villa i Herlev kommune, som er i rigtig pænt stand. Samme ejere i over 20 år og de har passet godt på huset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Mjoeh, nu er jeg jo forholdsvis anonym herinde, så linket får I ikke. :) Men det er en villa i Herlev kommune, som er i rigtig pænt stand. Samme ejere i over 20 år og de har passet godt på huset.

Hvor er det spændende! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Solvej: Ellers er vi nogle, der gladeligt modtager links i PB'er :fløjt:;) Men det lyder i hvert fald spændende uanset...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

I øvrigt... Dejligt at høre fra dig, Uglemor :kys: Hvordan er det gået med DP-start? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...