Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Solvej

Kattua: Ok, har aldrig hørt om 3-dages feberen før.... Og jo, hun er blevet meget slankere. Ved faktisk ikke om hun har tabt sig? Måske man skulle veje hende? Men hun bevæger sig jo meget rundt nu og hun spiser ikke så meget som normalt (tror hun er træt af grød og mos og det går for langsomt når hun skal spise selv. Så hun bliver sur eller mister koncentrationen og så kommer der ikke så meget indenbords....).

Hvor spændende med Jeres hus! Havde ikke lige opfattet at I skulle flytte?

Stjerne: Thilde havde købt en laserafstandsmåler og hendes far gik straks igang med at måle alle vægge og lofthøjder i lejligheden, beregnede m2 osv. Fantastisk mande-legetøj. :klap: Vi har faktisk haft en rigtig god fars dag idag. Han fik lov til at sove længe, vi hentede morgenmad, gave og nu er han ude og fiske med sin bror og jeg har taget Thilde hele eftermiddagen/aften. Også selvom fisketuren ikke var planlagt. Han kan umuligt være utilfreds! ;) 
Dejligt at din kæreste kom tidligt hjem idag. :) Er I ellers ved at være helt klar til bryllup? Må man se kjolen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Bare et hurtigt pip..

Både K og jeg ligger syge - feber, hovedpine og snot ud over det hele.. K var oppe hver halve time hele sidste nat og staklen er helt stoppet af snot. Og nu har svigerne lige meddelt, at de sover her i morgen efter en 40 års fødselsdag!! :o  :(  :angry:  

Kan de det spørger man så sig selv.. JA.. For vi bor jo stadig i vores midlertidige bolig imens vores egen bliver fikset, og da den jo er ejet af T's bedster, så behøver de ikke engang at spørge. 

Hjælper ikke ligefrem at svigerfar på ingen måde fatter at tage hensyn (smækker døre, halvråber i stedet for at tale) og har jo tidligere nævnt mit noget anstrengte forhold til dem.. ARG... :whine:

Men i må da også godt lige få et billede af min dejlige prut.

post-131576-0-52488300-1402045839_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Sorry - det billede er jo enormt..!! Det er ellers fra Iphone.. Weird..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Hun er bare så skøn! Med de flotte blå øjne og det mørke hvor. Smuk! :) Øv at I begge er syge - og så skal I ovenikøbet døje med de larmende svigere.... Øv øv. God bedring. :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Årg, hvor er hun bare fin :love:

God bedring til jer... Og øhhh... "God fornøjelsr" med svigerne....

Hvornår kan I vende tilbage til jeres eget hus igen? Og hvornår kommer T hjem til jer igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Tak.. Vi er stadig syge her og nu er T også blevet syg (for han er hjemme i øjeblikket). K har desuden en form for betændelse i tarmen/allergi etc., hvilket har resulteret i blodig afførring - men nu må vi til lægen igen i morgen, og så satser jeg på at de gør mere end bare at trykke hende på maven og fortælle os at "det nok er det det er".. :(  :sur:

Svigerne sov her i går nat - det gik okay, men at være stille (holde sig nogenlunde ædrue) kan de ikke finde ud af. De var tydeligvis teenage-stive, eftersom de begge sov fuldt påklædte og er også ret sikker på, at jeg hørte svigerfar falde ud af sengen på et tidspunkt.  :rulle: Derudover stod han pludselig i vores soveværelse efter at være gået forkert på vej til toilettet.. REALLY?? K var oppe 5-6 gange og umulig at få til at sove igen, og fuldemandssnorken var jo ikke til at overhøre når jeg selv skulle forsøge at falde i søv igen.. Oh well.. Jeg går i seng nu.. Kl. 20. Så håber jeg at jeg kan indhente lidt søvn..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uglemortil2

Hej med jer

Der er efterhånden rigtig længe siden jeg har givet lyd fra mig, mon I stadig kan huske mig? Jeg har Andreas fra 28/9, og blev færdiguddannet farmaceut sidste sommer. og så har jeg også Mathias som nu er blevet 4 år. Så kan det være nogle kan huske mig ;)

Jeg havde det svært de første ca. 6 mdr af Andreas liv, som jeg lidt havde forudset, da jeg også synes det var svært med Mathias. Det kan godt være lidt svært at forklare hvordan jeg havde det, lidt ala fødselsdepression og så alligevel ikke. Det vigtigste er også at jeg nu har det en hel del bedre, og det har bare bekræftet mig i at det med Helt små babyer bare ikke lige er mig. Jeg synes det er Så meget federe nu hvor han har en rimelig fast rytme, det med ikke at vide hvornår noget som helst sker der hyler mig helt ud af den.

Jeg vil prøve at være lidt mere aktiv herinde nu ;)

Min barsel lakker mod enden, og på tirsdag (om 2 dage!!) starter Andreas i Dagpleje. og d. 17/6 starter jeg med at arbejde. Har fået et barselsvikariat der rækker 1 år frem på et apotek, så det er bare super! Er selvfølgelig meget spændt på det hele, en hel ny hverdag venter.. skal være af sted fra 9-17, og har 40 min i bil hver vej, så kommer til at være meget væk fra ungerne.. dog er det "kun" en 30-timers stilling, så har en ugentlig fridag, hvilket jo er skønt.

Lyder som om en del er plaget af sygdom, god bedring til jer!! :ae:

Jeg er også lidt misundelig på jer der flytter i hus. Vi bor stadig i en 3-værelses, og køber nok først hus om et års tid.. men sådan er det, vi klare os nok :)

Andreas er ca 74 cm, og vejer 10,3 kg. Han møvre sig frem, og har gjort det længe. Han har også stået og vrikket i kravlestilling læænge, men nu tror jeg snart den er der ;) også har han først lige fået de to første tænder..

post-173694-0-55903000-1402250228_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uglemortil2

Arne: Jo, jeg har ferie i uge 28 og 29. Det er jo så uden løn, men har optjent feriedagpenge mens jeg var på barsel, som jeg så bruger, har dog lidt svært ved at finde ud af hvordan og hvorledes jeg får dem udbetalt :gruble: .

Lyder som om I rigtig hygger jer, jeg har virkelig også nydt de sidste par uger, det bliver bare lige en anden slags barsel nu når de er ved at være så store og det er så skønt vejr.!

Håber det kommer til at gå smertefrit med flytning af seng :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Uglemor: Velkommen tilbage. Hvor er han bare skøn, din lille Andreas. Og lille og lille.... han er længere og vejer det samme som Thilde - hun er blot en måned ældre. :) Jeg er crasher fra August-tråden, da vores tråd led facebook døden. Så jeg har hægtet mig på de skønne mødre herinde. :)

Godt at det går dig bedre. Og det ER bare pisse pisse hårdt med de helt små utilregnelige babyer. De er søde og alt det der, men det er sjovere nu hvor der ligesom skinner en personlighed igennem. Og det går også rigtig stærkt med udviklingen - det er svært at følge med. Især når man er på arbejde.

Nutella: Puha, dine svigere burde få en medalje. Eller måske et gok i nøden. :D Håber I snart får det bedre - sygdom sucks!

Vi har været ude og kigge på hus idag - endnu en skuffelse. Og der var rigtig rigtig mange der mødte op til åbent hus. Kan mærke panikken sådan lidt krybe sig ind på mig. Tænk hvis jeg nu finder drømmehuset og nogle så snupper det fra mig..... ? Nå, endnu et åbent hus i morgen og så skal vi have bestilt fremvisning på to andre.
Thilde har ikke sovet så godt i nat og idag og har været lidt sur. Men forhåbenligt sover hun godt i nat. Igår var vi til pinsefrokost med min pukkelryggede og hun klarede det til UG kryds og bolle. Så sød og sjov og smilende. Det var SKØNT! Mine kusiner var meget misundelige over min søde nemme baby. (Vi lader dem blive i troen. :D ) Ej, hun var bare god. Men måske det var derfor søvnen gik lidt i kage? Der var sket for meget?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Altså, så vender man ryggen til jer et par dage og bum! En masse en nye indlæg :D

Solvej Kjolen må ihvertfald ses, den er lige her Øv med skuffelse ved hus :( Håber snart I finder og får drømmehuset!

Uglemor Velkommen tilbage, kan bestemt også huske dig, men jeg har dig selvfølgelig også på fjæsbogen :kys: Dejligt du er ved at være ovenpå igen, og hvor er han altså skøn!

Nutella God bedring til jer :ae: Og skøn er hun altså, hende K! Og dine svigere... Jamen altså - no words.. :tie: Vil bare sige at de da absolut ingen ret har til bare at invadere jer uden at spørge lov, uanset hvor meget de ejer huset!

Arne Lyder som nogle dejlige dage I har! og så håber jeg H tager sengeflytning uden problemer :)

Her blev pinsen lidt anderledes end vi havde forestillet os - på den gode måde! Fredag var vi til Aerosmith koncert, det var supergodt og var også gået fint hjemme hvor mine forældre passede Johan. Lørdag fik vi så pludselig huset (endnu mere) fuld! Alle vennerne overraskede os med en polterabend, så det var bare så herligt! Vi havde begge en rigtig god dag, men manden er så først idag ved at komme sig ovenpå det :D Så igår lavede vi absolut intet, og idag har vi også bare hygget, gået tur, fodret ænder og slappet af i haven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...