Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Kattua

Kattua: Øv, håber Thea har det bedre. Lille pus da. :ae:

Thilde havde bare været helt umulig igår og ville ikke spise eller sove hele dagen. Og var rigtig sur. Det fortsatte så efter jeg kom hjem fra arbejde (super) og vi endte med at smide hende i seng en time før normalt igår aftes. Vi nåede ikke selv at få aftensmad eller noget. Håber virkelig hun er bedre idag. Det var virkelig øv at komme træt hjem fra arbejde og så blive mødt af sådan en sur baby....

4 sygedage blev det til, nu er hun vist rask igen :)

Puha, øv! Sikke en dag med Thilde... Fandt I nogensinde ud af, hvorfor hun var sur?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Okay... Jeg er på 4.dagen uden sukker og jeg er omtrent ved at dø :lol:

Kan godt mærke at jeg bare er vant til at gå og småspise noget lækkert hele dagen igennem... Mine hænder, min mund og min hjerne keeeder sig :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Thea har fået udslæt. Hun var bare sur med sur på efter formiddagsluren og jeg kunne ikke regne ud hvorfor. Indtil for et øjeblik siden hvor jeg opdagede, at hun var helt rødspættet på maven.

Så det var åbenbart 3-dages feber, der var kommet efter hende...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Hvad er 3-dages feber? Øv med udslet....

Nej, ved ikke helt hvad der var galt. Udover at hun sov dårligt = hun var træt = skidesur. Men der er en tand på vej, så måske det driller lidt? Men igår og idag har hun været glad baby. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Altså jeg er lige lidt bagefter, men hvor er du sej Kattua :gogo: Håber du kan holde det :D Jeg ku' ikke... :genert:

Vi har været i babybio idag, det gik fint, men Johan endte med at falde i søvn i armene på mig (var cyklet derned, for det burde ikke være sovetid mens vi var afsted) lille fyr :lun:

Og så kan jeg da lige vise ham min basse her også :)

I eftermiddag kommer vores nabo, som skal passe ham til brylluppet - hvis det er godt vejr går hun en tur med ham i klapvognen og ellers leger de lidt her.

Øv det tordner og styrtregner og Johan står ude og sover, det bryder jeg mig ikke helt om. Men ikke så lidt at jeg vil gå ud og vække ham for at tage ham ind :D

post-154262-0-58497200-1401967290_thumb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Ihhh, hvor er han sød Stjerne! :wub: Hader også når hun sover udenfor i regnen - men hun sover jo godt, så det kan ikke være helt skidt. :) Vi har været nede og hente morgenmad til Thildes far idag. Han blev meget glad og især for den halve times ro der var imens. Tror han synes det er lidt hårdt at være på fra hun står op om morgenen til jeg kommer hjem fra arbejde. Men nu har jeg weekend heeeeeelt til tirsdag! :) Regner med at vi skal ud og kigge på huse søndag og mandag - håber vi snart finder huset. På den anden side har vi ikke valgt bank endnu, det må vi nok hellere gøre først. :)

post-69488-0-49033900-1401976593_thumb.j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Hvad er 3-dages feber? Øv med udslet....

Nej, ved ikke helt hvad der var galt. Udover at hun sov dårligt = hun var træt = skidesur. Men der er en tand på vej, så måske det driller lidt? Men igår og idag har hun været glad baby. :)

Det er hvor de har høj feber i 3 dage og så får udslæt, når feberen er forsvundet. Ganske harmløst.

Dejligt med glad baby de sidste par dage :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Altså jeg er lige lidt bagefter, men hvor er du sej Kattua :gogo: Håber du kan holde det :D Jeg ku' ikke... :genert:

Vi har været i babybio idag, det gik fint, men Johan endte med at falde i søvn i armene på mig (var cyklet derned, for det burde ikke være sovetid mens vi var afsted) lille fyr :lun:

Og så kan jeg da lige vise ham min basse her også :)

I eftermiddag kommer vores nabo, som skal passe ham til brylluppet - hvis det er godt vejr går hun en tur med ham i klapvognen og ellers leger de lidt her.

Øv det tordner og styrtregner og Johan står ude og sover, det bryder jeg mig ikke helt om. Men ikke så lidt at jeg vil gå ud og vække ham for at tage ham ind :D

Gaah, havde en møgdag med ungerne i dag, så der røg både vingummibamser og påskeæg indenbords. Øv!

Skønt billede af J :love:

Kan godt forstå du ikke var så glad for, at han stod ude i torden..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kattua

Ihhh, hvor er han sød Stjerne! :wub: Hader også når hun sover udenfor i regnen - men hun sover jo godt, så det kan ikke være helt skidt. :) Vi har været nede og hente morgenmad til Thildes far idag. Han blev meget glad og især for den halve times ro der var imens. Tror han synes det er lidt hårdt at være på fra hun står op om morgenen til jeg kommer hjem fra arbejde. Men nu har jeg weekend heeeeeelt til tirsdag! :) Regner med at vi skal ud og kigge på huse søndag og mandag - håber vi snart finder huset. På den anden side har vi ikke valgt bank endnu, det må vi nok hellere gøre først. :)

Super billede :love: Er det mon bare mig (eller billedet der snyder) eller er hun blevet lidt mindre rund i kinderne?

Dejligt med lang weekend :gogo: og spændende med huskiggeri.

Vi får nøglerne til vores hus i morgen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Solvej Hvor er hun skøn :love: Amen altså :lun: Lyder som en hyggelig dag I har haft med morgenmadsstart - hvad fik far? :D Spændende med huskiggeri!

Kattua Øv med træls dag, men sådan er det også helt lovligt :D Og fedt med nøgler til huset :banan:

Nå han vågnede lige efter jeg havde skrevet, så det var fint (men han stod nu også under et udhæng, men stadig..) - så jeg fik ham ind og så puttede vi oppe i sengen lidt efter, hvor han lige tog en times tid. Da vi kom ned i stuen igen var faderen også kommet hjem fra arbejde, glædelig overraskelse, for han havde ikke lige styr på at han havde tidligt fri idag :D

Naboen kom efter J og gik en lang tur med ham i klapvognen og det var bare gået rigtig godt, så det var dejligt. Imorgen skal han passes af mine forældre og søster, er spændt på hvordan det går til puttetid og indtil vi kommer hjem midt nat.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...