Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Stjerne87

Septembermødre 2013

Recommended Posts

Stjerne87

Øv altså, gåturen var vist for meget for kroppen, selvom den var kort. Var stortset stoppet ned at bløde, men nu er der lige kommet en portion frisk blod :rulle: øv, mangler a kunne komme lidt ud og bevæge mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Øv altså, gåturen var vist for meget for kroppen, selvom den var kort. Var stortset stoppet ned at bløde, men nu er der lige kommet en portion frisk blod :rulle: øv, mangler a kunne komme lidt ud og bevæge mig.

Uh, jeg kører på 4. Uge, hvor jeg tænker, at NU er det slut, men så kommer der lige lidt mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87
Uh, jeg kører på 4. Uge, hvor jeg tænker, at NU er det slut, men så kommer der lige lidt mere...

Øv det er også træls. Her havde jeg frygtet det værste blodbad, men der har ikke været meget og slet ingen af de klumper man hører om - så er bare mest træt af at kroppen så nemt overanstrenges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella
Nutella: Jep, jeg kan godt være med på sprøjte holdet. Thilde slipper også lige pludseligt og nogle gange står der en lang stråle ud (og nogle gange 2-3 stråler på samme tid - det er skide svært at styre). :D

Stjerne: Jeg tuede ikke på 3. dagen. Altså jeg smågræd on/of fra da vi kom hjem på 3. dagen, men det var først på 7. dagen at jeg var helt ødelagt. Græd og græd og græd. Var glad, træt, ulykkelig, træt, forvirret, træt og en hel masse andet. Og jeg græder normalt aldrig. Manden blev forskrækket. Det var så også den dag Sp valgte at ringe for at aftale andet besøg - hun kom allerede dagen efter. :blush:

Dejligt at have en medsøster på den konto.. :lol: Jeg er efterhånden blevet ret hurtig med en stofble, så nu har jeg altid en stor og så en mindre til at smække over når hun giver slip.. :-D

Stjerne Jeg var også stoppet med at bløde efter omkring 10 dage, og så kom det igen efter et par dage. Min jm sagde at det var helt normalt.. Og jeg er forøvrigt også positivt overrasket over ikke at have mødt blodbad og klumper - det frygtede jeg virkelig.. Nu efter præcis 4 uger, har jeg kun en smule lyserødt udflåd tilbage..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Total-Nutella

Og så lige det ultimative bevis på, at jeg nu er nogens moar og ikke bare kun mig.. T har "tvunget" mig til at sælge min gamle rustbunke og få en stationcar!! Egentlig synes jeg slet ikke at jeg har brug for det, da jeg kan gå til det meste, men fordi T ikke vil opgive sin grimme BMW sportsvogn (han synes selv at den er super fed :rulle: ), så er det altså mig der skal køre stationcar.. Men vi blev enige om en lille smart en, så nu ejer jeg sådan en lille sort Volvo sag her.. And I think I like it..!! :-D Mig og Klara har allerede været ude og cruise.. :rocker:

post-132337-13940127478064_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sander20

Mor: Sander20

Baby: Willum

Bor: Valby

Beskæftigelse: Pædagog i en børnehave - barsel indtil Aug/Sep 2014

Civilstatus: Gift - været gift i 3 mdr og sammen i snart 8 år

Alder: Nåede at blive 30 år inden W ankom.

Søskende: Vi har kun W.

Fødselstidspunkt: 22/9 kl. 01.49

GA: 40+4

Fødselsmåde: Akut Kejsersnit efter 14 timers vestorm og forsøg på vaginal fødsel

Vægt: 4280 g

Længde: 53 cm

Fødselsberetning: Ved ikke om der kommer en.

Her går det godt - W har de sidste par dage sovet 7-8 timer om natten med en enkelt amning undervejs, så det er jo skønt :) Amningen går godt - ammer pt hver 2 time cirka hvorefter W tager sig en skraber på ca. 2 timer bagefter. Sp har været her 2 gange - første gang da han var 5 dage også da han var 11 dage.

På 11 dagen havde han siden sidste besøg taget 400 gram på, så jeg har i hvertfald næring nok i brysterne - nærmest fløde :lol:

Vi har haft nogle dage med dårlig mave - hvilket Sp siger er yderst normalt de første 3 måneder - her hjælper lidt massage og lidt kamillete...Puha hvor bliver man frustreret når han bare græder og græder og man intet kan gøre :trist:

Vi har været ude og gå flere ture med barnevognen, hvilket W elsker og sover dybt - men han gider indtil videre ikke stå stille og sove, men vi giver ikke op :)

Barnedåb: Vi holder i Januar, fordi vi ikke gider gøre det i December. Vi holder det på en cafe (vi har pt 2 som vi skal besøge for at få tilbud osv) som ligger i gå afstand fra kirken. Det bliver forhåbentlig en Lørdag også med lækker brunch :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stjerne87

Får lige opdateret forsiden når jeg er på en computer :)

nutella nemesis har været efter mig og mit højre bryst er nu også en strinter :rulle: Lækkert med bilen, vi kører også stationcar og går aldrig tilbage til alm bil :D familiendanmark.dk

Øv her startede dagen med en tur ved vagtlæge, har tilsyneladende fået blærebetændelse. Så nu er jeg på selexid-kur. Håber det virker hurtigt - havde de ondeste smerter imorges, så ku ikke gå oprejst og det var en kamp at komme ud af sengen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Solvej

Stjerne: Jeg var næsten stoppet med at bløde efter 4 uger - så havde vi sex og så startede det igen. Men ganske lidt og nu er det en uge siden jeg holdt op med at bruge trusseindlæg.

Jeg har 1 gang oplevet at der kom en klump ud - stod i badet og blev noget paf. Normalt når jeg har mens kommer der lidt koageler ud, men det her var anderledes. Det var ikke kun blod. Tror måske det var en lille rest af moderkagen... Jm sagde efter fødslen at den var gået lidt i stykker. Men der er kun kommet den ene klump. Og nu er det forhåbenligt helt slut med det. :) Skal til 8 ugers undersøgelse om en uges tid.

Stjerne, god bedring med underlivet. :ae: Surt med underlivsbetændelse.

Nutella: Tillykke med bilen!!! :) Vi købte bil i Maj - plejer at cykle alle steder, men det er jo slut med sådan en lille en og vi gad ikke være afhængige af det offentlige.

Thilde har haft en meget urolig nat, så jeg har næsten ikke sovet. Idag skulle vi så til 2 års fødselsdagsbrunch. Kom hjem for halvanden time siden, skulle amme og nu prøver jeg at få Thilde til at falde rigtig i søvn. Jeg er død træt (med træt på)!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott

Nutella: er biler ikke billigere nede ved jer? For her ville en Volvo af den slags koste en kvart mio.

Btw, så kører vi i den mindste stationcar på markedet og det er jeg ret glad for. Jeg er så elendig til at parkere :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uglemor86

Tudetur: Det har jeg stort set hver dag, ogg også lige nu. Mine følelser er meget skiftende, nogle gange går det rigtig godt, andre gange er jeg meget modløs. Har ikke fået sovet særlig meget i nat, nok ca en 3 timers afbrudt søvn.. Jeg synes Andreas er blevet mere urolig de sidste par dage, og Mathias er ligeledes mere urolig, og jeg tænker bare "hvad fanden tænkte jeg på?". Jeg føler mig så dum at tro jeg kan magte at være mor til to.. og det er så åndsvagt for jeg har jo manden til at hjælpe, min mor var fantastisk til at hjælpe hele weekenden, og det gik så godt.. og alligvel bliver jeg overvældet af tanker om at det hele er for svært.. Mathias var rød i øjet her til morgen.. og bare tanken om at vi skulle have ham hjemme fra børnehaven.. puha.. men vi durederede han godt kunne komme afsted, da det kun var lidt rødt.. de ringer hvis det bliver værre.. og nu er Andreas sulten Igen. Føler jeg ammer ham hele tiden:trist::trist:

Lige et tudeindlæg herfra..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...