Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Cassan

Min tegneserie

Recommended Posts

Cassan

Hej med jer!

Jeg er helt ny her på siden, men har tit været inde og læse lidt her og der. Jeg vælger at skrive min første tråd herinde i "Maleri og Tegning" fordi jeg bruge min fritid på at tegne rigtigt meget. Jeg laver tegneserier, tegninger, skitser og illustrationer. Jeg har arbejdet på en tegneserie kaldet Infection i nogle år nu. Den kan læses ganske gratis på min hjemmeside: Tegneserier, grafik og illustrationer - Cassan

Serien handler om Dave Blame som vælger at vandre fra sydpolen til Rusland. På sin vej møder han en masse udfordringer, men også en masse venner. Mange siger den minder lidt om manga, men jeg synes selv jeg har min egen stil.

Hvis der er nogen som har lyst til at læse den, hører jeg selvfølgelig gerne konstruktiv kritik :D

Mange tak for jeres tid!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cassan

Hej igen!

Jeg fik ikke noget respons sidste gang, men nu har jeg tegnet en ny tegneserie, som jeg kalder Tidssamleren. Den handler om en gal videnskabsmand der rejser tilbage i tiden for at hente uddøde dyr til sit laboratorium. Den kan som sædvanlig læses på min hjemmeside: http://cassan.dk

Håber på at få lidt kritik (positiv eller negativ).

På forhånd tak for jeres tid! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg fik lige læst din Tidssamleren. Jeg syndes den er godt lavet. Den gamle mand fik især et smil frem på mine læber da han fortalte hvor han havde tidsmaskinen fra.

Hvis jeg endelig skulle komme med noget konstruktivt så ville det være at det går lige hurtigt nok igennem historien. Lidt mere fyld ville, efter min mening, være en god ide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bibbs

Synes tegningerne er fantastiske.

Men ja der kunne godt være lidt mere fyld på historien...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites