nillerdrengen30

Hvor godt er du tilfreds med dit værksted?

Recommended Posts

pininfarina
Når den bliver kørt ned til en mekaniker så foregår det hos en jeg har fuld tiltro til. timeløn osv har jeg ingen ide om, det virker ikke dyrt at få lavet ting dernede så jeg er tilfreds.

Der bliver ikke lagt ekstra ting oveni, men de kan sagtens lave småting uden at tage penge for det.

karakter: 9 ... jeg kan ikke give 10 fordi så ville jeg have udelukket at det kunne blive bedre, ikke at jeg ved hvor de kunne gøre det bedre.[/QUOTE]

MissFalster, har du jyske aner? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
McLuhan

Mit værksted er udelukkende valgt ud fra convenience - jeg har firmabil, så ingen kvaler, firmaet betaler. De ligger på vej til arbejde, ordner det, de skal, og der er lånebil. De får nok 9,5 i service. Hvis de var mere proaktive i henvendelsen til mig, når jeg kommer derned, og bedre til at ordne problemerne fuld ud, ville de få 10.

Eller rettere: de kan ikke rette en elektronisk fejl på min parrot enhed, men vil mægtigt gerne forsøge - og jeg skal bare komme forbi, så kigger mekanikeren på det. De sendte uden problemer en mekaniker ud fra værkstedet for at sætten pæreting på plads, og de har altid været gode til at informere undervejs. Det bedste er faktisk, når man snakker med deres mekanikere. De er super høflige, venlige og virker bare enormt kompetente. Eks. forleden, hvor jeg hentede min bil og en mekaniker opdagede, at der stadig var beskyttelsesplast på mit sæde. Straks kom han og spurgte, om han måtte fjerne det.

Det er iøvrigt Bent Bekker i kbh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Erling Hemningway
Er det uautoriseret eller mærkevare?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Er det uautoriseret eller mærkevare?

Mærkevare, men det har mest noget at gøre med garantien selvom jeg godt ved at den beholder man selvom man får lavet sin bil et andet sted.

Hvordan ligger timelønnen?

aner det ikke

Hvordan er tidsforbruget?

Aner det ikke

Overholdes aftaler eller kommer der lige lidt "ekstra" på?

Overholdes. Har altid fået et overslag og prisen er altid endt med at bliver lavere end det.

Overordnet karakter fra 1 til 10?

Hmm den er svær. Jeg har det sådan lidt med værksteder at jeg tror altid de tager rumpetten på mig, ganske enkelt fordi min viden om biler er minimal, og de kan i princippet bilde mig hvad som helst ind.

Og så syntes jeg tit (eller i hvert fald med min tidligere bil) at jeg har fået nogle kæmpe regninger, men jeg aner virkelig ikke noget om det hvilket faktisk irriterer mig.

Min nuværende bil er ikke ret gammel og der har jeg ikke fået nogle vilde regninger, men det har jeg oplevet tidligere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina
Det er billigt, men hvad med garantien, og hvad sker der hvis stumperne alligevel ikke passer?

SPØRGSMÅL ? hvem er det egentlig der har, og kan lave en generator der kan sælges til 85 Euro ?

Mit gæt er at det er kinesiske børnearbejdere, og måske er det bedre de sidder på en beskidt fabrik og samler generatorer i 16 timer i døgnet, hvis alternativet var at de arbejdede som prostituerede ?

Her i danmark kan vi ikke altid konkurere på prisen, men vi kan konkurere på kvalitet, returret, garanti og ikke mindst : Service og know-how - det får du bare ikke meget af på nettet .

Når det er sagt så har internettet bevist at det sansynligvis vil være her længere end vi så med minidiscen og BETAMAX maskinerne .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ander14ag

jeg har både prøvet autoriserede og ikke autoriserede værksteder til begge mine biler. jeg ender altid med at gå tilbage til et autosieret værksted, da garantien derved holder. som regel overholder de tiden, men har ikke imod lige at sidde og vente en time. fandt den her på nettet, som giver god forståelse for de autoriserede værksteder

http://www.ford.dk/ford-ejere/reparationer-vaerksted/fordele-autoriseret-vaerksted

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Jeg er kommet hos Finns Autoværksted i Givskud nu hedder det AUTOMESTER og her er jeg kommer igennem 30 år, så jeg må jo være godt tilfreds lige som alle de andre faste kunder han har.

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind