nillerdrengen30

Hvor godt er du tilfreds med dit værksted?

Recommended Posts

nillerdrengen30

Er det uautoriseret eller mærkevare?

Hvordan ligger timelønnen?

Hvordan er tidsforbruget?

Overholdes aftaler eller kommer der lige lidt "ekstra" på?

Overordnet karakter fra 1 til 10?

Mine biler kommer på Automesters.

De tager 405 + moms i timen, om det er rent lokalt ved jeg ikke. Olie er dyr, 140 + moms pr. liter uanset bilmodel.

Det går sørme stærkt. Stor service, tandrem og bremseskift på alle 4 hjul tager 6,5 time. Lille service + bagpotte tager 1,5 time.

Der kan godt ryge lidt ekstra på. Man skal IKKE lade dem klargøre til syn, for så bliver den også synet af dem, selvom det ikke lige var aftalen.

Generelt er flinkt og ordentligt værksted. Små ting koster gratis, f.eks lap ved punktering.

Overordnet karakter 8,5.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

Min mekanikker er meget uautoriseret :rulle:.

Timeprisen bestemmer jeg mere eller mindre selv, og min mekanikker bekymrer sig ikke så meget om at betale moms - hvorfor skulle han det ? .... Jeg har jo betalt moms og skat af de penge, han får ? :lol:

Reservedelene henter jeg som regel på min arbejdsplads, og da de er til min egen bil får jeg dem til indkøbspris ( firmagode ) .

De mindre serviceeftersyn klarer jeg selv, på Gør Det Selv værkstedet, som tager 125 kroner i timen for leje af en lift .

Karakter : 10

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VV21965

Jeg laver mine biler selv, og dermed er timelønnen 0 kroner incl moms .

Det er nu 6 år siden jeg havde min 1302 skilt ad i atomer, og siden da har der stort set kun været almindelig service ( olieskift) og bremseeftersyn på den.

Min "vinterbil" holdes i lovlig stand, og så heller ikke meget mere - hvor sommerbilen bliver behandlet som et spædbarn, så går det, mildt sagt, mere hårdhændet til når vinterbilen bliver lukket ud, den lever virkeligt et hårdt liv, og der bliver ingen hensyn taget til den .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede
Jeg laver mine biler selv, og dermed er timelønnen 0 kroner incl moms .

Det er nu 6 år siden jeg havde min 1302 skilt ad i atomer, og siden da har der stort set kun været almindelig service ( olieskift) og bremseeftersyn på den.

Min "vinterbil" holdes i lovlig stand, og så heller ikke meget mere - hvor sommerbilen bliver behandlet som et spædbarn, så går det, mildt sagt, mere hårdhændet til når vinterbilen bliver lukket ud, den lever virkeligt et hårdt liv, og der bliver ingen hensyn taget til den .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Jeg vil tage TS-spørgsmålet meget bogstaveligt.

Joh - den er rimelig stor. Kan have 3 biler inde af gangen. Jeg savner dog en lift og har en drøm om en sakselift. Når vi (knægten og jeg) skal under bilen kan vi køre over graven.

Stumperne købes mange forskellige steder. Ofte finder vi delene på eBay, men Rimmer Bros. og daekonline bruger vi også.

Hvorfor? - joh - her er et eksempel som nok får nakkehårene til at rejse sig på T38:

LICHTMASCHINE GENERATOR 100A OPEL ASTRA G MERIVA A CORSA C 1.7 DTI DI CDTI | eBay

(sorry)

Eksemplet skulle være selvforklarende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38
Jeg vil tage TS-spørgsmålet meget bogstaveligt.

Joh - den er rimelig stor. Kan have 3 biler inde af gangen. Jeg savner dog en lift og har en drøm om en sakselift. Når vi (knægten og jeg) skal under bilen kan vi køre over graven.

Stumperne købes mange forskellige steder. Ofte finder vi delene på eBay, men Rimmer Bros. og daekonline bruger vi også.

Hvorfor? - joh - her er et eksempel som nok får nakkehårene til at rejse sig på T38:

LICHTMASCHINE GENERATOR 100A OPEL ASTRA G MERIVA A CORSA C 1.7 DTI DI CDTI | eBay

(sorry)

Eksemplet skulle være selvforklarende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

- Er godt tilfreds, har alt værktøj der er nødvendig for at kunne lave de mest almindelige ting.

- Er uautoriseret.

- 0 Kr

- Ok hurtigt.

- Hvad ekstra skal der komme på?

- 7 Der er nogle ting jeg ikke har viden om, og der mangler en lift på værkstedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Falstria

- Er godt tilfreds, har alt værktøj der er nødvendig for at kunne lave de mest almindelige ting.

- Er uautoriseret.

- 0 Kr

- Ok hurtigt.

- Hvad ekstra skal der komme på?

- 7 Der er nogle ting jeg ikke har viden om, og der mangler en lift på værkstedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Når den bliver kørt ned til en mekaniker så foregår det hos en jeg har fuld tiltro til. timeløn osv har jeg ingen ide om, det virker ikke dyrt at få lavet ting dernede så jeg er tilfreds.

Der bliver ikke lagt ekstra ting oveni, men de kan sagtens lave småting uden at tage penge for det.

karakter: 9 ... jeg kan ikke give 10 fordi så ville jeg have udelukket at det kunne blive bedre, ikke at jeg ved hvor de kunne gøre det bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind