Gæst

Tøjstativ - til loppemarked, hvor finder jeg det billigst?

Recommended Posts

Gæst

Jeg skal på loppe på søndag og det gamle stativ er dødt og borte.

DERFOR skal jeg nu finde mig et nyt og helst lidt tjept.

Jeg har hørt, at Føtex skulle have dem til 100,-, kan det passe? Det er nemlig en mulighed at smutte derhen, ellers har jeg Jysk i nærheden, så der overvejer jeg disse to, kender I til dem? Gerne fordele og ulemper. Skal der fx bruges værktøj til at "slå dem op"?

Tøjstativ MATS justerbar metal | JYSK

Tøjstativ BAXTER dobbelt m/hylde sort | JYSK

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
devilswoman

Føtex og Bilka reklamerer ofte med et til 100 kr, men jeg ved ikke, om det er noget de altid har. Uanset, så er det ikke videre godt. Det minder lidt om den du har i link nr. 2 der er bare kun én stang at hænge noget på. Den kan ikke bære ret meget før den falder sammen i stængerne ude i siden, så den altså ikke længere kan indstilles i højden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Føtex har et i deres avis i denne uge til 120 kr.

Jeg har det fra Jydsk (Mats, som dog kostede 100kr for 6 mrd siden..) , og det er ikke super kvalitet... Og du skal have en skruetrækker med for at kunne samle det. Det er dog nemt at samle, men det kan ikke holde til ret meget vægt.

OG hvis det er udendørs loppis, så vælter det altså så let som ingenting... :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
fnys

Tag den der MATS. Jeg har haft sådan én i noget nær 100 år. Den er begyndt at skrante lidt, fordi knoppen i den ene side er flækket. Men den er nu også på hårdt arbejde med noget der ligner 15 børns overtøj, selvom jeg kun har 3, og så en del af mine skuldertasker.

Dem med plastikstel nederst skvatter fra hinanden for et godt ord. Vi havde én til ungernes klæd-ud tøj, og den klarede det kun i nogle måneder, inden den opgav ævred og sank i knæ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Petrine-

Hvad med IKEA?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
viskestykke

Jeg har et fra IKEA (kan ikke finde det på siden, men er ret sikker på de stadig har det) til ca. 100 kr. Det har været med til loppemarkeder og er fint til det. Det er en smule ustabilt, så sørg for at få det skruet skruerne godt til - men det er da ikke brast sammen endnu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg magter ikke at skulle have værktøj med hver gang. Og IKEA er ikke en mulighed for mig

Jeg har købt det i Føtex til 119, det havde min veninde og vi har brugt det MANGE gange, hvor det har været så fint. Det Lan bankes sammen uden værktøj, så det er helt perfekt at have med rundt. Juhu. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CharlotteSA

Er du på udkig efter et tøjstativ som virkeligt kan holde til at blive brugt, vil jeg helt sikkert anbefale dig at tage et kig på ziito.dk, som laver tøjstativer i kraftige stål rør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HenrikAnders

Jeg har lige købt et i Jysk til 100kr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind