Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

vinter83

5:2 Diæten

Recommended Posts

xnaiv

Så er 2016, hvor jeg skal forsøge mig med 5:2 :) Jeg skal tabe mig ca. 10 kg, men jeg har ikke så travlt. 

Jeg har idag min første dag. Det er gået fint - har det hverken dårligt eller hovedpine. Kan godt mærke sulten nu her kl. 13, hvor vi har frokostpause på arbejdet, men den er slet ikke ulidelig. Jeg har ikke spist siden igår aftes og tror min taktik skal være at jeg ikke spiser morgenmad, da jeg oftest bliver sulten af at spise lidt. Regner med at tage mine 500kcal til aftensmad idag. 

Jeg ved ikke endnu om jeg vejer mig under forløbet. Det bliver ikke fast, da vi ikke har en vægt derhjemme - men kan være jeg engang imellem vejer mig når jeg er hjemme ved min mor. 

Næste fastedag bliver nok mandag og så fredag igen. 

Er I med i det nye år? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hester1972

Sikke flotte resultater mange herinde har opnået :) Det lyder jo virkelig effektivt, og min kollega har da også tabt ca. 8 kg på 5:2.

Jeg har længe overvejet at starte, men er lidt nervøs for, om det kan lade sig gøre, når jeg styrketræner, løber eller spinner hver dag. Min styrketræning gik fuldstændig i stykker, da jeg i to måneder prøvede LCHF.

Er der nogen, som vil dele ud af deres erfaringer med motion på 5:2?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites