Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

vinter83

5:2 Diæten

Recommended Posts

vinter83

er der nogen herinde der er på den, jeg starter op i dag, og tager en fastedag. :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fræksak

Jeg fastede et par dage i sidste uge og har planer om at gøre det to dage om ugen i resten af august for at se, hvordan min krop har det med det. Jeg synes slet ikke, det er slemt :).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snowsky

Jeg gjorde i et par uger, men var desværre ramt af sygdom og kom ikke rigtigt i gang igen, men kender et par stykker der har tabt en del ved at gøre det. Regner med at prøve igen når jeg er ovre min infektion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Goldilocks

Jeg er på første dag af anden uge og har tabt omkring 1,5 kg. Jeg synes kun den første fastedag var slem, de andre tre har været ok (kører på en 4:3 version). I dag har jeg dog haft hjemmearbejdsdag, så er det ikke helt så nemt at spise sundt - så mine 500 kalorier er brugt på groft knækbrød med pålæg og en lille sodavandsispind :-D

/G

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vinter83

dejligt at se, at vi er flere på den, jeg er på min 2 fastedag og jeg har fri fra job fordi jeg skal på sygehuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Thalia*

Min faster har tabt sig helt vildt på 5:2, så jeg er også i gang. Jeg har fastedag i dag, og er lidt spændt på hvordan jeg kombinerer det med frokostmøder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Milea

Hvad går det ud på? At man faster i to dage, spiser i fem?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BunnyCat

Min krop kan ikke holde til det, bliver direkte dårlig af det :-(

Men jeg spiser til dagligt heller ikke det voldsomme og har en aktiv hverdag især grundet mit arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BunnyCat
Det gør det heller ikke lettere når man spiser meget slik og junkfood.

Lad være med at udtale dig om min kost når du intet kender til den.

Sorry for ikke at være hellig og leve at gulerødder og salatblade.

Jeg har en sund næringsrig kost med plads til små sidespring.

Tøsesur over jeg ikke ville gi dig ret i den anden tråd?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Casablanca

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at det bare er endnu en kur, hvor man tager det hele på igen bagefter. Er der nogen der har erfaring med, om man tager på, når man stopper med at have fastedage?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites