Strandmus

Lego Star Wars spil

Recommended Posts

Strandmus

Nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er på Lego Star Wars III og Lego Star Wars The complete saga?

Er det bare to forskellige udgaver af samme spil ligesom Lego Batman 1 og Lego Batman 2?

Manden i Elgiganten forsøgte at forklare mig noget med at det en var noget historie-noget og det andet var... noget andet :blush:

Og hvad er evt. bedst til min 6-årige, der er rimelig hardcore til Fx. Lego Batman.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ramiraz

Lego Star Wars The Complete Saga fortæller hele Star Wars historien fra Filmene (alle 6 film), hvor Lego Star Wars III fokusere kun på historien fra Star Wars III, men går meget mere i detaljer i historien end Complete Saga.

Begge Spil er gode, både til Børn og Voksne.

Hvis i ikke har nogen af dem endnu, vil jeg nok starte med Complete Saga, og så måske købe Star Wars III på et senere tidspunkt hvis det første er en success =).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel
Nogen der kan fortælle mig, hvad forskellen er på Lego Star Wars III og Lego Star Wars The complete saga?

Er det bare to forskellige udgaver af samme spil ligesom Lego Batman 1 og Lego Batman 2?

Manden i Elgiganten forsøgte at forklare mig noget med at det en var noget historie-noget og det andet var... noget andet :blush:

Og hvad er evt. bedst til min 6-årige, der er rimelig hardcore til Fx. Lego Batman.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Strandmus

Vi endte med at købe III'eren til ham, men han er helt besat af tanken om at få det andet også :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind