Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

linselusen

En lettere linselus lever længere..

Recommended Posts

linselusen

Vejedag.. har tabt 300 g.. det er jo fantastisk :rulle:

Nå.. men selvom det er synd for mig at gå glip af en masse lækkerier, er det jo sundt for mig uanset tallet på vægten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Det er da lidt fantastisk :) En hel pakke smør - og så lidt til - du aldrig mere skal slæbe rundt på :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linselusen

Det er sørme heldigt der bliver færre og færre gram i smørpakkerne :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linselusen

Jeg har læst i en del tråde her til aften.. synes jeg er blevet smittet lidt af jeres energi. Knæet driller stadig. Men jeg vil tage en ordentlig rydde op og gøre lidt ren-tur nu.. og sætte lidt godt musik på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueBunny

Lyder som en god plan.

Har lige læst din tråd. Flot start!

Hep hep ;)

Med lidt fælles hjælp skal vi nok klare det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bibsen

300 gram er da fint :) Men omvendt vil jeg også lige tilføje, at jeg sagtens kan sætte mig ind i, at du er lidt skuffet. Mit hoved er indrettet sådan, at vægten skal vise mindst -500 g for, at jeg er tilfreds, men det er jo superfjollet at tænke sådan. Som Rapfisk også siger, er det mere end en pakke smør, og det er da nice.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linselusen

Ja og så røg der 500 g de første to dage.. og så må der jo logisk nok være røget 700 g på.. fatter det ikke, men nytter ikke at køre mere i det. Ved det sandsynligvis har noget med min sukkersyge at gøre, og med hensyn til den, kan jeg kun prøve at spise sundt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Munkenator
Dit magre spektakel :-P

er måske en anelse misundelig... en anelse sagde jeg :kys:

Jeg er bestemt ikke hverken mager eller i god form, men de ville jeg jo også tænke om mig hvis jeg var større. Da jeg var 15 kg større end nu tænkte jeg at dem på min nuværende vægt bare skulle stoppe med at brokke sig over deres minivægt :D. Til gengæld er der den samme energi i et kilo fedt på mig og på dig, og hvis du kan forbrænde 700 kcal på en går, så skal du kun gå ti ture for at forbrænde 1 kg rent fedt, og jeg skal gå over 20! Jubii!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linselusen

Ja, det er rigtigt. Men det insulinhalløjsa gør at tingene ikke fungerer helt som de skal, og det er jo nok i virkeligheden det, jeg har det så svært med. Føler det lidt som om 7 - 2 kun giver 2.. Og det kan min hjerne slet ikke hitte ud af :sur: ... Det er jo faktisk en lille smule snyd :blush: Det kan vi ikke lide :deer:

Men i dag er humøret godt. Har ikke vejet mig. Fik lasagne i går, og selv om den egentlig var ok kaloriemæssigt, så er pastapladerne ikke gode for min vægt. Har spist fornuftigt i dag dog 5 g sukker på havregrynene, inden jeg var ude med reklamer for knægten. Vi gik hans ekstrarunde for ham. Nu er han så hjemme og ude med egen rute i møghamrende regnvejr. Synes det er LIDT hyggeligt, men lidt synd de er ude i det. Bliver vist til pandekager, når alle er hjemme :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
linselusen

Har lavet pandekager af en banan, et æg, 30 g grovvalsede havregryn, 75 g skyr og en smule vanilleessens. Det mættede helt vildt, men var lidt sødt som frokost. Tager en skive rugbrød til mellem. Tila aften står den på kødsovs. Er alene hjemme med ungerne. Smider lidt kidney bønner i min portion og skyr, så bliver det en fin chili con carne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites