Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

De danske talenter

Recommended Posts

Gæst

Der er så afsindigt mange store danske talenter for tiden at de fortjener deres egen tråd...

Traumtor af Pierre-Emil Højbjerg, yngste debutant for Bayern München nogensinde (her på andetholdet)

http://www.youtube.com/watch?v=xKI4dDJvRTk

han er midtbane, nogen der ved om han pt. er defensiv eller offensiv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

patrick olsen fik spilletid i Inter - ham ved jeg ikke en gang hvem er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
patrick olsen fik spilletid i Inter - ham ved jeg ikke en gang hvem er?

Kan huske jeg hørte en del om ham da han skiftede til Inter sidste år om at han var meget lovende. Desuden var der en masse om ham her for noget tid siden om en karantæne fra U19 landsholdet. Ellers kender jeg ikke det vilde til ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Jeg vil da gerne lige udtykke min store tilfredshed med at Brøndby stadig kan producerer talenter. Det er virkelig flot at Brøndby har fået sendt flere store talenter ud i Europa, og de sikkert kommer til at forme det nye landshold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Jeg vil da gerne lige udtykke min store tilfredshed med at Brøndby stadig kan producerer talenter. Det er virkelig flot at Brøndby har fået sendt flere store talenter ud i Europa, og de sikkert kommer til at forme det nye landshold.

Det er også imponerende, det vil jeg give jer. Jer og FCM formår at få det bedste frem i jeres unge gutter :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jannik Vestergaard, centerforsvarer på 21, fik fuld spilletid for Hoffenheim her i den sidste kamp - Bild gav ham en bedre karakter end Dante fra Bayern München

Han har en tysk mor så han kan vælge mellem det danske og det tyske landshold, og det tyske har været interesseret i ham flere gange - mens MO åbenbart ikke synes han er fin nok. Fatter ikke at MO ikke giver ham en kamp på landsholdet for at gafle ham fra tyskerne. Ham må være fin nok som udskifter i det mindste. Han har spillet ret fast i bundesligaen siden 2011... Vestergaard, Jannik - - 1. Bundesliga: alle Spielerstatistiken, News und alle persönlichen Informationen - kicker online

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Jannik Vestergaard, centerforsvarer på 21, fik fuld spilletid for Hoffenheim her i den sidste kamp - Bild gav ham en bedre karakter end Dante fra Bayern München

Han har en tysk mor så han kan vælge mellem det danske og det tyske landshold, og det tyske har været interesseret i ham flere gange - mens MO åbenbart ikke synes han er fin nok. Fatter ikke at MO ikke giver ham en kamp på landsholdet for at gafle ham fra tyskerne. Ham må være fin nok som udskifter i det mindste. Han har spillet ret fast i bundesligaen siden 2011... Vestergaard, Jannik - - 1. Bundesliga: alle Spielerstatistiken, News und alle persönlichen Informationen - kicker online

Spillede han ikke i går?

Btw. endnu et Brøndby talent..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Spillede han ikke i går?

Btw. endnu et Brøndby talent..

Jo og det er super fedt - skrev posten før jeg så holdopstillingen

Emile-Højberg ville jeg også gerne lige give fem minutter for at låse ham så han ikke pludseligt tager det franske landshold :devil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Jo og det er super fedt - skrev posten før jeg så holdopstillingen

Emile-Højberg ville jeg også gerne lige give fem minutter for at låse ham så han ikke pludseligt tager det franske landshold :devil:

Han har vist erklæret sin kærlighed til Danmark..

Men jeg synes helt sikkert også MO skal kigge nærmere på Pierre-Emile Højbjerg. Han bliver fucking klasse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Han har vist erklæret sin kærlighed til Danmark..

Men jeg synes helt sikkert også MO skal kigge nærmere på Pierre-Emile Højbjerg. Han bliver fucking klasse!

Ved jeg godt, det er bare for at være HELT sikker :)

På midtbanen har vi i øvrigt også ham her på beddingen, Lasse Vigen på 19 år Lasse Vigen Christensen | Fulham Football Club

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...