Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kedde

Impulsiv bytur i Odense

Recommended Posts

Kedde

Jeg har ikke de store forventninger til denne tråd. Men hvis man ikke forsøger, så sker der jo som bekendt aldrig noget. :) Anyways. Jeg har tænkt mig at tage i byen i Odense i aften. Så hvis nogen har lyst til at joine mig, så skriv da endelig her, inden for de næste timer. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde
Ej, du kan sgu da ikke skrive sådan noget nu hvor det er for sent at sørge for nogen til at passe afkommet!

Sorry. :genert: Men jeg fik idéen for 10 minutter siden. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde
Ha, da jeg gjorde det samme for år tilbage blev det en rimelig heftig bytur. Vi var to og vi havde en fest

Det bliver spændende i aften. Jeg har kun været der én gang, for et år siden i en kæmpe brandert. Jeg har skrevet adresserne ned på Boogies og Heidis som er de to steder jeg kan huske vi var på. Så tager vi den derfra. :fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde

Hvis jeg siger "where can i get a beer" til min iPhone, så lister den en fin liste over nogle af de nærmeste barer op. Det kunne måske godt blive brugbart. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde

Det ligger også dejligt tæt på banegården, kan jeg se. :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde

Fra Fredericia. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde
Ahh.. Så håber jeg at Odenses natteliv tager godt imod dig:D

Tak. :)

Jeg har sjældent fri fredag aften. Og der sker ikke det fjerneste i Fredericia om fredagen. Så jeg tænkte at der måske skete lidt mere i Odense. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde
Har ikke tid i aften, gør klar til den store fest i morgen ... hvor du i øvrigt er mere end velkommen hvis du er frisk på endnu en tur i morgen :)

PS! Temaet er redneck - der er hele to pools - og grillen bliver tændt!

Det lyder ellers ikke så tosset! Men jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det nok ikke er muligt. :lol: Men tusind tak for tilbudet! Skulle miraklet indtræffe, og det viser sig at jeg er på toppen til endnu en fest i morgen, så skal jeg nok lige give lyd. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde

Så er der styr på mulighederne for hjemtransport med DSB i nat. Ikke at jeg regner med, at det bliver nødvendigt. :slem::fløjt:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kedde
Hvis du alligevel satser på at være frisk til fest med Angie imorgen aften, så må du finde dig en sød odenseansk dame at imponere nok til, at hun giver dig husly i nat. Så sparer du to togbilletter :-P

Det var selvfølgelig planen. :lol: Så skal jeg bare ud og finde et par slidte jeans, en skovmandsskjorte og en cowboyhat i morgen, så jeg ikke falder helt ved siden af temaet. Det er i hvert fald sådan jeg forestiller mig en redneck. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites