Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

Nyeng
Det er selvføgelig også svært, når man er 18 og far til 3, eller hvormange børn han nu har.

Hvor er det dog dejligt med en træner der er ærlig, og svarer dumt på dumme spørgsmål.

Det kan der selvfølgelig være noget om :lol: Men det kunne jo også tænkes manden havde en taktik, som han ville røbe lidt af :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Det kan der selvfølgelig være noget om :lol: Men det kunne jo også tænkes manden havde en taktik, som han ville røbe lidt af :D

Det har han vel strengt taget også gjort. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Taktikken fejlede som sådan ikke noget. Brøndby var bare vanvittige ineffektive.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Taktikken fejlede som sådan ikke noget. Brøndby var bare vanvittige ineffektive.

Det er jeg fuldstændig enig i. Men spørgsmålet gik vel netop på, om han ville ændre noget efter pausen :) Men det var tydeligt at det bare handlede om at de enkelte spillere skulle gøre en forskel. Det var sådan set det samme hos begge hold. Det var 4 flotte enkeltmandspræstationer, og to forsvar der ikke så helt heldige ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Det er jeg fuldstændig enig i. Men spørgsmålet gik vel netop på, om han ville ændre noget efter pausen :) Men det var tydeligt at det bare handlede om at de enkelte spillere skulle gøre en forskel. Det var sådan set det samme hos begge hold. Det var 4 flotte enkeltmandspræstationer, og to forsvar der ikke så helt heldige ud.

Jeg synes tilgengæld at Brøndbys forsvar ser bedre ud, end det har gjort længe. De er ikke gode, men de er ikke så slemme i forsvaret som de har været længe.

Selv om jeg var irriteret ved 2-1 målet, så kan jeg stadig se forbedreinger ved "det nye Brøndby"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg synes tilgengæld at Brøndbys forsvar ser bedre ud, end det har gjort længe. De er ikke gode, men de er ikke så slemme i forsvaret som de har været længe.

Selv om jeg var irriteret ved 2-1 målet, så kan jeg stadig se forbedreinger ved "det nye Brøndby"...

Man kommer hvert fald ikke udenom, at de spillede noget af det flotteste fodbold de har gjort længe. Det ligner ikke et hold der ligger helt i bunden til foråret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Hey - er der nogen der ser fodbold lige nu. Kampen mellem Esbjerg og AGF.

Jeg søger lige en forklaring på hvorfor AGF spiller i Esbjergs udebanetrøjer? Har de glemt trøjerne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Gad vide hvor meget oddsene på Esbjerg som mestre er faldet fra sæsonstart og indtil nu :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Gad vide hvor meget oddsene på Esbjerg som mestre er faldet fra sæsonstart og indtil nu :D

Ak de bliver jo ikke mestre. Men det er eddermageme en flot start :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites