Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

wizzze

Tænkte bare Liverpool "skandaler" generelt, ikke kun dem med wag´s

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Puha Brøndby. Ikke fortjent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Tænkte bare Liverpool "skandaler" generelt, ikke kun dem med wag´s

Arh ved nu ikke om vi (minus Suarez' på det seneste) har så mange flere end andre klubber :D

Sterling har opført sig uheldigt et par gange (og han er jo stadig uskyldig indtil andet er bevist), men udover det så kan det selvfølgelig godt være min hukommelse der svigter, men så kan jeg ikke lige huske nogle.

Edit: men kommer da selvfølgelig an på hvad du mener med på det seneste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Puha Brøndby. Ikke fortjent.

Næsten tragisk at se at de spiller godt men bare ikke kan score. Man må sige at Viborg kender deres besøgstid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Interview med Thomas Frank:

Reporter: "Hvad skal I gøre anderledes i 2. halvleg?"

Thomas Frank: "Vi skal score"

Reporter: "...og hvordan skal I gøre det?"

Thomas Frank: "Ja ved at score"

Jeps Thomas, det har du ret i :sarkasme::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Ja, jeg synes godt nok det er synd for BIF nu. De har jo spillet dem ud af banen i hvert fald i første halvleg og i store dele af anden. Hvad fanden er det der kikser for dem??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Nu fik de 1 point og det er vel ok. Altså Bif var bedst, men det var FCK f.eks også mod Randers. Det gælder om at være effektiv hvis man vil vinde fodboldkampe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Nu fik de 1 point og det er vel ok. Altså Bif var bedst, men det var FCK f.eks også mod Randers. Det gælder om at være effektiv hvis man vil vinde fodboldkampe.

Men udligning i overtiden, hvorfor er det at Brøndby altid skal helt derud hvor kun fingernegle, bønner og mirakler redder dem? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Men udligning i overtiden, hvorfor er det at Brøndby altid skal helt derud hvor kun fingernegle, bønner og mirakler redder dem? :gruble:

Jeg ved det ikke helt...men glæder mig bare over at det er tilfældet :D De ligger stadig pænt dårligt efter den her kamp, og nu skal FCK lige ha' fundet formen mod FCN, så vi kan kommer over stregen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Endnu en Liverpool spiller i problemer

Liverpool-spiller anholdt for overfald på kæreste - Politiken.dk

Har der ikke været alt for mange af den her slags episoder på det sidste? :gruble:

Det er selvføgelig også svært, når man er 18 og far til 3, eller hvormange børn han nu har.

Interview med Thomas Frank:

Reporter: "Hvad skal I gøre anderledes i 2. halvleg?"

Thomas Frank: "Vi skal score"

Reporter: "...og hvordan skal I gøre det?"

Thomas Frank: "Ja ved at score"

Jeps Thomas, det har du ret i :sarkasme::lol:

Hvor er det dog dejligt med en træner der er ærlig, og svarer dumt på dumme spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites