Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

LiverpoolFC
Enhver er ultimativt sig selv nærmest. Der er fodboldspillere ikke anderledes fra dig og mig.

VI har bare passion med, da vi er fan af en bestemt klub. Men for spillerne er det jo bare et job som det for os at gå på arbejde hver dag. Der findes nok ikke mange som ikke ville skifte job, hvis de kunne få det dobbelte I løn andre steder, tror du?

Det er så en af de ting jeg savner i moderne fodbold. De er loyale klub typer så som Gerrard, Carragher, Giggs, Totti, Scholes m.f.

Generel brok over Suarez (ikke rettet mod dit indlæg Code!):

Det der i min optik er problemet er heller ikke at Suarez vil væk. Fair nok, han har klassen til at være med CL, men hav i det mindste nok respekt for den klub du er i nu (og tilskuerne) til ikke at gå ud offentligt og sige hvor meget klubben skylder dig et skifte.

Han har jo haft PFA på sagen, hvor de skulle se på hans kontrakt fordi han mente Liverpool skulle sælge ham når en klub havde budt et his beløb, men der har PFA idag så været ude og sagt at hans kontrakt ikke siger sådan noget. Det interview han gav til guardian igår var også et hans selv havde bedt om (pressen er åbenbart fin nok når han kan bruge den til ham selv), men han timede det pænt til at alle hans holdkammerater, ledelse mm var rejst til Norge. Det er kujon agtigt.

Og så elsker jeg at Rodgers har været ude i medierne og givet Suarez svar på tiltale. Liverpool har også sagt at de ikke sælger før de får et bud de kan bruge til noget og at chancen ikke er særlig stor for at de sælger til Arsenal.

Og så for at quote John W. Henry (Liverpools ejer) efter et af Arsenals bud: "What do you think they're smoking over there at Emirates?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Det er så en af de ting jeg savner i moderne fodbold. De er loyale klub typer så som Gerrard, Carragher, Giggs, Totti, Scholes m.f.

Generel brok over Suarez (ikke rettet mod dit indlæg Code!):

Det der i min optik er problemet er heller ikke at Suarez vil væk. Fair nok, han har klassen til at være med CL, men hav i det mindste nok respekt for den klub du er i nu (og tilskuerne) til ikke at gå ud offentligt og sige hvor meget klubben skylder dig et skifte.

Han har jo haft PFA på sagen, hvor de skulle se på hans kontrakt fordi han mente Liverpool skulle sælge ham når en klub havde budt et his beløb, men der har PFA idag så været ude og sagt at hans kontrakt ikke siger sådan noget. Det interview han gav til guardian igår var også et hans selv havde bedt om (pressen er åbenbart fin nok når han kan bruge den til ham selv), men han timede det pænt til at alle hans holdkammerater, ledelse mm var rejst til Norge. Det er kujon agtigt.

Og så elsker jeg at Rodgers har været ude i medierne og givet Suarez svar på tiltale. Liverpool har også sagt at de ikke sælger før de får et bud de kan bruge til noget og at chancen ikke er særlig stor for at de sælger til Arsenal.

Og så for at quote John W. Henry (Liverpools ejer) efter et af Arsenals bud: "What do you think they're smoking over there at Emirates?"

JEG forstår så ikke at Liverpool med al magt vil holde på en mand som bare vil væk. Arsenal har budt 40 mio pund. Det er eddermageme mange penge og penge nok til at hente en af de helt store angribere. En Gomez I Bayern feks (hvis ikke han var skiftet til Fiorentina)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
JEG forstår så ikke at Liverpool med al magt vil holde på en mand som bare vil væk. Arsenal har budt 40 mio pund. Det er eddermageme mange penge og penge nok til at hente en af de helt store angribere. En Gomez I Bayern feks (hvis ikke han var skiftet til Fiorentina)

Fordi jeg tror Liverpool godt ved at de ikke kan tiltrække sådanne spillere fordi de ikke er i europæisk fodbold. At sælge en spiller som Suarez til en rivaliserende klub der endte på 4 pladsen sidste år vil være at skyde sig selv i foden når man kæmper om at komme i CL.

Så hellere holde på ham et år endnu, forhåbentlig kæmpe om at komme i CL og så sælge ham næste år hvor Liverpool forhåbentlig vil være en lidt mere attraktiv klub at komme til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Godt nok en småkedelig Swansea kamp indtil videre ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Godt nok en småkedelig Swansea kamp indtil videre ....

Ja man må sige at det var en kamp på Cruise control. Jeg slog om midt I anden halveg. Det var godt nok en kedelig omgang at glo på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Ja man må sige at det var en kamp på Cruise control. Jeg slog om midt I anden halveg. Det var godt nok en kedelig omgang at glo på

Vi må håbe på at den kommende Man. U kamp bliver et helt andet dyr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Vi må håbe på at den kommende Man. U kamp bliver et helt andet dyr.

Ja, det er et fedt tidspunkt Swansea skal møde United. Swansea har allerede haft to kampe af betydning, og i den første spillede de så fantastisk. United har ikke imponeret i deres træningskampe + alt rodet med Rooney.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites