Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

Nyeng
Fint han endeligt har droppet rommedahl - men landsholdet er godt nok det tyndeste længe set. Nå vi har bare ikke bedre spillere for tiden.

Forstår ikke hvorfor han ikke udtager Frederik Sørensen der har spillet bold fast i Serie A i flere år og som rygtes solgt for 75 og 100 mio... han spiller samme plads som Peter Ankersen, og i min bog er det højere kvalitet at spille fast i serie A end i Esbjerg :) + man ku begynde at integrere ham på holdet.

Nu er jeg så lidt nysgerrig - hvad er det det gør at det ser tyndt ud, hvis man ser bort fra de enkelte profiler der er skadede/ude af form som Bendtner, Cornelius og Lindegaard?

Altså spillere som Agger, Lars J., Kjær, Kvist, Zimling, Eriksen, Krohn-Dehli har været faste i flere år, og er også med nu. Udover det har man droppet Romme og vælger heldigvis at give en ny mand chancen på højrefløjen. Man har også Boilesen og Fischer med, som er virkelig interessante i landsholdssammenhæng.

Nu plejer jeg selv at være ret kritisk overfor landsholdet, men egentlig synes jeg ikke at MO kan udtage så meget anderledes end han gør nu, når han nu VIL holde sig til sin tæske åndssvage 4-3-3.

Men ja, Frederik Sørensen burde ha' været inde omkring landsholdet for lang tid siden. Men en spiller som Krøldrup har jo heller aldrig rigtig fået chancen, selvom han havde succes i Italien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

Jeg synes det nye landshold ser rigtig spændende ud. Det glæder mig, at man begynder at tænke på Landsholdet 2014 og ikke bare forsætter Landsholdet 2012.

Så jeg er godt tilfreds, og håber Danmark taber to kampe mod Malta så vi kan få ny landstæner og starte fra bunden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Jeg synes det nye landshold ser rigtig spændende ud. Det glæder mig, at man begynder at tænke på Landsholdet 2014 og ikke bare forsætter Landsholdet 2012.

Så jeg er godt tilfreds, og håber Danmark taber to kampe mod Malta så vi kan få ny landstæner og starte fra bunden.

Helt enig. Nu er næsten alle de gamle spillere væk, så mangler vi bare MO og så starter vi på en frisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Helt enig. Nu er næsten alle de gamle spillere væk, så mangler vi bare MO og så starter vi på en frisk.

Jeg er fortrøstingsfuld for fremtiden. De unge spillere vi smider ud i Europa for tiden, klarer det virkelig rigtig flot.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
tja.. Scott Parker blev buet ud af klubben, fordi han smuttede til Spurs og var en cunt til træning.. Jeg ved ikke om vores fans havde kunne dy sig..

Nu tror jeg så at Liverpools fans har fået nok. Suarez har nemlig offentligt udtalt sig at han vil væk og at Liverpool skylder ham at lade ham skifte .. også til en anden engelsk klub.

Tror han at klubben og fansne er dumme? De fleste forstod at han ville til en klub som Madrid men en rivaliserende klub som Arsenal der ikke vil punge ud med de Liverpool har bedt om? Det forstår jeg ikke. Hvis det så var en klub der havde større chancer for at vinde noget en Liverpool, men den kategori falder Arsenal jo ikke ligefrem ind under.

Men Suarez har jo så nok brændt broen til det eneste sæt af supportere der rent faktisk til dels kunne li' ham. Jeg tror forresten ikke at han bliver solgt for Liverpool vil have meget mere for end Arsenal vil betale og det virker til at Suarez vil have en klub som Madrid mere end Madrid vil have ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Nu tror jeg så at Liverpools fans har fået nok. Suarez har nemlig offentligt udtalt sig at han vil væk og at Liverpool skylder ham at lade ham skifte .. også til en anden engelsk klub.

Tror han at klubben og fansne er dumme? De fleste forstod at han ville til en klub som Madrid men en rivaliserende klub som Arsenal der ikke vil punge ud med de Liverpool har bedt om? Det forstår jeg ikke. Hvis det så var en klub der havde større chancer for at vinde noget en Liverpool, men den kategori falder Arsenal jo ikke ligefrem ind under.

Men Suarez har jo så nok brændt broen til det eneste sæt af supportere der rent faktisk til dels kunne li' ham. Jeg tror forresten ikke at han bliver solgt for Liverpool vil have meget mere for end Arsenal vil betale og det virker til at Suarez vil have en klub som Madrid mere end Madrid vil have ham.

Jeg har aldrig forsået den forkælet hodlning fodboldspillere har:

• Jeg har spillet godt - jeg vil have mere i løn
    • Jeg har spillet godt - jeg gør krav på at blive solgt
      • Jeg har spillet dårlig - men det betyder ikke jeg går ned i løn

Jeg har været skadet hele min tid i klubben - klubben er forpligtet til at opfylde kontrakten på 3 år.

Hvorfor er det at spillerne altid får deres vilje, og klubberne bare skal tage den til roden? Vi snakker ikke bare om spillere som tjener 300.000 kr. om året. Vi taler om spillere som tjener mere om måneden mere end en bankdirektør gør om året..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Jeg har aldrig forsået den forkælet hodlning fodboldspillere har:

• Jeg har spillet godt - jeg vil have mere i løn
    • Jeg har spillet godt - jeg gør krav på at blive solgt
      • Jeg har spillet dårlig - men det betyder ikke jeg går ned i løn

Jeg har været skadet hele min tid i klubben - klubben er forpligtet til at opfylde kontrakten på 3 år.

Hvorfor er det at spillerne altid får deres vilje, og klubberne bare skal tage den til roden? Vi snakker ikke bare om spillere som tjener 300.000 kr. om året. Vi taler om spillere som tjener mere om måneden mere end en bankdirektør gør om året..

Enhver er ultimativt sig selv nærmest. Der er fodboldspillere ikke anderledes fra dig og mig.

VI har bare passion med, da vi er fan af en bestemt klub. Men for spillerne er det jo bare et job som det for os at gå på arbejde hver dag. Der findes nok ikke mange som ikke ville skifte job, hvis de kunne få det dobbelte I løn andre steder, tror du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Hørte lige at Anzi eller hva' faen de nu hedder fra Rusland, har fyret René Meuleensteen efter 3 uger, og sat det meste af holdet til salg :lol: Inklusiv Eto'o.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Enhver er ultimativt sig selv nærmest. Der er fodboldspillere ikke anderledes fra dig og mig.

VI har bare passion med, da vi er fan af en bestemt klub. Men for spillerne er det jo bare et job som det for os at gå på arbejde hver dag. Der findes nok ikke mange som ikke ville skifte job, hvis de kunne få det dobbelte I løn andre steder, tror du?

Men det er da en super forkælet og snoppet holdning de har. Jeg tænker, når man tjener 30.000 pund om ugen, hvorfor er det så man ser på sit selv og siger jeg skal da mindst have 100.000 pund.

Altså jeg er da glad for penge, lige som alle andre, men jeg kan da også godt nøjes. Når man først tjener millioner om året, kan jeg ikke forså hvorfor man ikke kan stille sig tilfreds med det.

Desuden er det de færeste arbejdspladser hvor de ansatte kræver lønforhøjelse fordi de har klaret sig godt et år, og kræver at bliver forflyttet til en ny virksomhed fordi de har vist interesse.

Jeg synes spillere i dag er nogle forbandet snoppet svin, og jeg har absout ingen sympati for dem og der evendelige griske mentalitet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Hørte lige at Anzi eller hva' faen de nu hedder fra Rusland, har fyret René Meuleensteen efter 3 uger, og sat det meste af holdet til salg :lol: Inklusiv Eto'o.

Det er jo helt væk. Enten er manden helt umulig at have med at gøre, eller også er han bare endnu et offer for Rusland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites