Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

wizzze

Jeg ved ikke rigtig hvad man skal kalde det der foregår på Brøndby stadion, men fodbold er det ikke, nok nærmere en konkurrence i losning og klumpspil, men altså Esbjerg vinder, så lidt positivt er der da :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bellboy
Jeg ved ikke rigtig hvad man skal kalde det der foregår på Brøndby stadion, men fodbold er det ikke, nok nærmere en konkurrence i losning og klumpspil, men altså Esbjerg vinder, så lidt positivt er der da :D

Ja det må næsten være den dårligste kamp i sæsonen indtil videre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Men jeg synes faktisk truppen ser fornuftigt ud. Hvis bare Bendtner eller Corner var klar. Der ser lidt tyndt ud i angrebet lige p.t.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Men jeg synes faktisk truppen ser fornuftigt ud. Hvis bare Bendtner eller Corner var klar. Der ser lidt tyndt ud i angrebet lige p.t.

Det er jo bare SÅ typisk at MO overtager et tågehorn som Nicki Bille. Middelmådig i en middelmådig liga. Når man så har en bomber i topform i suppen, så uha nej da

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng
Det er jo bare SÅ typisk at MO overtager et tågehorn som Nicki Bille. Middelmådig i en middelmådig liga. Når man så har en bomber i topform i suppen, så uha nej da

Ja, det overrasker også mig lidt, at man ikke har Schwartz med. Men jeg synes så det er ok at give Bille chancen. Han har stadig nogle kvaliteter som kan bruges. Jeg har ikke meget fidus til Niclas P.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Jeg synes, det er fint, at han endelig giver Bille en chance - han har banket på ad flere omgang. Samtidig passer det mig glimrende, at han har droppet en klubløs Bendtner og en halvskadet Rommedahl. Jeg havde ellers frygtet, at de som en selvfølge kom med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Fint han endeligt har droppet rommedahl - men landsholdet er godt nok det tyndeste længe set. Nå vi har bare ikke bedre spillere for tiden.

Forstår ikke hvorfor han ikke udtager Frederik Sørensen der har spillet bold fast i Serie A i flere år og som rygtes solgt for 75 og 100 mio... han spiller samme plads som Peter Ankersen, og i min bog er det højere kvalitet at spille fast i serie A end i Esbjerg :) + man ku begynde at integrere ham på holdet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites