Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

Code71
Men hvis vi skal være ærlige, så er det vel også hvad man kan forvente.

Tja men nu er Malmø jo midt i sæsonen og har spillet henover sommeren. De har lige færdiggjort runde 17. Så de må jo alt andet lige være skarpere end Swansea. Men det kunne man nu ikke se i dag

Desuden synes jeg at Swansea spillede rigtigt godt og hurtigt. Jeg synes bestemt det var positivt at se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Men hvis vi skal være ærlige, så er det vel også hvad man kan forvente.

Det er jeg så ikke enig i. Malmö slog Hibernian samlet 9-0 i anden runde, så de har vist at de er farlige og kan score mål. Og som Code også er inde på så er de godt i gang med deres sæson, for dem var Swansea 3. internationale kamp, jeg mener endda at deres første runde også var mod et britisk hold, så før Swansea kampen var der ikke umiddelbart lagt op til en walkover.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Tja men nu er Malmø jo midt i sæsonen og har spillet henover sommeren. De har lige færdiggjort runde 17. Så de må jo alt andet lige være skarpere end Swansea. Men det kunne man nu ikke se i dag

Desuden synes jeg at Swansea spillede rigtigt godt og hurtigt. Jeg synes bestemt det var positivt at se

Uden tvivl om det er possitivt, men jeg mener også bare stadig, hvis et PL hold ikke kan slå et svensk hold, så der efterhånden noget galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo

iTIvebzBWVvK2.gif

Slap af Isco er vild...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Ekstra Bladet - Suarez overvejer retssag mod Liverpool

Hvis det er sandt, så er det godt nok pinligt!

Glæder mig til at se hvordan han bliver modtaget på Anfield idag i Gerrards testimonial kamp (står 1-0 til LFC lige nu hvor der er halvleg). Det er forresten en ret fed kamp, Liverpool viser god form.

EDIT: Han fik en fantastisk modtagelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC

Fedt at se Carragher på banen igen. Fowler kommer også på banen senere :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Glæder mig til at se hvordan han bliver modtaget på Anfield idag i Gerrards testimonial kamp (står 1-0 til LFC lige nu hvor der er halvleg). Det er forresten en ret fed kamp, Liverpool viser god form.

EDIT: Han fik en fantastisk modtagelse.

Havde han prøvet det pis i West Ham, var han blevet lyncet på banen..

Vildt, at Liverpools fans er så overbærende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LiverpoolFC
Havde han prøvet det pis i West Ham, var han blevet lyncet på banen..

Vildt, at Liverpools fans er så overbærende..

Hvis han rent faktisk hiver klubben i retten, så tror jeg heller ikke ligefrem at modtagelsen vil være pæn. Men nu var det jo også en testimonial kamp der hyldede Gerrard så tror ikke folk vil skabe dårlig stemning uanset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Hvis han rent faktisk hiver klubben i retten, så tror jeg heller ikke ligefrem at modtagelsen vil være pæn. Men nu var det jo også en testimonial kamp der hyldede Gerrard så tror ikke folk vil skabe dårlig stemning uanset.

tja.. Scott Parker blev buet ud af klubben, fordi han smuttede til Spurs og var en cunt til træning.. Jeg ved ikke om vores fans havde kunne dy sig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites