Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Jimmbo

Tråden til det hele.... Vol 3

Recommended Posts

Jimmbo

Da den anden tråd bliver ved med at lave fejl, laver jeg lige en ny.

Det er jo begrænset hvor lang tid en mand kan klare sig, uden at diskuterer fodbold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Denne dag er lidt en særlig dag. Først så jeg Bernburg blive skiftet ind på Haderslev fodboldstationen og derefter så jeg ham faktisk have en boldberøring. Det kan jeg ikke huske hvornår det sidst er sket.

:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71
Denne dag er lidt en særlig dag. Først så jeg Bernburg blive skiftet ind på Haderslev fodboldstationen og derefter så jeg ham faktisk have en boldberøring. Det kan jeg ikke huske hvornår det sidst er sket.

:-P

Bare rolig. Han brækker skinnebenet, når han går i bad :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804
Bare rolig. Han brækker skinnebenet, når han går i bad :lol:

Så så - han skal gerne nå at have en afslutning på mål inden da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Soerensenn1983

Hej

Jeg håber at kunne få jeres hjælp med dataindsamlingen til mit speciale. Dethandler om sundhed med særligt fokus på fødevaremærker. Det tager 10-15minutter at besvare. Vær opmærksom på at den første halvdel - ifølge tickeren -er den længste, så der er ingen grund til at stoppe halvvejs, hvis I går igang. Det betyder naturligvis rigtig meget for mig at få mange svar. På forhåndtak!

Link til undersøgelsen: http://aarhus.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_8cxc077WVydGPUF

Mvh<o:p></o:p>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Nok ikke lige det rette sted at skrive om det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

Man må da sige at Swansea fik en god sæsonstart. 4:0 hjemme over Malmø er da mere end godkendt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jimmbo
Man må da sige at Swansea fik en god sæsonstart. 4:0 hjemme over Malmø er da mere end godkendt

Men hvis vi skal være ærlige, så er det vel også hvad man kan forvente.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites