Fruen

1000 spørgsmål fra en camping-jomfru

Recommended Posts

Fruen

Vi har sådan lige ret impulsivt besluttet at tage på camping i 3-4 dage her om 2 dage.

Men der er så ingen af os som nogensinde har været på camping før (jo som små børn, men der står man jo ikke lige med det praktiske), så nu står jeg egentlig med en masse totalt mærkeligt spørgsmål... Men vi ved ikke bedre :genert:

Here goes....

Vi skal bo i telt - Er der strøm til sådan en plads? Altså så man kan få ladet sine dimser op, osv??

Hvad gør man ift. mad? Jeg tænker meget på at kunne købe nogle drikkevarer og lidt føde som måske skal holdes koldt.... Har man en eller anden fiks "køletaske" på strøm/minikøleskab eller hvad gør man? For man skal trods alt enten have mælk eller smør eller lign. til morgenmaden tænker jeg.....

Er der på ens "plads" omfattet at ens bil kan holde der sammen med teltet, eller skal den langt væk og holde (jeg tænker lidt at vi måske ikke kan have alt vores lort i teltet til trods for fortelt :D)

Det var vist de første... Der kommer garanteret mange flere spørgsmål i løbet af aftenen og i morgen :D :D

Jeg sætter kæmpe pris på jeres svar :worship:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind