Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kvinde1978

Åh gud..."de der spørgsmål"...hvordan tackler I dem?!

Recommended Posts

Smarott
He he.. jeg kommer lige til, at tænke på, at jeg aldrig rigtig ved hvad jeg skal sige til min datter på 4½, når lillebrors tissemand er stiv, og hun spørger hvorfor den "rejser" sig, som hun siger. Han er kun 14 mdr. men den bliver jo altså en gang imellem stiv, fx når han skal tisse, eller hvis han har pillet ved den. Og min datter står ofte på sidelinjen, under skiftning af ham, de er også i bad sammen, de render begge nøgne i haven om sommeren osv. Indtil videre er det bare blevet til "det bliver sådan en bare en gang imellem" men jeg frygter da også, at hun står nede i Netto og spørger hendes far om, hvornår hans tissemand så er stiv, en dag.

Kildrer hendes tissekone ikke engang imellem? Det siger min engang imellem, så fik jeg spørgsmålet om stiv tissemand, så ville mit udgangspunkt være, at det er ligesom kildren i tissekonen, men drenge jo har en tissemand så der kan man se det, når det kildrer ved dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QueenLostrisThe2nd
Kildrer hendes tissekone ikke engang imellem? Det siger min engang imellem, så fik jeg spørgsmålet om stiv tissemand, så ville mit udgangspunkt være, at det er ligesom kildren i tissekonen, men drenge jo har en tissemand så der kan man se det, når det kildrer ved dem.

Joh, det kunne man da godt svare.. Hendes tissekone kildrer fx når hun prøver "frøhopper" i Legoland :D Det kan hun godt finde på, at råbe ned til mig :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott
Joh, det kunne man da godt svare.. Hendes tissekone kildrer fx når hun prøver "frøhopper" i Legoland :D Det kan hun godt finde på, at råbe ned til mig :blush:

Det er også i den slags situationer, hvor min ytrer den slags:lol:

Men det er bare meget godt, synes jeg, at relatere til noget, som de selv har oplevet/kender til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naermest_lykkelig

Jeg må ærligt indrømme, at det også overskrider min blufærdighedsgrænse at se min 16-årige ræse rundt i bar røv. Jeg føler, at jeg overskrider hans kropslige grænse. Han ser heller ikke mig i bar underdel længere. Han render i øvrigt ikke rundt med bar røv i lejligheden - det var mere ment som et eksempel. Og det gør han ikke, fordi han selv er blufærdig, men ikke mere, end at man godt kan gå ud på badeværelset, mens han er i bad, men så vender han bare ryggen til jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig

Jeg har kun piger og de er langt fra i puberteten endnu. Det kan godt være, at jeg derfor ikke er kvalificeret til at svare, men jeg må indrømme at jeg ikke ser problemet i, at kigge på behåringen og konstatere at den er helt normal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd
Eeej, det kan større børn da godt finde ud af.

Da jeg gik i 6. klasse havde jeg helt styr på rotten.com og diverse 'fyfy-sites'. Jeg vidste også godt, hvordan jeg søgte, hvis det var noget seriøst, jeg ledte efter. Og jeg er helt sikker på, 6.klasserne i dag har mere styr på det, end vi havde dengang!

Hvis han ikke ved, hvordan man søger på nettet, og kan kende forskel på seriøst og useriøst i den sammenhæng, så synes jeg, det er meget fint, han lærer det på en god måde. :gogo:

For slet ikke at tale om at man i hvert fald i chrome kan lave filtre, så man ikke får gustne resultater - og søger man på dansk kommer der nok også færre gustne ting, end hvis man søger på engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

Jeg kan altså godt forstå, at man ikke gider at kigge på sine børns kønsbehåring. Jeg kan godt vise mig topløs foran min mor, men den ene gang, hvor jeg efter jeg blev seksuelt aktiv har været nøgen i selskab med min mor, synes jeg, at det var dybt akavet. Også selvom det bare var fordi hun skulle hjælpe mig i bad, mens jeg havde et drop på slæb og derfor ikke kunne selv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig
Jeg kan altså godt forstå, at man ikke gider at kigge på sine børns kønsbehåring. Jeg kan godt vise mig topløs foran min mor, men den ene gang, hvor jeg efter jeg blev seksuelt aktiv har været nøgen i selskab med min mor, synes jeg, at det var dybt akavet. Også selvom det bare var fordi hun skulle hjælpe mig i bad, mens jeg havde et drop på slæb og derfor ikke kunne selv...

Jeg er ellers rimelig blufærdig og bryder mig ikke om at se andre mennesker nøgne. Med få undtagelser :D men mit eget barn? Det tror jeg ikke jeg ville synes var mærkeligt. Med mindre de selv syntes det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
datina75

hvorfor er det så stort et problem, du skulle da være glad for i kan snakke om det, vi har del børn 2 drenge og 3 pige og snakker om alt og sjovt nok er drengen der kommer til mor, ind til det bliver mere sjofelt, så er de tilbage til ´far, så selv om der var en far er det ikke sikert ham kom til ham, så vær glad for din søn deler sine tankermed dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...