Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Precaseptica

I en zombie-apokalypse - Hvorfor skulle vi have DIG med?

Recommended Posts

ArseneLupin

På plus-siden:

+ Jeg har gået til skydning og har jagttegn.

+ Jeg har skydevåben og en mindre samling af sværd i hjemmet

+ Jeg er rimelig stærk og har dyrket kampsport i mange år-

På minus-siden

- Jeg er nok for doven til, at jeg gider alt det besvær bare for at skulle overleve i en verden uden elektricitet og internet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78
Orv, er jeg gravid, når det sker? Så glæder jeg mig.

Yes.. Det var alt det tvangs-sex vi dækkede i den anden tråd.. Remember? :devil:

Fordi jeg ville tage superfede billeder af den post-apokalyptiske verden - lige så snart jeg var færdig med at rende rundt i cirkler og skrige "we are all going to die!!!!"

Dokumentation er vigtigt... Det er godtaget! :cool:

Jeg ville så nok bare være hende blondinen med de store bryster

Bestemt en vigtig egenskab!! :cool:

Ville så bare ikke stå og hyle og skrige som en tøs, men være total hardcore og slå en masse zombier ihjel i vild arrigskab ... Og om ikke andet kan jeg løbe hurtigt

...Nåh ja.. Det er vel også en god ting.. Men ikke nær så spændende :P

Alice :love:

Who the fuck is A... Oh never mind.. :lol:

I skal vælge mig fordi jeg kan tegnsprog, nemlig ja. Og det er meget praktisk, hvis nu man skal gemme sig for zombierne og være musestille. Så kan vi nemlig kommunikere med hinanden på tegnsprog.

Det er også praktisk hvis nu vi er i nogle biler og vores radioer er døde.. Så kan vi bare kommunikere igennem vinduerne.

Udover det, så er jeg kold og slår alle zombier ihjel. Inkl. min bedste veninde, hvis hun er zombie. Det ville hun ønske, jeg gjorde. Sådan. Ingen hysterisk tøs her

Tegnsprog :gogo: Virkelig god pointe!!

Stonefaced killer der nedslagter de tidligere udgumlede kammerater og familiemedlemmer... Hardcore shit alligevel! Meget vigtigt :cool:

Jeg medbringer øl

Vi bliver gode venner kan jeg godt mærke... :D

Fordi jeg er lækker.

Og så har jeg set snart sagt alle zombiefilm der er derude, og har læst et hav af zombie-bøger. Min yndlingsbog er Kadavermarch, og jeg venter stadig på at der er et geni som filmatiserer den.

En lækker pige der har set alle zombiefilm OG elsker kadavermarch?? Suk.. Hvis bare der fandtes flere som dig.... :love:

1. For det første har jeg været spejder så jeg kan en hel del basis overlevelse skills, som helt klart vil være brugbare.

2. samt datter af en landmand, så jeg ved crazy meget om, hvordan man dyrker og skaffer mad.

3. Samtidig er jeg god til at lave mad ud af de mærkeligst ting.

4. Jeg er en habil skytte.

5. Jeg er lækker og ung.

6. Jeg er fra en familie, der bliver gravide så snart der ingen prævention bliver anvendt

7. Jeg er ekstrem lærenem.

8. Jeg er god til at finde vej.

9. Jeg spiser ikke ret meget.

10. Jeg behøver ikke ret meget søvn og skal nok tage morgenvagterne.

Er jeg med på holdet eller skal jeg lige lære karat eller noget andet kampsport først?

Du er tydeligvis uundværlig i en Zombie apokalypse... Velkommen på holdet :cool:

Som den med garanti eneste på debatten, der rent faktisk har en youtube-serie om, hvordan man overlever en zombie-apokalypse, ville jeg kunne bidrage med ekspertviden inden for følgende:

- Hvordan man konstruerer et uindtageligt saferoom

- Hvordan man bevæger sig for at få mindst mulig opmærksomhed fra zombier

- Hvordan man udmanøvrerer zombier i tæt buskads

- Hvordan man fikser biler og/eller helikoptere

- Hvordan man konstruerer en befæstet base med generator, brændstofpumpe, lygtepæle og pengeskab

- Hvordan man slagter dyr og tilbereder kød, renser vand, mm. for at undgå infektioner (vigtigt!)

- Hvordan man bruger morfin præemptivt til at undgå vitale skader forud for et loot run på et supermarked

- Hvordan man nakker andre overlevende på klods hold med en Mk.17 snigskytteriffel

- Hvordan man skyder en pilot og hans skytte ud af en helikopter, hvis de prøver på at stjæle ens stuff!

+ en masse andet shit, som ville være GULD værd midt i en apokalypse! :cool:

Hvis vi kan tilgå al den viden uden youtube.. Så er du med på holdet!! Selvom det undrer mig hvorfor du vil skyde andre overlevende på klods hold med en snigskytteriffel Jeg ville da mene det var nemmere med et sidearm.. Men det er ok!

På plus-siden:

+ Jeg har gået til skydning og har jagttegn.

+ Jeg har skydevåben og en mindre samling af sværd i hjemmet

+ Jeg er rimelig stærk og har dyrket kampsport i mange år-

På minus-siden

- Jeg er nok for doven til, at jeg gider alt det besvær bare for at skulle overleve i en verden uden elektricitet og internet.

Hvis du ikke skifter holdning til din lyst til at overleve.. Så vil vi da i det mindste gerne låne dine våben :D

Og hvad har jeg selv at bidrage med til gruppen.. :gruble:

1: Syge computer skillz.. Det skal nok blive relevant under genopbygningen af samfundet.. Nogle ting fungerer bare hurtigere med computere!

2: Jeg er i ok god form, og ikke bange for at holde den form ved lige eller gøre den bedre

3: Jeg kan sætte 6-7 ud af 10 skud indenfor 10Cm radius på 300 Meter med en 7.62 baneriffel, uden støtte og optisk sigte.. Med en ordentlig riffel, støtte og optisk sigte ville jeg ikke være zombie på vej mod vores lejr.

4: Jeg har ganske fortrinnelige istandsættelse / handyman skills.. Det er altid et hit!

5: Jeg har ingen skrupler ved at slå hverken dyr eller zombier ihjel.. Det er enten mad eller en trussel.. Jeg har haft jagttegn, men det udløb da jeg ikke brugte det.. Men jeg plejede at tage 18-20 mål på en 25 stk. flugtskydningsbane Så mine skills er intakte, de er bare lidt rustne.

6: Jeg har en ret substantiel viden om zombier og overlevelse, og jeg piver ikke over at skulle spise det samme 3 uger i træk!

På downsiden har jeg stomi, og skal derfor bruge stomi udstyr.. Men jeg tænker at det kan klares med en lastbil og et raid på Coloplast.. Og bare rolig, jeg ville ikke sætte andre i fare på den konto :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spasserinde

Favorittråd.

Jeg begynder næsten at glæde mig til det her sker - jeg tror det bli'r hygsomt. :D Glæder mig dog ikke til et tårevædet kloakfarvel til Kasse1, men hvad kan man gøre, når manden har besluttet sig. :(

Jeg tror ærligt talt det er en dårlig idé at tage mig med. :D Jeg er lidt af en bangebuks - på den anden side er jeg kendt for at vokse med opgaven, så måske også denne? Af fordele kan jeg nævne:

Besidder både Zombie Survival Guide (og den understreger, at ægte zombier ER langsomme!) og SAS-survival guide.

Er generelt multiskilled, rationel OG opfindsom.

Løber ok hurtigt og kan klatre i lygtepæle (hvad jeg så gør når jeg er kommet derop, må man finde ud af senere - måske kortsigtet løsning)

Har et lavt stofskifte og kan leve lang tid uden mad, selv om jeg er forholdsvist slank og kan løbe hurtigt

Har ikke noget imod folk fråder mine lækre, muskuløse lår, skulle jeg dø af en uheldig nedfaldsmango - lårene vil vide, at de lever videre i jer <3

Er både diplomatisk og god til kompromisser, og vil derfor ikke være årsag til splittelse af en sårbar gruppe

Er taktisk, OG det vigtigste:

Jeg er hamrende risikoavers og kan se samtlige potentielle komplikationer ved ethvert move, så jeg vil være hende der sørger for, at folk ikke dør af et random, spontant indfald, som de ikke har tænkt igennem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
keller

I skal have mig med for at vække jer af drømmen ved at råbe: DER FINDES IKKE ZOMBIER!!! :engel:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spasserinde
I skal have mig med for at vække jer af drømmen ved at råbe: DER FINDES IKKE ZOMBIER!!! :engel:

Og så dør vi alle sammen, fordi du har afsløret vores gemmested for zombierne.

Fandeme flot, keller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

De vil ikke vågne! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen
Jeg er stærk, hurtig, intelligent og i god form. Jeg kan hugge hovedet af en 10 zombier på 20 sekunder. Jeg kan banke alle i TP. Jeg kan bygge et fort af høballer: Jeg kan leve af sand og brøndkarse.

Kommer du op til mig og tigger hjerne, så får du min højre fod i numsen, og knomassage på kindbenet. Og hvis det ikke virker, så kan jeg nive og bruge tøsetricks. Jeg var også engang habil til keglebillard.

Du glemmer at du har noclip

image.php?id=612684

Det er fandeme vigtig når der kommer nogle hundrede hjerne ædende zombier

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Lady83

Hvordan kan du overhovedet finde på at sige den slags? SKAM DIG! :trist:

:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasse1
Skrevet (redigeret)

Kan ikke lade være med at tænke på, om det har noget at gøre med, at zombierne allerede er døde, at så mange er klar på at ehhm myrde dem igen? Der er så at sige frit rum til at lade sin indre øksemorder springe frem med skarpt blad thi døden har allerede været der og taget sit inden fx spasserinde jager 10 cm stilet i rådnet øje?

Hvad siger mytologien eller eventuel forskning på zombie-området? Jeg er lidt blank desangående, indrømmet.

ED: Hvorfor er tråden rykket ned i glemsel, den hører da retteligt til i ROD. :(

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Fundead

Jeg dør alligevel inden for rimelig kort tid, når mit blodtryksmedicin slipper op. Så kan I arve mine ting :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...