Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Precaseptica

I en zombie-apokalypse - Hvorfor skulle vi have DIG med?

Recommended Posts

PepsiMagt

I øvrigt har jeg aldrig fattet, hvordan zombier kan overtage verden. De fatter ingenting, og de kan kun bide? Forstil dig at Danmark blev invaderet af en hær af folk med Downs syndrom, som forsøgte at nedkæmpe al modstand ved at bide sig til sejr? Seriøst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie
I øvrigt har jeg aldrig fattet, hvordan zombier kan overtage verden. De fatter ingenting, og de kan kun bide? Forstil dig at Danmark blev invaderet af en hær af folk med Downs syndrom, som forsøgte at nedkæmpe al modstand ved at bide sig til sejr? Seriøst?

Sccccch! Just look pretty!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica

Det kommer da an på hvilken zombie-virkelighed vi forestiller os. De zombier der er i 28 Days Later f.eks. ligner nogen der godt kunne løbe dig op. Men de mere retardo-lignende zombier, ville nok ikke være den største trussel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie
Uh, jeg ved faktisk overraskende meget om superstrenge teori, hvis det kan lokke nogen?!

Jeg tænker, at du kan være ham, der planlægger den nye samfundsstruktur for de overlevende. Det ved jeg, at du har nogle idéer omkring. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Omvendt, forestil dig, at du sidder i din stue en søndag morgen og ser SpongeBob SquarePants og drikker cola og pludselig er dit hus omkringet af 30 mennesker med Downs, som bare gerne vil bide i dig. Hvad gør du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasse1

Kender min skæbne. Jeg er ham den ærekære med stålhjerte, som irriterer alle historien igennem, men som på et tidspunkt, i et kloaksystem velsagtens, stiller mig op i mandhaftig positur og vinker til jer: Løb, red jer selv og barnet, for Guds skyld barnet i Jahons struttende mave, det sidste barn på jorden, lyset, håbet for menneskets fortsatte eksistens - og lige inden den sidste debattør når rundt om hjørnet, vender hun sig om og ser mig blive overmandet og flået fra hinanden i hjerteskærende pinsler. Legenden Kasse vil jeg blive husket som. Ham, der ofrede sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DollsLiveForever

Jeg har skills og grej, og så er jeg sød og er vildt god til at bage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Jeg tænker, at du kan være ham, der planlægger den nye samfundsstruktur for de overlevende. Det ved jeg, at du har nogle idéer omkring. :)

Den post-apokalyptiske version af at skuespille romersk vagt for Herodes i et kryppespil. :-D

Men solgt! Jeg tager den!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie
Kender min skæbne. Jeg er ham den ærekære med stålhjerte, som irriterer alle historien igennem, men som på et tidspunkt, i et kloaksystem velsagtens, stiller mig op i mandhaftig positur og vinker til jer: Løb, red jer selv og barnet, for Guds skyld barnet i Jahons struttende mave, det sidste barn på jorden, lyset, håbet for menneskets fortsatte eksistens - og lige inden den sidste debattør når rundt om hjørnet, vender hun sig om og ser mig blive overmandet og flået fra hinanden i hjerteskærende pinsler. Legenden Kasse vil jeg blive husket som. Ham, der ofrede sig.

Du er iført rød uniform.

Uh, der tror jeg lige, at jeg kom lidt i trussen. Zombier OG Star Trek legacy. Uh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Kasse1, Den Første af sit Navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...