Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Precaseptica

I en zombie-apokalypse - Hvorfor skulle vi have DIG med?

Recommended Posts

Precaseptica

Inspireret af denne tråd: http://dindebat.dk/rundt-om-debatten/816279-i-en-zombie-apokalypse-hvilke-n-debattoer-er-ville-du-have-i-din-posse.html

Jeg var naturligvis straks i mit morsomme hjørne og tænkte øjeblikkeligt på bryster. Så bagefter overvejede jeg hvor anvendelig jeg egentlig selv ville være i en situation hvor det drejede sig om basal survival, og hvor mættende et selskab jeg selv ville være. Som underholdende IT-dude med klaverfingre, der kun har hård hud på spidserne, med dårlig kondi og manglende kendskab til forskellen på volt og ampere, så ved jeg ikke hvor stort et bidrag jeg ville være. For det er da nemt at hive ned fra de høje hylder, og reservere eksperter som Forbies, eller skarpskytter som Knirkemis - men hvad kan vi egentlig selv hver især bringe til bordet?

TS lægger ud:

- Jeg er en virkeligt god ordstyrer, og tro mig det ville blive relevant rundt om bålet, når vi snakker om kannibalisme!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg løber langsomt og jeg ved ikke en dyt om zombier. Så egentlig burde I alle ville have mig med, så I kunne ofre mig for kræene når de ville spise jer. Er det egentlig det, de gør, zombier? Spiser folk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie
Jeg løber langsomt og jeg ved ikke en dyt om zombier. Så egentlig burde I alle ville have mig med, så I kunne ofre mig for kræene når de ville spise jer. Er det egentlig det, de gør, zombier? Spiser folk?

Ja.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Jeg er superudholdende og meget fornuftig, pragmatisk og usentimental*, god til at organisere, god til at planlægge, har et indgående kendskab til zombier og vilkårene i en (post)apokalyptisk verden og piver ikke over småskrammer. Derudover er jeg fantastisk til at facilitere positive dynamikker i grupperelationer, løse konflikter og er en opfindsom kok.

Underholdningsmæssigt danser jeg fabelagtigt og er god til at fortælle historier, men kan desværre ikke karate.

*godt, fordi der ikke er noget værre end sådanne typer, der ikke tør hugge hovedet af deres bedste ven, selvom h*n er blevet til zombie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
*godt, fordi der ikke er noget værre end sådanne typer, der ikke tør hugge hovedet af deres bedste ven, selvom h*n er blevet til zombie.

Jeg hader de typer. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen

Fordi jeg kan reparere eller lave/bygge så godt som alt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

Jeg er stærk, hurtig, intelligent og i god form. Jeg kan hugge hovedet af en 10 zombier på 20 sekunder. Jeg kan banke alle i TP. Jeg kan bygge et fort af høballer: Jeg kan leve af sand og brøndkarse.

Kommer du op til mig og tigger hjerne, så får du min højre fod i numsen, og knomassage på kindbenet. Og hvis det ikke virker, så kan jeg nive og bruge tøsetricks. Jeg var også engang habil til keglebillard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie

Hvis jeg vidste lige så meget om fysik eller kemi, som jeg ved om zombie survival, så havde jeg fået en nobelpris for længst. :lol:

Så lad mig sige det sådan her: Med mindre man er Bear Grylls, er der stor sandsynlighed for at DU sinker MIG eller er i vejen - ikke omvendt.

Jeg er i ret god form, har en god kondi, har zombie survival gear og bøger, og vigtigst af alt så har jeg en plan. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge

Hov, jeg kan også ride. Og hvis I giver mig al jeres base, lærer jeg jer hvordan og så tager vi til Island og tæmmer en stamme vilde Islændere (ponyerne, ikk også) og bliver nomadiske zombieslayere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Hvis jeg vidste lige så meget om fysik eller kemi, som jeg ved om zombie survival, så havde jeg fået en nobelpris for længst. :lol:

Uh, jeg ved faktisk overraskende meget om superstrenge teori, hvis det kan lokke nogen?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...