Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cyklisk

I en zombie-apokalypse - hvilke(n) debattør(er) ville du have i din posse.

Recommended Posts

PepsiMagt
Det ville i øvrigt være et langt mere relevant spørgsmål at vende den om. Det tror jeg lige jeg gør!

Hvem ville du helst ikke have med, hvis du blev jagtet af zombier? Eller hvem ville du helst jagtes af som zombie?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt
BRAAAIIIiinnnsss. Det kan zombierne godt lide, så jeg ville genoverveje den prioritering, hvis jeg var dig. Det ender jo med, at din lille koloni bliver en ren zombiemagnet ;)

Jeg vrider min hjerne for at komme i tanker om, hvorvidt der er nogle ekstremsportsdyrkere, campingentusiaster o.lign. her på debatten. Fx nogle, som ved hvordan man overlever på lang sigt i de arktiske egne. Det skulle være det bedste sted, ifølge The Zombie Survival Guide.

Men ellers må jeg nok også lægge billet ind på MGY. Han ved en masse ting om ALT. Det er så til gengæld også alt, jeg ved om ham. Han kunne jo være kannibal i sin fritid og det ville være en serious liability.

Plan B er at bruge jer som decoys :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Og hvad gør du når du løber tør for ammunition?

Bruger kolben til at knalde dem i hovedet med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Hvem ville du helst ikke have med, hvis du blev jagtet af zombier? Eller hvem ville du helst jagtes af som zombie?

Hvem ville du helst jagte hvsi du selv var zombie?

Oh no she didn't!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Plan B er at bruge jer som decoys :D

Der tror jeg, at Spasserinden ryger først. Hun er aaaalt for glad for tårnhøje stilletter og sparkly pants! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Ehh, det der med at løbe? Glem det! :gruble:

4EC7P5WdUko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Der tror jeg, at Spasserinden ryger først. Hun er aaaalt for glad for tårnhøje stilletter og sparkly pants! :D

Og hun har det med at blive filosofisk på finurlige tidspunkter. Hun er ikke praktisk nok til at springe over en debat om zombiernes sexualdrift utrykt med Microsoft Paint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
I de film og bøger med zombier jeg har set og læst, har jeg nu ikke fundet zombierne mest skræmmende, men det som de overlevende mennesker har budt hinanden. Så jeg tror slet ikke, jeg ville være med i noget posse overhovedet.

True dat. Andre mennesker er, som oftest, nogle svin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DollsLiveForever
BRAAAIIIiinnnsss. Det kan zombierne godt lide, så jeg ville genoverveje den prioritering, hvis jeg var dig. Det ender jo med, at din lille koloni bliver en ren zombiemagnet ;)

Jeg vrider min hjerne for at komme i tanker om, hvorvidt der er nogle ekstremsportsdyrkere, campingentusiaster o.lign. her på debatten. Fx nogle, som ved hvordan man overlever på lang sigt i de arktiske egne. Det skulle være det bedste sted, ifølge The Zombie Survival Guide.

Men ellers må jeg nok også lægge billet ind på MGY. Han ved en masse ting om ALT. Det er så til gengæld også alt, jeg ved om ham. Han kunne jo være kannibal i sin fritid og det ville være en serious liability.

Jeg har en meget varm sovepose, en dolk (og en Schweizer kniv) og jeg kan slå telt op , og i øvrigt sejle så vi kan flygte til en zombie fri ø :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Jeg har en meget varm sovepose, en dolk (og en Schweizer kniv) og jeg kan slå telt op , og i øvrigt sejle så vi kan flygte til en zombie fri ø :-D

:love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...