Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cyklisk

I en zombie-apokalypse - hvilke(n) debattør(er) ville du have i din posse.

Recommended Posts

Kneel

Jeg er klart i den defensive lejr.

Boligforummet må kunne diske op med et pudefort, i rette farver se'fø'li, der kan holde de der savlende hjerneædere ude.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78
... Nej-nej, det er altså kun fordi du er en geni, når det kommer til zombier. Altså jeg er en pæn tøs, er sleeet ikke interesseret i tvangs-sexen, som helt sikkert indholder håndjern, kæder og sådan noget. Nej puha nej. :D

Og fedt jeg er på holdet :banan: forbereder mig allerede ved at holde Resident Evil maraton nu! Bring it on, zombies!

Jeg tror Næææææææsten på dig :lol:

Men du er på holdet, og vi er glade for at have dig!! Ihh.. Savner helt at sminke op til en Zombiecrawl med diverse zombiefilm i baggrunden.. Oh well..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica

Så mange kvinder som muligt naturligvis!

Hvilket faktisk ikke adskiller sig væsentligt fra en ikke-apokalyptisk tilstand...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst bloddiller.oO
Jeg er rimelig habil med et gevær, og har set zombiefilm nok til at vide hvad der virker, og hvad der ikke virker. Så dem der vil med på mit hold, siger bare til....

Og hvad gør du når du løber tør for ammunition?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Precaseptica
Så mange kvinder som muligt naturligvis!

Hvilket faktisk ikke adskiller sig væsentligt fra en ikke-apokalyptisk tilstand...

Det ville i øvrigt være et langt mere relevant spørgsmål at vende den om. Det tror jeg lige jeg gør!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Mig selv. For jeg ved, at for at få kontrol over en zombie (en original zombie) skal man danse med den, medens man kysser den HELE TIDEN. Når den stikker tungen ud, bider man tungen af, og så har man styr på den. Så er der kun 99.999 zombier tilbage at bekymre sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
1) Forbies. Hun er ekspert, hun skal lede det nye samfund. Hun ved alt om zombier.

2) Novella. Hun har et stort klokkeværk. Det spiller bare.

3) Jahon. Hun kan løbe 100 meter på 11 sekunder og sguatte 85 kg. Hun spiser beton til morgenmad og krom-stål til frokost.

4) keller. Jeg tror han løber pænt langsomt. Altid rart med en ven der løber langsomt, når man bliver forfulgt af kødædende zombier.

5) Jacan. Kan gå incognito og blive dobbeltagtent blandt zombierne. Han kunne blive deres leder.

6) Log_Lady, Rayanne og Piss_Miggy for underholdningens skyld. De er nice. I nødstilfælde kan de bruges som mad.

7) Carl Plum. Han kunne gå amok og slagte løs, hvis vi skulle blive trængt op in krog.

8) Rolig-GnU. Han er special-forces. Han kan skyde skallen af en zombie på 2kms afstand. Han har falkeblik.

9) chachacha. Så vi kan få gode råd om herre-mode og ansigts-creme i den nye verden. Desuden er hun lækker.

10) Spasserinden og Scroge-McHagely. De er hjernen bag foretagendet. De kan tænke. Det kunne godt tænkes at blive nyttigt at kunne tænke,

BRAAAIIIiinnnsss. Det kan zombierne godt lide, så jeg ville genoverveje den prioritering, hvis jeg var dig. Det ender jo med, at din lille koloni bliver en ren zombiemagnet ;)

Jeg vrider min hjerne for at komme i tanker om, hvorvidt der er nogle ekstremsportsdyrkere, campingentusiaster o.lign. her på debatten. Fx nogle, som ved hvordan man overlever på lang sigt i de arktiske egne. Det skulle være det bedste sted, ifølge The Zombie Survival Guide.

Men ellers må jeg nok også lægge billet ind på MGY. Han ved en masse ting om ALT. Det er så til gengæld også alt, jeg ved om ham. Han kunne jo være kannibal i sin fritid og det ville være en serious liability.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Mig selv. For jeg ved, at for at få kontrol over en zombie (en original zombie) skal man danse med den, medens man kysser den HELE TIDEN. Når den stikker tungen ud, bider man tungen af, og så har man styr på den. Så er der kun 99.999 zombier tilbage at bekymre sig om.

Se selv! Det der er brugbar viden. Mgy, Zombiehypnotisøren. Har en meget dårlig ånde, men det kan jeg godt leve med. Ting lugter alligevel ikke så kraftigt når de er meget nedkølede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78
Jeg gad godt deltage i Zombiecrawl, men jeg hører aldrig om det før det allerede er for sent. Hvor kan man tilmelde sig til sådan noget, så man kan være med næste gang?

Det gør du på facebook.. Og det er ALTID dagen før kristi himmelfart.. Det er en god reminder! ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LaScrooge
Ved nærmere eftertanke har jeg besluttet, at jeg kun vil være på hold med folk der løber langsommere end mig selv....

Det hold tynder kraftigt ud og til slut er DU den der løber langsommest og hvad gør du så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...