Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cyklisk

I en zombie-apokalypse - hvilke(n) debattør(er) ville du have i din posse.

Recommended Posts

Nillerdrengen78
Jeg ved ikke hvem, jeg vil have med - men jeg vil gerne være på Nillerdrengens hold, simpelthen fordi det ser ud til at han har styr på alt, der har med zombier at gøre!

Hvad jeg selv kan bidrage med? Tja, jeg kan skyde zombierne ned og så er jeg faktisk ret god til at komme på gode ideer under kritiske situationer - hvilket der jo vil være mange af!

Hvis jeg så ikke er nyttelig.. jamen.. så må I bare smide mig ud til zombierne.. bare husk at skyd mig først.

Jaja... Helt sikkert det er derfor... :rulle: Kom nu!! Det er tvangs-sexen der lokker... Ikke?? :lol:

Men du er med på holdet!! Så er der asskicking til de lede, savlende, hjerneædende zombier!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78
Jeg tror bare, jeg hepper på zombierne i det tilfælde..... :-P

Haha :lol: Ja, det kan jeg da godt fors.... Heeeeeeeeeey :gruble:

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elastika

Pepsimagt, for recreational purposes, Diligent pga. kløgt og mod, Heksefatter fordi han er det mest vidende menneske, jeg kender (og dét må man bestemt kunne få gavn af) og Scrooge fordi hun, så vidt jeg husker, har en omfattende viden om zombier og vist nok også kan karate. Tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elastika
1) Forbies. Hun er ekspert, hun skal lede det nye samfund. Hun ved alt om zombier.

2) Novella. Hun har et stort klokkeværk. Det spiller bare.

3) Jahon. Hun kan løbe 100 meter på 11 sekunder og sguatte 85 kg. Hun spiser beton til morgenmad og krom-stål til frokost.

4) keller. Jeg tror han løber pænt langsomt. Altid rart med en ven der løber langsomt, når man bliver forfulgt af kødædende zombier.

5) Jacan. Kan gå incognito og blive dobbeltagtent blandt zombierne. Han kunne blive deres leder.

6) Log_Lady, Rayanne og Piss_Miggy for underholdningens skyld. De er nice. I nødstilfælde kan de bruges som mad.

7) Carl Plum. Han kunne gå amok og slagte løs, hvis vi skulle blive trængt op in krog.

8) Rolig-GnU. Han er special-forces. Han kan skyde skallen af en zombie på 2kms afstand. Han har falkeblik.

9) chachacha. Så vi kan få gode råd om herre-mode og ansigts-creme i den nye verden. Desuden er hun lækker.

10) Spasserinden og Scroge-McHagely. De er hjernen bag foretagendet. De kan tænke. Det kunne godt tænkes at blive nyttigt at kunne tænke,

Hov, hov!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Elastika

Jeg glemte at nævne Muh-hest for råstyrke og behageligt selskab. Ingen af delene kan man få nok af under post-apokalyptiske omstændigheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zombie
1) Forbies. Hun er ekspert, hun skal lede det nye samfund. Hun ved alt om zombier.

8) Rolig-GnU. Han er special-forces. Han kan skyde skallen af en zombie på 2kms afstand. Han har falkeblik.

Min kæreste og jeg, ville helt sikkert overleve zombie apocalypse - hvis jeg kunne komme over, at han er bossy. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima
Jer alle. Så kan jeg slynge én efter én ud af Just's ark, og bruge som decoy. Den sidste jeg slynger ud er nok Aimajam. Hvor er hun i grunden henne?

Her! Jeg har bare lidt travlt med hhv. at løfte meget, meget tunge (7,5 kg) håndvægte og kigge på lækre, unge studenter for tiden, du må kende det, Just, tænker jeg.

Min liste kommer i aften, men du er på den. Og jeg bringer i øvrigt champagne og weed i min rygsæk. Så kan I, der ikke har nævnt mig, jo lige tænke over den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK
Her! Jeg har bare lidt travlt med hhv. at løfte meget, meget tunge (7,5 kg) håndvægte og kigge på lækre, unge studenter for tiden, du må kende det, Just, tænker jeg.

Min liste kommer i aften, men du er på den. Og jeg bringer i øvrigt champagne og weed i min rygsæk. Så kan I, der ikke har nævnt mig, jo lige tænke over den.

Topdollar. Har aldrig gjort i weed, men hvis under noget apokalypse stads, så er det vist tid til jeg får prøvet det, tror jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Jeg er rimelig habil med et gevær, og har set zombiefilm nok til at vide hvad der virker, og hvad der ikke virker. Så dem der vil med på mit hold, siger bare til....

post-5483-13940119091351_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evapeva

Nørder! :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...