Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Cyklisk

I en zombie-apokalypse - hvilke(n) debattør(er) ville du have i din posse.

Recommended Posts

Cyklisk

Vi har alle set dem - zombier. De er irriterende og de har det med at overrende verden, så lad os opsætte et scenarie.

Hele verden er lige pt. ved at blive zombified. Der er zombier i din kiosk, nede i banken og hos dine svigerforældre. Alt er lost og nu er det op til jubiis debattører at vende skuden. Hvem vælger du i din gruppe af overlevende.

Det er vigtigt lige at notere sig, at alle du kender er zombier nu. Der er kun debatten tilbage, så hvis du er en enspænder, så er du fucked.

Okay, here we go.

Jeg ville finde Velvet-Goldmine, Pixie88, Spasserinde og JustFK og så ville jeg løbe. Min plan ville først være at løbe helt ned til "Andre Hobbyer", for at få skovlet så mange hobby-nørder op som muligt, da de kan bygge ting - selv meget underlige ting. De ville være arbejdsstyrken som udgjorde basen i mit survivor-hold. De skal ikke bruges til at genbefolke verden - det ordner jeg og de føromtalte debattører, tænker jeg.

Derefter ville jeg løbe med allesammen ned til Hundeforummet, for hunde fucking dør aldrig i en zombie-apokalypse. De kan fragte shit frem og tilbage og vi kan kæle med dem og lære dem at spille døde, hvilket bare ER lidt sjovere i en apokalypse, anyways.

Så vil jeg finde Keller, for vi får brug for en der kan sige "Stop for helvede, eller jeg gør et eller andet sindsygt", når vi pludselig laver panik-beslutninger - de VIL blive lavet eventually.

Resten af min plan bliver herefter lidt sløret og usammenhængende, men slutresultatet bør være, at vi genetablerer menneskeheden. Det indebærer en masse tvangs-sex, men jeg er parat til at tage en for universet, såfremt min plan kan gennemføres.

Så let's hear it - hvem tager du med og hvorfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

I lol'd :lol:

Men det fortjener jo et svar..

Når vi nu tager den her tråd, så er de jo flere slags zombier.. Der er Walkers, og runners ( *-of the dead / 28 * later ) Jeg går mest ud fra at det er Walkers.. Hvis det er runners, så kan vi godt glemme løberne, og bare satse på ren råstyrke!

Jeg ville starte i fitness og resultat-trådene. Finde nogle stærke løbere og nogle veltrænede typer der kan flække zombiekranier som var det valnødder i julemånederne! Løberne kan fungerer både til at lokke zombier væk fra andre der ikke er så hurtige, OG til at skaffe forsyninger! Vi andre der endnu slås med en 5Km har nok godt af at træne lidt med dem!

Så ville jeg oprette en resultat-tråd for "flest zombier nakket" melde alle de potentielle badasses ind i den (de fleste stærke fitness typer er meeeeget konkurrence minded), og så ellers drage afsted for at hente alle dem jeg kender personligt på debatten (der er et par stykker). Det er ikke fordi jeg er ligeglad med dem at de ikke kom først, men vores chancer er bedre hvis jeg har lidt backup!

Du har lige skrevet dig selv på listen.. Både fordi du har god humor, men du har samtidig heller ikke noget imod tvangs-sex!! Og der er nogle tøser der skal lære det!! Længe leve universets helbred!! :devil: Men i samme tråd ville jeg nok scanne billedtrådene igennem og finde nogle flere attraktive personer.. Hvis vi alligevel skal bygge hele lortet op fra bunden, så kan vi jo ligeså godt bruge nogle pæne skabeloner :lol:

Hunde har du til gengæld ikke ret i altid overlever.. Jeg husker nogle pænt nasty zombie hunde fra Resident evil hvis jeg ikke tager fejl.. Heste til gengæld.. De overlever fint i 28 days later!

Jeg er med på at vi skal have nogle hobby nørder! Jeg er it-nørd og derfor nok ikke skide bevendt fra den vinkel i et post-apokalyptisk samfund, medmindre en stor del af infrastrukturen stadig kører.. Til gengæld er jeg også en pænt ferm håndværker (rimelig fucked up kombi, I know) Men det er da en færdighed der ville excellere der!

Jeg er helt med på at vi skal bruge en autoritetsperson til at holde styr på os, når folk går i børnehavemode og begynder at diskutere og trolle hinanden.. om Keller har nok autoritet IRL er svært at sige.. Ellers ville jeg se om der evt. var en Officer iblandt debattørene.

Vi skal bruge en med forstand på kemi og læge-agtige ting.. D. er den eneste jeg kender på det punkt, hun er løber og har garanteret heller ikke noget imod tvangs-se! Dobbelt op på awesomeness, og kirsebær på toppen!

Så ville jeg søge Biler og motorcykler igennem for en mekaniker og tage ham / hende med..

Og så ville jeg søge børne fora igennem efter en jordemoder eller noget der kommer tæt på.. Det er sgu nok praktisk hvis vi skal genbefolke jorden!!

Så ville jeg finde en stor bygning lidt udenfor byerne hvor vi kunne forskanse os, dyrke grøntsager, have nogle dyr gående, opbygge et arsenal af våben, og ellers bare begynde at genopbygge verden!..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cyklisk
I lol'd :lol:

Men det fortjener jo et svar..

Når vi nu tager den her tråd, så er de jo flere slags zombier.. Der er Walkers, og runners ( *-of the dead / 28 * later ) Jeg går mest ud fra at det er Walkers.. Hvis det er runners, så kan vi godt glemme løberne, og bare satse på ren råstyrke!

Jeg ville starte i fitness og resultat-trådene. Finde nogle stærke løbere og nogle veltrænede typer der kan flække zombiekranier som var det valnødder i julemånederne! Løberne kan fungerer både til at lokke zombier væk fra andre der ikke er så hurtige, OG til at skaffe forsyninger! Vi andre der endnu slås med en 5Km har nok godt af at træne lidt med dem!

Så ville jeg oprette en resultat-tråd for "flest zombier nakket" melde alle de potentielle badasses ind i den (de fleste stærke fitness typer er meeeeget konkurrence minded), og så ellers drage afsted for at hente alle dem jeg kender personligt på debatten (der er et par stykker). Det er ikke fordi jeg er ligeglad med dem at de ikke kom først, men vores chancer er bedre hvis jeg har lidt backup!

Du har lige skrevet dig selv på listen.. Både fordi du har god humor, men du har samtidig heller ikke noget imod tvangs-sex!! Og der er nogle tøser der skal lære det!! Længe leve universets helbred!! :devil: Men i samme tråd ville jeg nok scanne billedtrådene igennem og finde nogle flere attraktive personer.. Hvis vi alligevel skal bygge hele lortet op fra bunden, så kan vi jo ligeså godt bruge nogle pæne skabeloner :lol:

Hunde har du til gengæld ikke ret i altid overlever.. Jeg husker nogle pænt nasty zombie hunde fra Resident evil hvis jeg ikke tager fejl.. Heste til gengæld.. De overlever fint i 28 days later!

Jeg er med på at vi skal have nogle hobby nørder! Jeg er it-nørd og derfor nok ikke skide bevendt fra den vinkel i et post-apokalyptisk samfund, medmindre en stor del af infrastrukturen stadig kører.. Til gengæld er jeg også en pænt ferm håndværker (rimelig fucked up kombi, I know) Men det er da en færdighed der ville excellere der!

Jeg er helt med på at vi skal bruge en autoritetsperson til at holde styr på os, når folk går i børnehavemode og begynder at diskutere og trolle hinanden.. om Keller har nok autoritet IRL er svært at sige.. Ellers ville jeg se om der evt. var en Officer iblandt debattørene.

Vi skal bruge en med forstand på kemi og læge-agtige ting.. D. er den eneste jeg kender på det punkt, hun er løber og har garanteret heller ikke noget imod tvangs-se! Dobbelt op på awesomeness, og kirsebær på toppen!

Så ville jeg søge Biler og motorcykler igennem for en mekaniker og tage ham / hende med..

Og så ville jeg søge børne fora igennem efter en jordemoder eller noget der kommer tæt på.. Det er sgu nok praktisk hvis vi skal genbefolke jorden!!

Så ville jeg finde en stor bygning lidt udenfor byerne hvor vi kunne forskanse os, dyrke grøntsager, have nogle dyr gående, opbygge et arsenal af våben, og ellers bare begynde at genopbygge verden!..

Se! Det er derfor vidensdeling er vigtig i en zombie-apokalypse. Jeg havde overhovedet ikke tænkt det her grundigt nok igennem og når man ikke gør det, så får man ikke apokalypse-fjas, næ så ender man med at se sine egne indvolde i munden på sin ellers så venlige nabo.

Jeg bukker ydmygt for din indlevelse og for dit zombie-rationale og det ville være et privilegie at befolke jorden igen sammen med dig. (ikke direkte sammen med dig, men vi kan ligge i nærheden af hinanden og give hemmelighedsfulde, fnisende high-fives.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78
Se! Det er derfor vidensdeling er vigtig i en zombie-apokalypse. Jeg havde overhovedet ikke tænkt det her grundigt nok igennem og når man ikke gør det, så får man ikke apokalypse-fjas, næ så ender man med at se sine egne indvolde i munden på sin ellers så venlige nabo.

Jeg bukker ydmygt for din indlevelse og for dit zombie-rationale og det ville være et privilegie at befolke jorden igen sammen med dig. (ikke direkte sammen med dig, men vi kan ligge i nærheden af hinanden og give hemmelighedsfulde, fnisende high-fives.)

jamen skulle det være en anden gang!! Jeg har rigeligt med erfaring om hvordan man overlever fra både film, spil og bøger.. Og jeg har været med til de sidste 5-6 zombiecrawls, så jeg har ligesom oplevet apokalypsen fra begge lejre! Det giver et nuanceret syn på apokalypsen, og jeg er sikker på at det nok ville blive til en high five eller flere :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PepsiMagt

1) Forbies. Hun er ekspert, hun skal lede det nye samfund. Hun ved alt om zombier.

2) Novella. Hun har et stort klokkeværk. Det spiller bare.

3) Jahon. Hun kan løbe 100 meter på 11 sekunder og sguatte 85 kg. Hun spiser beton til morgenmad og krom-stål til frokost.

4) keller. Jeg tror han løber pænt langsomt. Altid rart med en ven der løber langsomt, når man bliver forfulgt af kødædende zombier.

5) Jacan. Kan gå incognito og blive dobbeltagtent blandt zombierne. Han kunne blive deres leder.

6) Log_Lady, Rayanne og Piss_Miggy for underholdningens skyld. De er nice. I nødstilfælde kan de bruges som mad.

7) Carl Plum. Han kunne gå amok og slagte løs, hvis vi skulle blive trængt op in krog.

8) Rolig-GnU. Han er special-forces. Han kan skyde skallen af en zombie på 2kms afstand. Han har falkeblik.

9) chachacha. Så vi kan få gode råd om herre-mode og ansigts-creme i den nye verden. Desuden er hun lækker.

10) Spasserinden og Scroge-McHagely. De er hjernen bag foretagendet. De kan tænke. Det kunne godt tænkes at blive nyttigt at kunne tænke,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Nogle af de mest irriterende, for nogle skal jo ædes :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Excentrica

Og MGY, fordi han ved alt om alt, så han kan bygge og designe og udtænke.

Jeg selv skal stå for kager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK

Jer alle. Så kan jeg slynge én efter én ud af Just's ark, og bruge som decoy. Den sidste jeg slynger ud er nok Aimajam. Hvor er hun i grunden henne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst bloddiller.oO

Jeg vil kun være på hold med debatører, der har læst biblen og kan citere hele afsnit derfra. Alle jer andre er blot føde for horderne. Ligesom pøblen. :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Keller. Jeg ville sætte ham og hans såkaldte teknikere til at opdatere zombiernes debatforum (zombii.dk, velsagtens), og når det så - selvfølgelig - ikke virkede, ville zombierne blive sure og jagte ham. Og så kunne vi andre slippe væk i god behold.

Et par håndfulde af de søde debatsingler rundt omkring. Let's face it, hvis Jorden skal genbefolkes kan det jo lige så godt foregå med fuckable fyre.

Et par stykker fra madforum. Gerne dem, der er habile skraldere og som forstår at forvandle en bunke næsten udløbede fødevarer om til et festmåltid. For vi må jo udnytte de ting, vi kan.

Så ville jeg tage hhv nogle af de meget aktive debattører i "The Game" og en bad-ass bodybuilder. Og så skulle bodybuilderen spænde alle sine vægtstænger og andet crap fast til gamerne, så de ikke kunne slippe fri. For så var der ofringer klar til hvis vi ikke kunne holde zombierne væk.

Nogle it-nørder skulle vi også bruge. For når vi havde klaret zombierne, så skulle vi jo have en funktionel debat, så ci kunne søge efter overlevende debattører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...