valby35

hvem vil med ud og gøre københavns natteliv usikkert i juli??

Recommended Posts

valby35

hej..

jeg hedder mia og er 35 år.. har ikke mange veninder tilbage, og dem der er tilbage er gift. eller gider bare ikke byture...

jeg trænger til at komme ud og grine og ha det sjovt snart.. og se på lækre mænd :-P

så tænkte jeg ville prøve at oprette en tråd her, og se om der var nogle der var friske på at finde en dag i juli, og tage ud og give den gas...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
justmee25

Jeg vil gerne! :-P er dog bare ikk single hehe. Men trænger virkelig os til en fed bytur! :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valby35
hej..

jeg hedder mia og er 35 år.. har ikke mange veninder tilbage, og dem der er tilbage er gift. eller gider bare ikke byture...

jeg trænger til at komme ud og grine og ha det sjovt snart.. og se på lækre mænd :-P

så tænkte jeg ville prøve at oprette en tråd her, og se om der var nogle der var friske på at finde en dag i juli, og tage ud og give den gas...

det gør da heller ikke noget du ikke er single :) tænker lidt på den 6 juli eller weekenden efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Greatkunfugirl

Jeg er frisk!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
justmee25

Lyder som en super plan, kan begge weekender så er frisk :-D kan bare kun lørdage da kæresten arbejder fredag aften og ska være hjemme til at passe min datter :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valby35

Jeg finder lige ud af hvornår jeg kan få passet mine unger og så skriver jeg lige om det bliver den 6 eller den 13.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
justmee25

Super :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
valby35

Har fundet ud af det bliver den 13 juli? Hvis i stadig er friske..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
justmee25
Har fundet ud af det bliver den 13 juli? Hvis i stadig er friske..

Er total frisk :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind