valby35 1 Skrevet 23.juni 2013 hej.. jeg hedder mia og er 35 år.. har ikke mange veninder tilbage, og dem der er tilbage er gift. eller gider bare ikke byture... jeg trænger til at komme ud og grine og ha det sjovt snart.. og se på lækre mænd så tænkte jeg ville prøve at oprette en tråd her, og se om der var nogle der var friske på at finde en dag i juli, og tage ud og give den gas... Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
smeeej 74 Skrevet 23.juni 2013 Kig her http://dindebat.dk/komsammener/815423-single-fest-kbh-sommer-2013-a.html måske det var noget Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
justmee25 2 Skrevet 24.juni 2013 Jeg vil gerne! er dog bare ikk single hehe. Men trænger virkelig os til en fed bytur! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
valby35 1 Skrevet 24.juni 2013 hej.. jeg hedder mia og er 35 år.. har ikke mange veninder tilbage, og dem der er tilbage er gift. eller gider bare ikke byture... jeg trænger til at komme ud og grine og ha det sjovt snart.. og se på lækre mænd så tænkte jeg ville prøve at oprette en tråd her, og se om der var nogle der var friske på at finde en dag i juli, og tage ud og give den gas... det gør da heller ikke noget du ikke er single tænker lidt på den 6 juli eller weekenden efter Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Greatkunfugirl 0 Skrevet 24.juni 2013 Jeg er frisk!! Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
justmee25 2 Skrevet 25.juni 2013 Lyder som en super plan, kan begge weekender så er frisk kan bare kun lørdage da kæresten arbejder fredag aften og ska være hjemme til at passe min datter Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
valby35 1 Skrevet 26.juni 2013 Jeg finder lige ud af hvornår jeg kan få passet mine unger og så skriver jeg lige om det bliver den 6 eller den 13. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
valby35 1 Skrevet 30.juni 2013 Har fundet ud af det bliver den 13 juli? Hvis i stadig er friske.. Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
justmee25 2 Skrevet 30.juni 2013 Har fundet ud af det bliver den 13 juli? Hvis i stadig er friske.. Er total frisk Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites