Gæst

Båndoptager ???

Recommended Posts

mgy

Jeg måtte google Nagra,de laver spolebåndoptagere,det er lidt for voldsomt for mig,sådan en fætter er jo mega stor,det er der ikke plads til i min lejlighed,men vis jeg en dag får noget mere plads,så kunde det da være sjovt at lege med en spolebåndoptager

Nagra er især kendt for en bærbar spolebåndoptager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nagra er især kendt for en bærbar spolebåndoptager.

Jeg blev nysgerrig efter spolebåndoptagere og har kikket på den blå avis,der er en Akai som jeg tænker på at købe,den koster 2700 kr og ham det vil sælge den bor i Silkeborg,men den er stor,vis jeg vil købe en spolebåndoptager kan jeg lige så godt tage skridtet fuldt ud og købe en stor en,men jeg tænker kun på det,men du fik da godt nok nogle tanker i gang i mit hovede,det kunde da være sjovt at lege med sådan en fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Der bliver solgt en pæn del spolebåndoptagere rundt omkring. Bare på gul og gratis er der en del. F.eks. denne, som ikke er særlig dyr, og så bliver den sendt gratis. Desuden ser den ikke ud til at være specielt stor:

http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/spolebaandoptager/annonce/25136619-spolebaandoptager-telefunken-200ts#image-114964249

Hvad der ellers er på gul og gratis:

http://www.guloggratis.dk/elektronik/radio-tv/spolebaandoptager/?sort=price&order=asc

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Mange tak Mr Yolo jeg vil lige kikke lidt hvad der er på markedet og se hvad der er før jeg bestemmer mig,så vidt jeg lige kan se så er det den blå avis der har de bedste spolebåndoptagere,så hellere betale lidt mere og købe en af lidt bedre kvalitet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jksa

De tre sidste priser er da svindel priser på DBA. Den sidste står der over 1 million: 1.234.567 kr. De to dernæst står der: 123.467 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

De tre sidste priser er da svindel priser på DBA. Den sidste står der over 1 million: 1.234.567 kr. De to dernæst står der: 123.467 kr.

Det er nok rockere, der hvidvasker penge. Den million? Det er penge, jeg fik for Sandbergs Tandberg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Det hjælper rigtig meget på forståelsen, hvis man lige tager 10 sekunder til, at læse annoncerne igennem. Prøv det, og du vil fatte, at det intet har med svindel at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jksa

Men jeg kan ikke forstå at man skriver de priser. Desværre, jeg læser sådanne priser som svindel, eller forsøg på det.

Jeg har faktisk fået DBA til at lukke sådanne annoncer med kæmpepriser. Men nu handler jeg ikke på DBA mere.

Redigeret af Jksa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jksa

Jeg er i gang med at optage det program hvor man ser en diktafon med en rød valse. Der står nogle tal på den op til 120. Mon det er fordi der kan være to timer på den?

Det er i programmet Myten om Kennedy episode 3:4, på DR K.

Jeg kan lægge billeder af den senere i aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind