Gæst

Båndoptager ???

Recommended Posts

Christelk
Skrevet (redigeret)
For 15 timer siden, stig6499 skrev:

Jeg glemte det sidste nye (brugte)  Beomaster 7000 og Beolink 7000 er 27 år gammelt og købt på DBA 

Jeg har nu givet min Vidio væk . Har et nyt Prosonic TV og det kan optage med en USB Stik ! Men ikke med en Harddisk , som der ellers står på pakken . Det er en 22 tommers og den var meget billig fra Føtex på nettet . Jeg skrev vist engang at den anden var en 32 tommers , Det er ikke rigtig , det er en 19 tommers. Det var jeg nu godt tilfreds med . men det er alligevel bedre med en lidt større. 

Redigeret af Christelk
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 4 minutter siden, Christelk skrev:

Jeg har nu givet min Vidio væk . Har et nyt Prosonic TV og det kan optage med en USB Stik ! Men ikke med en Harddisk , som der ellers står på pakken . Det er en 24 tommers og den var meget billig fra Føtex på nettet . Jeg skrev vist engang at den anden var en 32 tommers , Det er ikke rigtig , det er en 19 tommers. Det var jeg nu godt tilfreds med . men det er alligevel bedre med en lidt større. 

Så må du glæde dig til 82" , det glæder nogle af os andre over allerede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg er ikke god til lytte , opdage nyt musik , de kunstnere der er fremme i dag siger mig ikke noget , jeg hørte radio i dag der hørte jeg Katinka , shit det er skide godt så jeg har købt Katinka vokseværk og Katinka vi er ikke kønne nok til at danse begge to på vinyl LP , hvis jeg er heldig kommer det med posten i morgen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg abonnere på radio24syv råbånd podcast i øjeblikket er der hele Danmarks Helle , det er selvfølgelig Helle Thorning der taler jeg optager det på en af mine Beocord 5500 kassettebåndoptager med nogle 120 minutters jern/ferro kassettebånd med Dolby C , Helle er en af mine heltinder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

jeg har byttet nogle kassettebåndoptager , jeg havde 2 stk Beocord 5500 og en defekt Beocord 9000 den ville ikke afspille kassettebånd  dem byttede jeg til 2 stk  Beocord 7000 , jeg har stadivæk 2 stk Beocord 9000 tilbage 

fra oven og ned efter 

Beocord 7000 sort

Beocord 7000 sort

Beocord 5500 hvid 

Beomaster 7000 sort

Beogram CD 6500 hvid 

ham jeg byttede kassettebåndoptagere med er fiks på fingerne , så han mente at han kunne reparere Beocord 9000 

IMG_2620.JPG

IMG_2621.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

her er de kassettebånd jeg bruger for tiden , fra venstre brunt kassettebånd 120 minutters jern/ferro i midten maxell ur 90 minutters jern/ferro kasettebånd til højre 90 minutters chome kassettebånd 

IMG_2635.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ElskerFolieBalloner

Jeg bruger stadig CD og Minidisc men ikke analog formater. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg bruger stadig den gode gamle spole båndoptager. 👍

IMG_20190805_203546_HDR.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Jeg har kun et kassettebånd, det indeholder et Kim Schumacher radio program, fra 80'rne, det beholdes som et minde men om jeg kan afspille det er svært, selvom jeg har en walkman fra samme årgang, så ved jeg ikke om det virker mere :)

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg har kun et kassettebånd, det indeholder et Kim Schumacher radio program, fra 80'rne, det beholdes som et minde men om jeg kan afspille det er svært, selvom jeg har en walkman fra samme årgang, så ved jeg ikke om det virker mere :)

Husk nu at kun hvis det er en Sony, må du kalde det en walkman.

Jeg husker mange en reklame for de fede "vandremænd" 😋

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind