Chakiya

Single fest - Kbh. sommer 2013.

Recommended Posts

browneyedhandsomeman
Er du da blevet single?

Ups - jeg fulgte en henvisning i en anden tråd, hvor der ikke lige stod noget om single; nej, så er der en grund, der er endnu stærkere end de tusinde km., til, at jeg ikke deltager, heldigvis (altså ikke at jeg nogensinde har haft noget mod at være single, når jeg har været det, men alligevel.....) Nå, men hyggelig idé under alle omstændigheder, så god fornøjelse til dem, der kan deltage. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya
Jeg er frisk, har sat kryds i kalenderen, hvad har du lyst til at drikke TS?

Det lyder godt :)

Jamen, jeg tror det for mit vedkommende bliver en øl-fest, så tuborg vil være fint - og hvis du føler for at så dig løs i noget mere spændende så er jeg mest til pilsner og Ale nr. 16. Så fx. en tyk porter vil nok ikke falde i så fantastisk god jord (men hvis du kender en så tag ham da gerne med... hø hø!).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tapdance

Kunne være sjovt, men jeg er desværre optaget den 20.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
GingerSnap
Og så er det jeg sidder og tænker.... hvem er du - og hvornår har du været hjemme hos mig og spille BOB? :D

Men ja, kan sagtens hive BOB spillet op fra kælderen i dagens anledning ;)

Jow jow... Der var også et par gutter der fik barberet ben... og den ene byttede vist også tøj med en af pigerne... :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya
Jow jow... Der var også et par gutter der fik barberet ben... og den ene byttede vist også tøj med en af pigerne... :-D

Ah DEN dag - ja det var festligt.

Men nej det var ham der fik barberet ben der byttede tøj med en af de andre gutter :D (Jappetus og Dr. Caligari var det).

Men der var jo et mindre fodboldhold i min lejlighed den dag, fik også sat rekord for hvor mange mennesker man kan presse ned i en 2½ mands sofa (var det 12?) - men hey. Det bliver spændende at se hvem af "dem" det er du er ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Gider du sende en adresse i en pb, Chakiya?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
plattapuss

Øv at I besluttede jer for den 20.

Der er junior og jeg nemlig næsten i den helt anden ende af landet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Jeg vil også gerne have en adresse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya
Gider du sende en adresse i en pb, Chakiya?

Jeg vil også gerne have en adresse :D

Ville vente med at sende til vi kom lidt tættere på, så jeg kan sende i ét hug - så håber det er OK at jeg først sender ud i weekenden.

Chak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Ville vente med at sende til vi kom lidt tættere på, så jeg kan sende i ét hug - så håber det er OK at jeg først sender ud i weekenden.

Chak.

Selvfølgelig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind