orangeriet

Madeleine og Chris. Tror du på dem?

Recommended Posts

Gæst

Det er bare ikke rigtigt royalt når han ikke bliver prins, det syntes jeg altså ikke man kan. Enten er man royal ellers er man ikke, det andet er noget fis. Og nej jeg er ikke sur, jeg er skuffet :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Jeg synes ikke, at han virker særlig tiltalende eller likeable for at bruge et englelsk ord. Men jeg får mit prinsessebryllup, og hun har bare at have en gudeskøn kjole på :lol: Og gæsterne ser ud til at være klædt på til fest og galla.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evela

Glæder mig til at se kjolen! :banan:

De er i hvert fald heldige med vejret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Lidt off-topic er der nogen af jer der hved hvor hende den kongelige kommentator " Løven et eller andet" øreringe er fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tak for hurtigt svar, ja de er godt nok dyre........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Oooog hvor finder man så noget, der ligner skamløst meget til en lidt pænere pris? :genert:

Jeg har købt nogle der ligner fordi jeg syntes de er så læx men ikke har så mange penge. Skal lige prøve at tjekke hvor jeg har købt dem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Oooog hvor finder man så noget, der ligner skamløst meget til en lidt pænere pris? :genert:

aner det ikke trods det at jeg bor i kopi regionen i verden :D jeg er selv mest enten eller, men er sikker på at mange er inspireret af dem og lignende findes her og der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind