orangeriet

Madeleine og Chris. Tror du på dem?

Recommended Posts

Rapfisk

Hun virker meget opsat på, at det skal virke, og nej, det virker ikke ægte på mig. Han kan jo være helt fin, men bare ikke medievant. Hun plejer at være meget mere afslappet foran et kamera. Faktisk synes jeg, hun er den, der ser mest dårligt tilpas ud på deres forlovelsesbillede.

Men jeg håber, jeg tager fejl. Det er der jo trods alt en vis chance for, når jeg nu ikke kender nogen af dem eller har set dem sammen privat.

Derfor glæder jeg mig også til at se brylluppet. Håbet er jo lysegrønt på sådan en dag (og kjolen skulle være af Valentino :love:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk
Tv2 sender fra 14.30-18.50, kun afbrudt af reklamer og nyheder

Interessant nok sender SVT først fra kl. 15, så den første halve time (mindst) skal man nok trækkes med de danske studieværter :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Hun har ikke en særlig god historik med mænd.

Men jeg tror faktisk de holder sammen. Han kommer fra en stenrig og konservativ familie, gør han ikke? Og hun er kongelig. Jeg har måske set for mange film, men de virker begge til at komme fra miljøer, hvor man "finder en ordning", så ægteskab og facade bevares.

Tror de holder sammen selv hvis deres kærlighed ikke gør. SÅ kynisk er jeg. Slå den.

Tjaaa, hans mor har været gift 4 gange nu, og kun med rige mænd, der kastede store "divorce-settlements" af sig. Det er nok ikke det mest normale samlivsforløb han har været vidne til gennem årene.

Vi snakkede faktisk om det med om det holdt eller ej til morgen, og ingen af os havde de store forventninger til et langt og lykkeligt ægteskab. Men hvem ved, de skal vidst ikke bo i Sverige, så måske får de fred og ro til at leve et godt liv sammen :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Det synes jeg godt nok også at de skal satse på. Altså et liv ligesom Marie Chantal og kronprins Pavlos, hvor de lever et meget velstående liv, men dog et normalt familieliv med mor, far og børn. Jeg tror ikke de har planer om at have en masse kongelige svenske forpligtelser.

Tiden er selvfølgelig en anden nu, hvor man lettere kan rejse over lange afstande. Men tilbage i 60erne (tror jeg), blev den norske kong Haralds søster Ragnhild gift med en norsk skibsreder, og hvor de bosatte sig i Syd-Amerika. Jeg tror næsten aldrig hun satte sine ben i Norge igen.

Det er vel også pænt sjældent at Marie Chantal og Pavlos er i Europa.

Jeg er ret sikker på at de bor fast i London ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Jeg kender dem ikke, så har ikke nogen grund til at tro det ikke holder, altså det håber jeg da for dem.

Glæder mig i hvert fald til at se brylluppet i dag:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet
Jeg er ret sikker på at de bor fast i London ??

Okay? Jeg har ikke tjekket op på det, så det er meget muligt du har ret.

Jeg troede bare de boede på den amerikanske østkyst. Connecticut el. lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yuki
Interessant nok sender SVT først fra kl. 15, så den første halve time (mindst) skal man nok trækkes med de danske studieværter :tie:

Jeg tænkte det samme. Det er med Natasja Krone :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lemon
Skrevet (redigeret)

Jeg er heller ikke sikker, at det er, til døden jer skiller for Chris og Madeleine:gruble:

Synes de virker kunstige og lidt opstillede, som om hun bare skal giftes hurtigt, efter den store nedtur med ham der knaldede udenom, hvor brylluppet endte med at blive aflyst.

Lidt sådan -Se, jeg får alligevel mit bryllup!

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alkaia
Hun har ikke en særlig god historik med mænd.

Men jeg tror faktisk de holder sammen. Han kommer fra en stenrig og konservativ familie, gør han ikke? Og hun er kongelig. Jeg har måske set for mange film, men de virker begge til at komme fra miljøer, hvor man "finder en ordning", så ægteskab og facade bevares.

Tror de holder sammen selv hvis deres kærlighed ikke gør. SÅ kynisk er jeg. Slå den.

Elsker dig lidt, tror jeg. :lun: Eller i hvert fald din kynisme. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind