orangeriet

Madeleine og Chris. Tror du på dem?

Recommended Posts

Gæst
Faktisk ikke så meget, det er meget billigere med mange små diamanter fremfor een stor. En ring med samlet 1karat i diamanter koster omkring ca. 12.000 kr. (i udlandet, uden danske afgifter og moms :tie:) og op til omkring 65.000kr. for en ring med 4 karat i diamanter.

Bare lidt sjovt der kan være så stor forskel når Madeleines forlovelsesring var på 4 karat og kostede en million. Hvor i udlandet kan man købe dem så billigt som du skriver? (ikke fordi jeg liiige har planer om at investere i en gigant diamant :-D)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
Bare lidt sjovt der kan være så stor forskel når Madeleines forlovelsesring var på 4 karat og kostede en million. Hvor i udlandet kan man købe dem så billigt som du skriver? (ikke fordi jeg liiige har planer om at investere i en gigant diamant :-D)

Jeg har et par diamantringe og de er designet, lavet og købt i udlandet og det var langt billigere end i Dk- vi taler besparelser på at få lavet tilsvarende i Dk på den gode side af 10K. Dels er arbejdslønnen mindre, men skatter og afgifter på sten er også helt andre end hvad man betaler i Dk.

Og jeg har netop en med mange små og en med to større og prisen var tæt på det samme

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze
Skrevet (redigeret)

Fordi een stor diamant på 4 karat er meget sjældne, især i smykkekvalitet og derfor dyre, mens diamanter på 0,2 karat findes der en del flere af, og samler man så 20 af dem i en ring, så har man de samme 4 karat, men til en helt anden pris.

Du kan f.eks. kigge lidt her: 'Diamonds for an Eternity' Diamond Wedding Band | 1086

eller her: Stephanie's Hearts Eternity Band | Brian Gavin Diamondsâ„¢

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Fordi een stor diamant på 4 karat er meget sjældne, især i smykkekvalitet og derfor dyre, mens diamanter på 0,2 karat findes der en del flere af, og samler man så 20 af dem i en ring, så har man de samme 4 karat, men til en helt anden pris.

Du kan f.eks. kigge lidt her: 'Diamonds for an Eternity' Diamond Wedding Band | 1086

Kom nu i gang!!!!!! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EternalGlimpse
Skrevet (redigeret)
Helt enig er virkelig skuffet over kjolen i dag, præcis som jeg var det da Kate blev gift.

Kjolen var fin, bruden var smuk, men der manglede lige det ekstra, synes jeg. Og så fandt jeg denne liste: Hvilken bryllupskjole kan du bedst lide? - Kongelige bryllupskjoler vi aldrig glemmer - - Stars | MSN Danmark

Der er nogle af dem, der er lidt mere "wow" end Madeleine og Kates kjoler, synes jeg. Begge deres kjoler virkede som nogle meget sikre valg, rent designmæssigt, og der havde jeg nok troet, at hhv. Valentino og Alexander McQueen ville være lidt noget andet, i stedet for i så høj grad lade sig inspirere af Grace Kelly, der jo alligevel ikke kan overgås. Og skal man endelig hente inspiration derfra, så gik det endnu bedre, da Vera Wang gjorde det for Ivanka Trump, synes jeg.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg synes Maries var skøn :love: og klart den fineste af det udvalg der er på det ovenstående link

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det lyder logisk :gogo: Syntes dog at 4 karat er så GIGA at jeg nærmest ikke kan fatte det :lol: Og troede egentligt det var kutyme ikke at overgå kronprinsessen i karat størrelsen, men der må jeg have taget fejl, tror i hvert fald ikke at hendes ring har så stor en diamant.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissSalvatore
Det er noget underligt flæseværk nederst på den. Men ellers synes jeg nu resten er fint. Gad godt have kroppen til at bære den slags.

Det var vist Valentinos signatur, altså den dersens flæsekant

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind