orangeriet

Madeleine og Chris. Tror du på dem?

Recommended Posts

orangeriet

Jeg håber selvfølgelig at de kommer til at få det godt sammen. Men jeg er ærlig talt skeptisk. På praktisk talt alle de fotos jeg har set af dem sammen, ser han ikke særlig glad ud, og hun ser helt stiv og unaturlig ud.

Han kan selvfølgelig være nervøs pga. pressen. Og hun kan være ramt af "prinsessesygen", hvor ikke et hårstrå ligger forkert.

Hvad tænker I andre?

_hjp6217.jpg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Min kyniske veninde og jeg har netop forsøgt at vædde, og ingen af os ville sætte penge på, at det er for life. Men det er slf. også et meget langsigtet væddemål.

Udelukkende baseret på, at vi ikke kender dem og derfor ikke kan sige noget kvalificeret om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg tror overhovedet ikke det holder, og jeg kan ikke særlig godt lide ham, så jeg er også meget skeptisk. Men derfor glæder jeg mig nu alligevel til at se brylluppet :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet

Jeg tror hun er mere opsat på at blive gift end hun er opsat på at få ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean
Jeg tror overhovedet ikke det holder, og jeg kan ikke særlig godt lide ham, så jeg er også meget skeptisk. Men derfor glæder jeg mig nu alligevel til at se brylluppet :-D

Hvor er vi altså herligt kyniske :D

Jeg synes, han virker lige så meget til at være lavet af voks som Daniel Westling.

Ved vi noget om, hvor de vil bo efter brylluppet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
orangeriet

Er dette en glad og forventningsfuld mand.....5745698-chris-og-madeleine-1.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MeanBean

Ja, bare med let underbid.

*Karma down the drain*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera

Hun har ikke en særlig god historik med mænd.

Men jeg tror faktisk de holder sammen. Han kommer fra en stenrig og konservativ familie, gør han ikke? Og hun er kongelig. Jeg har måske set for mange film, men de virker begge til at komme fra miljøer, hvor man "finder en ordning", så ægteskab og facade bevares.

Tror de holder sammen selv hvis deres kærlighed ikke gør. SÅ kynisk er jeg. Slå den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sansera
Er dette en glad og forventningsfuld mand.....5745698-chris-og-madeleine-1.jpg

Jeg synes de ligner omslaget til en Daniel steel roman :tie: Nu er det så bare at gætte, hvem der er det utro svin og om der også skal lidt pengeafpresning ind i slutning :rulle: . Virkelig skidt billede, synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Jeg synes de ligner omslaget til en Daniel steel roman :tie: Nu er det så bare at gætte, hvem der er det utro svin og om der også skal lidt pengeafpresning ind i slutning :rulle: . Virkelig skidt billede, synes jeg.

Måske var det det bedste af 1000 billeder :D

Jeg håber de er for ever, hun trænger så meget til lykke. Arme pigebarn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind