Spil-tøsen

Med eller uden sokker i sandaler??

Hvordan går du oftest i sandaler?  

139 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Spil-tøsen

Nu er jeg lidt nysgerrig efter hvad DU selv gør.

Går du med sokker i sandaler og vil skide "reglerne" et stykke eller følger du fint efter hvad "reglerne" siger om at gå med sandaler ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skumgummisvamp

Jeg synes også det gode ved sandaler netop er luft til tæerne :love::D

Jeg tror også mest det er mænd der går med deciderede sokker (jeg tænker sportssokker) i sandaler? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Spil-tøsen

Jeg bruger ankelsokker i sandaler og det eneste tidspunkt jeg ikke bruger sokker i sandaler er når jeg har været ved stranden og mine fødder er våde og fulde af sand, så bliver det uden sokker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frandsen

Ej. Aldrig da! Altså, hvis det er for koldt til sandaler, så tager man sko på. Sådan er det i min verden.

Kan dog godt finde på at have strømper på i ballerinaer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg bruger aldrig strømper i sandaler. Jeg kan slet ikke se, hvorfor jeg skulle gøre det.

Er det for koldt til sandaler, kan jeg tage ballerinaer på, måske med strømpebukser.

Strømperne ville også hurtigt blive snavsede i mine sandaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lotusblomst

Jeg har aldrig strømper på i mine sandaler, både fordi jeg synes det er grimt og fordi jeg som andre her i tråden tager ballerinaer eller sko på hvis det er for koldt til sandaler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Humle

Uden. Altid!

Jeg er jo ikke turist fra Tyskland.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg har stort set aldrig strømper på fra marts til oktober, så det ville være meget sært for mig at tage strømper på når jeg har sandaler på :genert:

Derudover går jeg egentlig ikke så meget i sandaler, men mest i flip flops og der ville det da først være mærkeligt med strømper :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
20PrinceLight

Uden!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Hvis det er for koldt til at have sandaler på uden sokkker, så tager jeg rigtige sko på. Kan slet ikke se pointen i sandaler, hvis ikke der er med tilhørende bare tæer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind